Kızım olursa Umay Ada
Oğlum olursa önceden Alp’tı. Şimdi anlamını sevdiğim için Alpkunt ( karakterli yiğit ) oldu.
Kızım olursa Umay Ada
Oğlum olursa önceden Alp’tı. Şimdi anlamını sevdiğim için Alpkunt ( karakterli yiğit ) oldu.
Evlenmeyeceğim için çocuğum da olmayacak dolayısıyla isim de düşünmüyorum. Ayrıca ola ki evlenseydim buna tek başıma karar vermem doğru olmazdı. Evlendiğim kadının da istediği bir isim olacaktır. Onunla orta yolu bulurduk
Ama herkesin aklında bir isim olur
Evlilik derdim olmadığı için düşünmüyorum kafamda öyle bir şey taşımıyorum hard disk ekonomisi 😀
Aklımda Alya vardı, Arap kökenli isim olduğunu duyduktan sonra vazgeçtim. Şöyle ismime yakın bir Türk ismi koymak istiyorum. Ayda olabilir. Erkek için pek düşünmedim. 😅
Cevap
13Cevap
Hayal adını
Benim çocuklarım var
Ama ben koyamadım isimlerini
Eğer kızımın ismini ben koysaydım
Alesya olurdu ve Sayina
Erkek olsa
Ayaz, Uğur
Alesya benim tarih hocamın kızının ismiydi. İlk onda duydum. Güzel gerçekten. Diğerini duymadım. O ne demek?
Sayina Yaz mevsimi demek
Eski türkçeden
İsimlerin anlamına bir merakım var üniversite birinci sınıftan beri. Bunu da öğrenmiş oldum.🙂
Belli Türkçe olduğu
Boş ver artık olmadıysa da sağlık olsun. Önemli olan sağlıklı, mutlu ve iyi kalpli birer çocuk olmaları ve hep öyle kalmaları. 🥰
Yok ya soyliyim de beğenen kişi hemen çalsın yoo öyle bişey ben bu ismi bulana kadar 6 ay uğraştım 🤷🤷
Muhakkak tek onda olmayacak
Tek onda olmayacak evet ama ilk onda olacak kesin 🤷🤷
Öyle bir isim yoktur. Ne vereceksin sanki? Annesi ve senin adının ilk harflerini mi?
Nüfusta sordum araştırdım sadece 4 kişide var ama İstanbul'da hiç yok 🤷
Alper köy bence. Alpkunt söylenmesi zor biraz
Olsun , Alper koyacağıma Alp koyarım. Daha iyi. 😅
Elemedim ama anlamı güzel
Diye vazgeçtim
Yok , iyi bence tercihim. Hem o ne? Eski sevgilisini unutamayıp adını verenler gibi. 😂😂
Senin adını niye veriyorum 😅😅
Kızım olursa adı Altınay olsun.
Bir kitap karakteri 😄
Erkek için daha düşünmedim.
Altınay da güzel. Hem Türkçe bir isim.
Evet, Cengiz Aytmatov'un İlköğretmenim kitabının ana karakteri, beni çok etkiledi.
Cengiz Aytmatov çok severim. 🥀
O zaman İlköğretmenim adlı kitabını şiddetle tavsiye ederim. En sevdiğim kitabı ❤️
Onu da okurum. Çoğu kitabını üniversitede hocamız Kırgız edebiyatı dersinde vermişti. Onu niye vermemişse? 🤷♀️🙄 İlginç…
Biraz kitapta sosyalist düşünceler var, Lenin felan 😄
Belki hocana ters geldiği için önermemiştir.
Diğerlerinde yok mu? Hocanın kendi de Kırgız bu arada.
Gerçi Cengiz Han’a Küsen Bulut’ta , Cemile , Beyaz Gemi , Toprak Ana’da yok düşününce. Gün Olur Asra Bedel’i de verse bile ona sınava kadar sıra gelmemişti.
En çok bu kitapta var. Sosyalizm'den çok kadın mücadelesini işliyor aslında.
Yobazlık ve bağnazlıkla savaşıyor.
Biraz da "Yüz Yüze" romanında var.
Kadın mücadelesi Cemile’de de var. Onun için sonuna bakınca erkeklerin zoruna gidebilir ama bence hak etti kocası.
Yaa o kitabı sevemedim maalesef. Kocasının ne suçu vardı ki?
Herkese mektupta uzun uzun şeyler yazarken karısını iki satırla geçiştiriyordu. O da kendini değersiz hissediyordu. Ona değer veren kişiyle kaçıyordu sonunda.
Yani tek sorunun bu olması, ihanet etmesini gerektirmezdi. Neyse zevk meselesi 😄
O zaman sana kendini değersiz hissettiren , senin dışında herkese öncelik veren bir ilişki dileyebilirim. 😅
Canın sağ olsun 😄
Erkekler de ilgi ister, eğer ilgi yoksa başka kadınlarla eşlerini aldatsınlar demek istemiyorum 😏
İlgi göstermeyen kişi ne sevgili olsun ne evlensin. Sonra işte böyle olur.
Haha tamam öyle olsun 😄
😅😅
Hangi şehirden? 🤭
Kişisel bilgilerini ulu orta vermiyorum
Çocuk düşünmüyorum ama olursa bi tane olsun ismini detayli düşünmem Laz’im 😃🥰
Kızım olursa da oğlum olursa da Derin koymak istiyordum. 3 oğlum var hiçbirinin adı derin değil 😅
😅😅
Kızım olursa Yüsra koymak istiyorum, oğlanı düşünmedim babası erkeğe isim koysun
Muhammed Baybars
Muhiddin Oruç olurdu
Kız olsa mislina hüdanur
Kız olursa Masal erkek olursa Poyraz
Masal güzel
kızıma ben de Umay ismi vermek istiyorum
Çok güzel , artık adaş olurlar.🙃
aa yazımın devamı yok silinmiş
erkek için de Berker olabilir yazmıştım :)
Sende ikidir böyle oluyor 🙄🙄
Berker babamın kuzeninin oğlunun ismi.
evet yaa o ıstırap-ızdırapla ilgili çok mantıklı bulduğum bi şey yazmıştım ama boşa gitti
Ben sana dedim kalkarsa daha yazamazsın yorum kısmına yaz diye 🙂
ben birinin cevabını kaldırınca sanki yine aynı kişi gelip soruma cevap yazıyodu ve rahatsız oluyodum diye hatırlıyorum 😅 aklımda öyle kalmış o yüzden
Sen daha iyi bilirsin tabii ama O sorularında başkalarının yorumuna yazıyordur oradan sana lafını sokuyordur burada çok değişik insanlar var
doğru diyorsun gözümden kaçtı herhalde
Sağlık olsun
Kız olursa menesa erkek olursa barış
Menesa ne demek
Öğrenmiş olduk 🙃
Hiç düşünmedim
Kız olursa asena. Erkek için belirlemedim
Afra.
Oğlum olursa adını eşin koysun 😌
Kızım olursa Aden lina
Oğlum olursa Furkan
Rozhbîn, avshîn
Evlilik düşünmüyorum.
Göktürk
Asena
Göktürk çok güzel. Bunu ben de düşünüyordum bir ara.
Çok güzel isimler düşünmüssün
Teşekkür ederim. 🙃
Kultigin
😅😅Bana böyle isimlerle gelin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?