
Her neyse ben eğer erkek olursa hayalim olan ismi koymak istiyorum: "Atilla" Evet Attila değil, Atilla...
Allah'ım inşallah bir an önce beni tekrar aşık edip evlendirirsin... anam bunu duysa duygulanır kfkfk
Güncellemeler
+1 yıl
Niye Atilla koymuyosunuz ://
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Kız olursa Azra Begüm, erkek olursa da Mehmet Emir isimlerini düşünüyorum 😊
Aybars, Kürşat, Alparslan, Timuçin, Göktürk, Metehan, Mihrimah, Aybüke, İlayda
Çok güzel isimleeer❤️🌹
😊 tsk
Kesinn ülkücüsün😉
@hımmm321 belirli bir zümreye bagli degilim. milliyetci bir TÜRK kadiniyim. Saydiklarimin bir cogu İlk Türk hukumdar isimleri 😊
Evett bende o yuzden öyle dediö özelikle metehan ve göktürk😊
Deniz kesinlikle ama babaları olacak kim bilir nerde napıyo 🙄
Kızımı babası koyabilir ama erkek olursa Burak koycam OVLUMA. En az 4 çocuk akdkdkdk🤣
Erkekse babasının kızsa anasının ismi tadaaa sorun çözüldü.
Çoktan hazır isimlerini düşündüm bile. Kız ismi hazır erkek ismi hazır. Değiştirmem kafama koydum🙏
Genelde bir süregelen inançlar vardır erkekse kayınbabanın kızsa annenin adı konur bizde oğlumuz olunca eşimin babasının adını koyduk
Hayır düşünmedim , çocuk sahibi olmak bana şu anık korkunç geliyor dmsbdjd
Çoguk sevilmezmi candır ya kız olursa Ayla düşünüyorum kendi ismime yakın hemde kulağa hoş geliyo erkek olursa babasına bırakıcam 😊
Biz çözümü iki isim koymada bulduk 😊 Rusça isimlerini ben koydum Türkçeleri eşim koydu
Kız olursa Ece, Alya, MasalErkek olursa Deniz, Arda, Alp Diye düşündüm 😀
Kizim olursa kayinvalidemim adi oglum olursa biz sececez
Kız olursa Derin, Duru 😄 erkek Kuzey, Ege 😄 2 tane seçenek var secme hakkını sana birakiyorumm
Benim eski sevgilim adı Atilla 😃
evet isimler hazırda baba adayı yok henüz😃
hazır, bekliyoruz efenim. ısındık bile isimlere, tek sorun henüz cinsiyeti belirsiz :D
Rüyamda kızım oluyordu ve adını Fatıma Amine koyuyordum bu yüzden evlendiğimde kızımın ismini ben koyacağım, oğlanı da babasına bırakırım.
Vallahi hic dusunmedim. Zaten kararsizin tekiyim.
Dogdugu gun karar veririz herhalde
Evet Ama ortak karar en iyisi , İsimleri yazıp kura çekmek benim fikrim
Hiç düşünmedim, ince eleyip sık dokumam lâzım. Hshdh
Kız olursa Narin, erkek olursa Alpay ya da Alper...
Kız olursa nehir, berrak veya, ırmak
erkek olursa, muhammed eymen, berk, yağız
erkek olursa togan veya sungur... kız olursa gokce veya aytengri ama eşimide dinleriz...
Hazır değil ya baya bir kafa patlatırım isim bulmak için o kesin :D
Evet ama sadece erkek olursa Mirzan koyardım ama önce evlenecek kişiyi bulup evlenip çocuk yapmak gibi bir sürü eksiğim var
düşündüğüm isimler var..
ama annesi karar verecek, çünkü onun hakkı..
Var elbet bir hayalim...
Kız olursa adı zümra olur erkeği henüz düşünmedim sadece bir hayal. Erkekte gelecekte ki babaya kalsın. :-D
2 kızım olsun istiyorum masal ve kumsal erkek olursada kısmet tabi rüzgar koymak istiyorum
Evettt kız olursa (beste ve asel bal demek) erkek ise yekta
Düşünmeme gerek yok. Karşı tarafa bırakırım bu seçimi.
Cocuk düşünüyorum ama kız olursa alya, arya, kumsal, elisa erkek olursa poyraz veya doruk olur
Evlilik güzel bence de ama çocuk sesi sinir bozucu istemiyorum sanırım
Kız olursa Nil
Erkek olursa Ata
Babamim adi atilla 😂 kiz olsa masal erkek olsa ruzgar
Iki oglumunda isimlerini ben verdim 😎
Gece ve güneş olacak isimleri 🤧
Düşünmedim ama kiz olursa zeynep olsun istiyorum
Uzay koyucam oğluşumun adını ❤
Benim hazır. Ama söylemicem çalmayınndiye
Bir kızım olsun adı da eylül olsun
Kızım olursa adını Gönül koyarım.
Yok daha bebeğin annesini bile bulamadım ki
Kız olursa İrmak erkek olursa Mert
Evlilik ve saz arkadaşları benlik değil ya.
Evet ama ortak karar vermeyi isterim yine de
Erkek olursa yavuz
Kız olursa burçak Meriç
Meriçç kız ismimi
@hımmm321 evet
Erkek olursa Ahmed Samed kızda net fikrim yok
Çocuk olunca düşünürüz
hehey ins bulursun bir kiz
Kız olursa Aden Lina
Erkek olursa Emir Mete
Hayır hiç düşünmedim öyle şeyleri 😊
çoktan hazır. tuna ve doğa :)
Hele gerek yok olacaklar düşünsün
Evet oğlumuz olursa düşündük😊
Ben daha çocuğum zaten evli bile değilim ki
mariya
Düşünmedim 😂
Hayır düşünmedim.
Kız içi Adalet
Hazır 😏
Dusunmedim hic bunu