Doğacak çocuklarınıza isim düşündünüz mü, eşiniz bu kararı size bıraksa isimler hazır mı?

La seni yerim <3
La seni yerim <3
Geçen haftalarda yakın bir arkadaşımın çocuğu oldu, o günden beri evlilikten nefret eden biri olarak sıcağım. :D İkisinden bir parçayı öyle görünce bir garip hissettim he... uff bir sürü cünyır anıl olsa evde ne güzel olur... kız olursa anaları kadar güzel olsun...

Her neyse ben eğer erkek olursa hayalim olan ismi koymak istiyorum: "Atilla" Evet Attila değil, Atilla...

Allah'ım inşallah bir an önce beni tekrar aşık edip evlendirirsin... anam bunu duysa duygulanır kfkfk
Güncellemeler
+1 yıl
Niye Atilla koymuyosunuz ://
Doğacak çocuklarınıza isim düşündünüz mü, eşiniz bu kararı size bıraksa isimler hazır mı?
Cevapla