Sadece 75 gramı 9 tl sayın ks halkı. Güzel umuduyla dört paket aldım ama yiyemedim 😂 ekvatorda yetişen devasa muzlardan yapılıyormuş😂 


Şu an bende ters etki yaptı :D Reklamın iyisi kötüsü olmaz dedikleri başıma geldi, çok merak ettim yemek istiyorum :o :D :D
Mumkunse bur tane albeyaz ambalajli olam sarimsakli, o biraz iyiydi, once baharat sonra hafif sekerimsi bir tat muz tadi geliyor sonra tekrar sarimsask tadi geliyor😂😂
Neredeyse 1 buçuk kilo muz fiyatı ben zaten almazdim 😊
Bizim migrosta görmedim hiç ya almam bende tamam :D
Cevap
7Cevap
4 cipse 36 tl veren biri var burda. Taşlayın bunu çabuk...
Diyet patates cipsi var bir tane mlife markası tam bir hayal kırıklığı
Kazık yemişin anca :D
Tadı kötümü diyosun 😐
git lays doritos al, bunlar nedir
tamam almayız
Sagolasin knk
nasıl bir tadı var
Denemedm
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar