AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
193Cevap
Hic acimyorum😅🚬
#rr
Canım istiyorsa alirim 😌
Kendi dunyanda :D
Yess😎😌
yemekte düşünürüm ama kıyafette ne kadar pahalı olursa olsun istediğin kadar giy ama yemeğe 200 tl ver sonra ye bitti :)
Harcamaya acıyacak param yok olsaydı her türlü acırdım 😂😂
Ana kiyamam :D
ben sadece dolmuşa otobüse para harcadığıma acıyorum. gereksiz bir pahalılık gibi geliyor :D
Ama hizmet aliyosn :)
adam gittiği güzergahın adını dahi bilmiyosa nasıl bir hizmettir o :D
Hahahah hadi bakalim :)
Kıyafet sanırım çok istiyosam ne kadar olursa olsun acımam alırım :D
2 sene önce kıyafete çok harcıyodum geçen sene kozmetik bu sene de bogazıma çok düştüm seneye de elektronik olsun bari :D :D
Can bogazdan gelir
Ölümlü dünya harca gitsin kaybetcek neyin var paradan başka
Supersin
Ben de abur cubura, sağlıksız şeylere harcadığım paraya üzülüyorum mesela. Kıyafete asla acımam :D Hiç bir şeye acımam da işte param gittiği gibi yarar da sağlamayan şeylere acıyorum çok..
Yemeğe verilen paraya daha çok acırım. Çünkü genelde yemek daha pahalı oluyor. 15 liraya aldığım t-shirtle 25 liraya aldığım pantolona niye acıyayım ki.
Müzik ekimanlarıma o kadar para dökerim çok büyük mevlalar elbiseyede acımam ama nedense yemek yerken kazıklanmak ağrıma gider abi bir kahve 30 lira olur mu.
Ben kıyafete ve kozmetiğe servet harcarım :/ dışarıdan yemem pek ara sıra kahve falan içmek için harcarim ona da.
Ods iyi
Bikere geldim dünyaya acimam ne giyim ne yemek , elim acikdir😊
Ben yemege harcamayida tisorte harcamayida seviyom. tek sikinti param yok
Yemek. Bir boğa olarak boğazıma aşırı düşkünüm kıyafetede para harcarım ama içime daral gelir yemek yemek yeni tatlar tatmak daha zevkli geliyor
Evlenelim
Hemen!
Babana haber ver benm kafadakiiani kaybedeme
Olmadı kaçırırsın. Alan razı veren razı ailenin olabilir mi itirazı?
Ay iğrenç derecede kafiyeli cümle. Alışverişte harcanan vakit kadar itici oldu sanırım
Tabiki olamaz beyaz bohcani hazrla camdan bana atip camdam atlicaksin
Bohça yerine piknik sepeti atsam? Bence ikimizi iki üç çapıt değil yiyecek dolu sepet mutlu eder
Kıyafette senden idare ederim salaş kısa tişörtler yakışır 👍
Oda dogru geceden hazrlik yao poğaça börek :D hahahah ismin ne?
Buzlukta hazır var 😏 nikah masasına kadar ismimi dahi öğrenmemeni planlıyordum 😂
Yüzünü göster ya :D
Yarın özelden yazsam? 😄
Olur :D uyu hadi bakalim
Kıyafet parfüm ayakkabı çanta cüzdan takı hiç acımam para verirken *-*
Yemek hemen bitiyor ya hele birde evde yapabileceğim bir yemekse üzülüyorum:)
ayakkabi ve elbiseye para verilir. ama yemeğe asla. aynı kaliteyi iyi lezzeti daha ucuza bulabilirsin bu ülkede.
bende yemek ve giyim üzerine olan harcamalarıma acımam fakat kozmetik ürünlerinde biraz düşünüyorum ne bilim gereksiz geliyor
Ben de sadece yemeğe verdiğim paraya acırım.
Zaten iştahlı biri değilimdir ve dısarda yemek yerken verdigim para resmen Bogazıma yumru olur.
yemeğe acırım yiyorsun 2 saat sonra tekrardan acıkısıyosun, ama aldığın bir eşyayı uzun süreli kullanıyorsun.
Aşkım ya bende kıyafet verirken açıyorum kiyamiyorum o paraya
Ciddimisin askim ayni ben
Hiç bir şekilde acımam. Elimde para tutabilen bir yapıya sahip değilim.
İşte benj anlattin :D
Bence ikiside ihtiyaç ikisinide ihtiyacın kadar tüketmelisin ne yemeğin fazlasi ne giysinin fazlası israf günah zaten :) (
Yemek için verdiğim paraya acimam diyen,
Bu ülkede milyonlarca insanin asgari ücrete bir ay geçirdiğini, 30 TL ye kahve içerken birazcık da olsa vicdan yapması gerektigini...
Vallahi diyaney isleri baskani bukdr ac varken 1 milyonluk arabaya bnuyor ben bir kahve icmisim alin terimle kimseye dokunmasin
Git önce bir Türkçeyi öğren.
Ergen gibi yazan benim dengim değildir.
Alnı terleyerek kazanç elde eden birisi, bu kadar hovardaca harcamam.
Bana masal anlatma...
Sen bana artistlik yapcagna gizliden çik cok ozguvenlisin ya
Hadi çocuğum hadi.
Git denginle konuş.
Allah bilir kimin emeğini/kanını emerek semiriyorsun.
30 TL ye kahve içiyormus sonradan görme kro...
Az önce bir bilekliğe 20 tl verdim aynısını daha ucuza gördüm evlat acısı çektim.
Hahahah kiyamam
Ömür boyu saklayacağım. ☺
Bana ver
Senin takacağın birsey degil :)
Pinti -.-
Taşlı gold bir bileklik 😁 ısrar ettin al senin olsun.
Saka yaptim gule gule kullan
Teşekkür ederim
yemeğe para vermeye acırım ama bir kıyafeti beğendiysem onu mutlaka almam gerek yoksa rahat edemem alana kadar
makyaj malzemesıne verdıgım paraya acıyorum ama yınede verıyorum
Bence verme gerek yok
1 senelik okul masrafim 6000tl civari olunca herseye aciyorum.
Özele gitme sende
Özel degil yurtdisinda okuyorum
yok ya ben acımıyorum para harcarken çünkü fiyat aralığım bellidir :)
Oda iyi :)
Bende tam tersi 200 liraya bir saat alirm ama 20 lira bir yerde yeyince icim aciyor :)
Hayda benim tam tersim :D
Oyle galiba yemek yemeye cok duskun deilim :)
Yemeye acırım, kıyafeti yine giyiyorsun iyi kaliteli bir şeyse hemen eskimiyor
mantıklı
sahsen ben para harcadigim cogu seye aciyorums. ozellikle ymege yemege giden paraya acıyorum bnde tersine.. aliyorum bitirmiyorum ya da begenmiyorum hep bseyler oluyo.😃😄😅
Aldığım alacağım hiçbirşey için acımam cünkü hesabımı bilirim. Çok paran dahi olsa kolay kazanılmıyor. Bu zamana kadar parasını düşünerek bişey almadım parası neyse verdim aldım acımam bişeye
Kıyafet ayakkabı hiç acımam aslında yemeğe daha çok acımam😄 neye acıyacağımı bilmiyorum belki starbucks özsüt gibi yerlere gereksiz verilen paraya acırım
yemege harcadığın parayı bir sen bir de tuvalet bilecek bence yemege o kadar harcanmaz her zaman
Para harcarken hiç acımam :) Çatır çatır yerim. Mezara götürmeyeceğim ya?
Ben de acımam yemeğe. Bu telefon faturası ve internete acırım.
Eğer sadece ikisiyse tabiki yemek yemeye verdiğim paraya acırım. Kıyafet sürekli ihtiyaç olan bişey, ayrıca öyle mekanlar varki o yemeğe vereceğin canlıyla aynı yemeğin malzemelerini alıp yapabilirsin tadını tutturamazsan sıkıntı var ama :D
Spor yaptığım için beslenmeye daha çok önem veriyorum.
Yemeğe verdiğim paraya acıyorum sonuc olarak gidiyo senden :( kıyafete acımam :)
ben de oyleyim de cok dertliyim bu durumdan hic iyi hissetmiyorum kendimi cok mantiksiz geliyo yaptigim
Ayni şekilde.:) bak gizli olmasan sana sapiklik yapcaktik :D
aliskanlik olmus biliyomusun oto gizli yorumluyorum :D
yemeğe acırım çünkü daha ucuzuna karnımı doyurabilecekken daha pahalısını yiyorum.
Kıyafet için alıdıgım paraya acımam. Yemek için aldıgıma da acımam. :D
İkisine de acımam. Giyim her şeydir. Yemeksiz zaten olmaz.
Vallq bir insan kendi kazandığı paraya iki türlüde acır ama baba parasına acımaz tabi acımam diyenlerin hepsi baba parası yiyor daha
hiçbirseye acımam yiyeceksin içeceksin alışveriş yapıcaksın acırsan ohoo keyif alamazsın ne yemekten ne alışverişten cok sacma
bu insan geliriyle daha çok alakalı gelirin iyi değilse gidip 200 tl yemek yemek koyar fakat iyise dusunmezsın e herşey para artık
İhtiyacım neyse ona harcarım. Yemekse yemek içmekse içmek. Giyim ise giyim. Beğendiğimi yakıştırdığımı rahat ettiğim kıyafetleri
yiyeceğe verilen paraya acıyabilirim çünkü bana geri kilo olarak dönüyor bide onları yakmaya uğraşmam lazım..
ben her ikisinede acımıyorum. yemek yerken mtlu oluyrum. maaşın %40 si kıyafete %25 falan yemeğe gidiyor. ben sigaraya verdiğim paraya acıyorum :(((
Yemek yemeye aciyorum coknpahali seyleree para vermem sıciyon sonucta
Saygili kons ya
Diskiliyosun
Heh simdi oldu :D deli kiz
:D :D
Yemeğe verdiğim paraya acımam ama yok yere şişirme fiyatsa düşünürüm. Giyim de ayni, araç da, mülk de.
Ben yemeğe çok acıyorum ya nede olsa gidiyo falan yedikten sonra bunami... para verdim falan diyorum 😊
parfümlere ve yemege verdigim paraya acimiyorum ben :D
Ne hos :)
bende yemeye verdıgım paraya acırım :D
en azından tişörtü baya gıyerım ama yemeyı yedın bıttı gıttı :D 1 anlık zevk
yemeği yiyosun gidiyo ama aldığın kıyafeti bir süre kullanıyosun, hem 200 liralık yemeğe acımıyosunda bir evin 15 günlük mutfak masrafı 200 lira,
kıyafete verırım :D bı kahveye 30 tl vermem yda bı yemege :D
Bende tam tersi
ben de şahsen tam tersi yani kıyafete verdiğim paraya hiç acırmam ama yemeğe verdiğim paraya baya acırırım
Yemeğe, bir ayakkabıya bin lira veririm ama yemeğe 20 lira versem içim acır😂
Tam tersi işte :D
ben bir eşarba 150 tl verdim hiç acımam :) ama aynı parayı yemek için vermem ; kendim yaparım ya
İlgnc bu soruda laf sokmadin
yahu neden öyle dedin ben kötü biri miyim :/
Yoo gordgm kadaryla ters bir hatunsun
bunu söyleyen ilk kişisin :(
en çokta kıyafete acıyorum çünkü mağazada kıyafet hoşuma gidiyor aldığımda eve gelince kıyafetleri beğenmiyorum para çöpe gidiyor anlıcağın