Bebeğinizin ismini eşinizin koymasını kabul eder miydiniz?

Bir arkadaşım nişanlanacak. Şimdiden kaynanası gelecekteki çocuklarının isim belirlemesine karışıyormuş. Anlamsız değil mi? 9 ay karnımda taşıdığım çocugun ismini tabiki ben koyarım yanii 😂 Bir de arkadaşım tepki de göstermemis bu duruma hiç

Bebeğinizin ismini eşinizin koymasını kabul eder miydiniz?
Cevapla