+1 yılYiyecek ve içeceğe verdiğim paraya acıyorum diyemem ama "yüksek meblağlı" yiyecek ve içeceğe verdiğim paraya acıyorum.
Evet beslenmek insanların temel ihtiyaçlarından. Ama kusura bakma, bir fincan kahveye 5-6 liradan fazla vermem. Ya da bir akşam yemeği için 20-25 liradan fazla harcama yapmam.
Amaç karın doyurmak değil midir? Ya da bir fincan kahve içmek?
Lüks ve marka mekanlara gidip bir ton para dökeceğime daha küçük mekanlara gidip daha ucuza karnımı doyurabilirim, kahvemi içebilirim. Atıyorum "Starbucks" gibi bir dünya markasına gidip fil dışkılı bir bardak kahveye dünyanın parasını bayılacağıma "X Cafe"ye giderim daha uygun fiyata, daha lezzetli bir kahve içerim. Ya da çok tiki bir mekanda serpme kahvaltı yapmak yerine fırından yeni çıkmış sıcak bir simit, üçgen peynir ve tavşan kanı çay eşliğinde mis gibi bir kahvaltı yaparım.
Ama kıyafete verdiğim paraya acımam. Neticede çıplak gezilmez. Kahve içmesem de olur, lüks yerlerde yemek yemesem de olur. Ama çıplak gezemem. Ve dahası kıyafeti bir kere giyip bir kenara atmıyoruz, yıpranana dek giyiyoruz. Ama yeme, içme ihtiyacı gün içinde ve her gün tekrarlanan şeyler.206 Yorumla- +1 yıl
Okumadan saygı duy :D
- +1 yıl
Saygı karşılıklı.
Sağ ol :D - +1 yıl
Cedricsichen mı 😂😂😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
Aynen böyle düşünüyorum ben de
En İyi Cevaplar
+1 yılKazancın değil, boğazından geçendir rızık. O yüzden yemek için ödediğim paraya acımam.
208 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim.
- +1 yıl
Ona acirim bak :)
@selcukbey - +1 yıl
Tabi hep ben yiyicem ne sandın :D
@selcukbey
Hepsine acırım.
Boş harcamam yoktur.
25-30 liralık pantolon varken gidipte 100 liralık almam.
5 liralık Antakya Döner'im varken> 15-20 liralık pizzalar, hamburger menüleri almam.
(Aslında sevmediiğimden ama yinede boş para)
İçkim yok. Sigaram yok. Abur cuburum yok. (Zararlılar diye. Ama bu sayede paramda cebimde kalıyor)
Asitli içecek bile tüketmiyorum.. Hepsi boş şeyler..
Ben yemesem ölmüyorum sonuçta.
Gereksiz harcamalar.
Ha aileyle yemeğe gidersin ayda yılda bir 200 300 lira para koyarsın o ayrı.
Ama dışarda yemek yiyeceğimize tavuğumuzu etimizi alır evde mangal yakarız.
En çok mazota koyulan paraya acıyorum. Ve evde aylık harcamanın %40'a yakını arabaya gidiyor..
Onlar da mecbur işte..10 Yorumla
denemeye bilime öğrenime acımam...
mesela teneke teneke peynir olur ama yeni bir tür gelmiştir 100gr kol gibi para ister. acımam.
futbol maçına gitmem mesela. bu rezil futbol kalitesine bir tl vermek günah.
net oyunlarına para vermekte ayıp günah.
giysiyi beğenmişsem paraya acımam.
bir telefona bikaçbin tl vermem mesela asla. nekadar pompalarlarsa pompalasınlar o gaza gelmem. benim bir telefona mesela 2bin tl vermem için beni hergün düzenli olarak rihanna araması lazım enaz:)) böyle daha çok var ama uzatmiim00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
191Cevap
+1 yılEve gitme şansım yoksa cok lükse kacmadan damak tadima uygun bir yerde yemek yerim verdiğim paraya acimam... Ama çarşıda aldığım suya aciyorum karsimda çeşme var ama millet bakacak diye gidip su aliyorum çünkü..
Kiyafete çokta para harcamam zaten bayramdan bayrama falan olduğu icin acimiyorum hic..
Benzine gaza harcadığım paraya aciyorum ama otobüse verdiğim paraya daha cok acidigim gercegide var tabi..
Ev esyasina harcadigim paraya hic acimam nedenini bilmiyorum ama öyle işte...
Ama şöyle bir söz var ve inanirim doğruluğuna bir yere aç gidilir açik gidilmez insanlar kiyafetleriyle karşılaniyor02 Yorumla- +1 yıl
O nerden çıktı bee yok öyle bisey inanma :)
+1 yılBu kişiden kişiye değişen bir şeydir. Kıyafet meselesi apayrı bir platform kimi insan 1 hafta aynı şeyi giyse de mutludur, diğeri bir giydiğini 2. kez giyince rahatsız olur, yetiştirilişe, yaşam standardına, mesleğe, karaktere.. göre aşırı değişkenlik gösterirsin. Öğrenciyken bir çantays verdiğin 50 liraya acırken mesleğe başlayınca louis vuitton çantalar alırken bulursun kendini. Yani uzun lafın kısası bu soruya cevabım paraya çok önem vermeyen biri olarak her ikisinede verilen paraya acımıyorum.
00 Yorumla
+1 yılşöyle eğer ihtiyacım olar bir şeyse acımam mesala bir bilgisayara 5 bin vermeye acımam kaliteli ürüne verdiğim paraya acımam bir insanı mutlu etmek için verdiğim paraya acımam ama ihtiyacım olmayan bir şeyi almaya acırım aptal bir kıyafete sırf etiketi olduğu için para dökmeye acırım ha ben şuna acırım o parayla kendime ihtiyacım kaarını alıp sevdiğim insanları mutlu edebilirim ya da ihtiyaci olan milyonlar var 1 liralık ekmeği bulamayan insanlar var bırak ekmeği su bulamayanlar var onlara yardım etmeyim sırf lüks olduğu için bir yerde yemek yiyip 500 lira vermeğe karşıyım buna acırım
10 YorumlaYemek yiyeceksem iyi yemek yemeliyim o yüzden yemeğe verdiğim paraya acımam...
Kitaba verdiğim paraya da acımam ama kıyafete verilen paraya acıyorum.
Özel şeylere mesela o bölgeye yöreye ait şeylere para vermeye acımam... Bir de gereğinden fazla para istenen şeylere para vermeye acırım çünkü kimsenin beni enayi yerine koymasına izin vermem örneğin yarım litrelik suyu 7 TL satan otel gibi... içmem o suyu işte.31 Yorumla
+1 yıl200 tl de yemeğe verilmez yaa :D ben o paraya buz dolabımı en kaliteli yiyeceklerle doldurur 2 haftalık yemek ihtiyacımı karşılarım :D Asıl elbiseye verilecekse verilir. Sonuçta alıyorsun ve dolabında uzun zamanlar giyeceğin bir şey olarak kalıyor. Bilemiyorum...
01 YorumlaYemeğe tabi. Şık ve kaliteli giyinmek yerine pazardan giyinen insanlar bir kahveye 20tl para verince kendini sınıf atlamış sanıyor, önce bir giyimine bak özen göster. Kahveyi yemeği evimde de yaparım veya uygun fiyatlı yere giderim. Ama kıyafette kaliteye bakarım karşımdaki insanda da kendim giyinirken de.
04 YorumlaOooooo ne ben geçen gün ortaköyde kumpire verdiğim paraya acıdım 15 tl ilk defa yedim onu da ayrıca içecek olarak salak gibi taze sıkılmış portakal suyu istedim o da 8 tlymiş oha ya üstelik ılıktı buz istedim dokuz saatte ancak geldi garsonları beğenmedim kıyafet ben alırım ya ihtiyacım varsa tabi bir hırkaya 40 tl verebilirim benim 100 tl ye iki yıl önce aldığım mavi marka pantolon var mesela
07 Yorumla
+1 yılBence disarda yemek biraz gereksiz. Zor kalmadikca yemege disarda para harcanmamali neticede 1 saatlik mideye gidiyor evdede biseyler hazirlanabilir. Ama giyecek kiyafet almak mantikli onu uzun sure giyersin disari cikarken vs. kiyafet almak gerekli bir harcama gereksinimini karsiliyosun ne de olsa
01 Yorumla
+1 yılalkol sigara falan kullanmam giderim ona vereceğim paraya krallar gibi yemeğimi yerim
bazı gerizekalı arkadaşlar içerler gelirler bana ne kadar çok para veriyorsun derler yemeğe
bende onlara gidip bir içkiye 50-100 harcarsan bir yerden kısarsın derim.00 Yorumla
+1 yılYemekte gerekli, kıyafette benim için gerekli :) o yüzden ikisinde verdiğim paraya kesinlikle acımam :) :) Sonuçta bu yaşlara bir daha gelmeyeceğiz şimdi giydim giydim belki bir on sene sonra giyemeyeceğim ve yiyemeyeceğim. Bir garantisi yok. O yüzden yemeyede giymeyede verdiğim paraya acımam canım sağolsun :) :) sağlıklı olum tekrar kazanırım :)
00 Yorumla
+1 yılKaliteyi ucuza almayi severim. Disarda yemek yiyceksem tutup bir kuru fasulye yemem onu zaten yapabiliyorum. Yapimi zor ya da lezzeti farkli yiyecek yemeği tercih ederim hicte acimam verdigim paraya. Tek anliyamadigim insanlarin marka takintisi ayakkabi anlarim saglik acisindan, ama kiyafete cok para verilince aciyorum acikcasi.
01 YorumlaNike adidas gibi ayakkabılarà verilen paraya açırım
Sonuçta yerli üretici hakiki deriyi 100 tl ye satarken suni deri nasıl 200 tl
Birde oyuncu ekipmanları bunlara da çok acirim.
Premium gibi gözüken çoğu ürünü aldıktan sonra acirim.
Fiyatına göre verdikleri çok kötü derecede oluyor.
İphone hariç :D00 Yorumla
+1 yılne oldugu farketmez ederini veriyosam icim rahattır. zenginde olsam 100 liralık biseyi 80e alınca sevinirim 120ye alıp 100 görürsem biyerde üzülürüm.
kahveye 30tl veriyosan cok özel güzel bir kahve olmalı yoksa acırım. ki olsada öyle lüksü olmayan insanlar var. üzücü00 YorumlaBen acirim yemege fazlasindan para vermem verirsem de o yedigim bogazimda kalir gidip pahali yerlere oturmam asla oraya harcanan paraya yazik kiyafetlerim standart zaten onlara da cok parw harcamam ayakkabi dersen 1 2 tane ayakkabim var sadece ona da fazla vermem abur cubara belki birazcik fazla harciyorumdur o da ne kadar tutabilir ki zaten bundan sonra alabilidiklerimi internetten alicam hem ucuz hemde kaliteli oluyor daha iyi yani
00 Yorumla
+1 yılgenelde kazıklandığımı düşündüğüm için hep kıyafete verdiğim paraya üzülürüm ayakkabı haricinde ama yemek nedense bende hiç üzülmem yeni tatlara da açığımdır yemek güzeldir verilir para ama açıkcası bir kıyafete 500 tl felan verecek birisi değilim param olsun ya da olmasın zaten aldığımız şeyler yurtdışında etiketin yarısı belki o yüzden acıyorum kıyafete verdiğim paraya
00 Yorumla
+1 yılBen tam tersi. Ben şöyle düşünüyorum:"yemek alsam eninde sonunda bitecek. Ama eşya kıyafet vs. Şeyler alsam uzun süre kullanabilirim ve param boşa gitmez. Ama illaki yemek alcaz sadece bir yemeğe 200 tl vermem o parayı eşya kıyafet vs şeylere veririm çok zıttız😉
00 Yorumla
+1 yılBen yemek ve araba dışında harcadığım bütün paralara acırım it çak çakala yedirdiğim paranın haddi hesabı yoktur. Ama araba ve yemek konusunda pişman olmam hatta daha fazla imkanım olsa daha çok ve en iyisine harcarım. Giyime para vermeyi sevmem kolay kolay bir de ne kadar sevmesemde bazen sağlık konusunda hastanelere yedirmek zorunda kalıyorum paramı.
00 Yorumla
+1 yılyemekte de giyecekte de en makul olanını en güzel olanını almayı becerdiğim için ikisine de acımıyorum.
amma velakin bir ayakkabıya bir tişörte dünya paralar verenlere acıyorum
bir kahveye dünya para verenler gibi kahveye 5 tl ver iç 25 tl si ile git annene hediye al sevdiklerine yardım et, ya da bir çocuk mu gördün ayakkabı boyacısı selpak satan git ona bir dondurma al döner al vs...
sadece kendiniz için yaşamayın arkadaşlar lütfen! 1 lirayla bile bir çocuğa dondurma alarak sevindirirsiniz00 YorumlaValla hiç birine acimam afedersn o parayı ben kazaniyosam essek gibi emek veripte.. at gibi yemesinide bilirim ama harcamami butceme gore yaparım ona gore yer içer gezer giyinir eğlenirim hiç bir seydende mahrum kalmam niye kalayimki yarina yaşamaya bir daha para harcamaya ömrüm var mı kim bilir!!!
02 YorumlaHer ikisinede verilen paraya acımam ama tercih yapmam gerekirse. Yemekle 1 kaç saatliğine karnını doyuruyorsun üstelik ne yediğininide pek önemi yok önemli olan miden şişsin. Ama aldığın kıyafetti uzun bir süre kullanabiliyorsun ayrıca bu seni temsil eden ve senin cevrene karşı oluşturduğun imajı gösteren bşey. Bu nedenle kıyafet önemli bence
00 YorumlaBen hepsine acıyorum.. O paranın ne kadar zor kazanıldıgını biliyorum ve bir yemek yeme esnasinda ya da alışveriş esnasında kendimi frenlemeyide bilirim.. Bir yemege tutupta 200 tl vermek ya da bir üste servetler yatirmak mantık işi değil.. Herşeyin bir ederi vardır kendime bir limit koyarım ve asla o limiti asmam..
00 Yorumla
+1 yılbir yemeğe 200 tl verilirmi? 30 tl yede güzelce doyarsın. sadece mekanına göre para değişir. gerek varmıki? neticede yediğin yerde 30 dakika kalıyorsun. iki süslü söz. güle güle. bir kahveye 30 tl. biz enayimiyizki o paraları oraya verelim. sadece bizi ihtiraslarımız ve egolarımız oraya götürür. face de paylaşıyorlar. ben şu kafedeydim. ben şu lokantadaydım. ben şu lüks yerdeydim. amaç nedir bilemiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılhaketmeyen ücrete acırım. evde maaliyeti 2 lira olan kahve için 20 lira isterse acırım.
fiyatı500 lira iken sezon sonunda 100 liraya düşecek elbiseye 500 lira vermeye acırım.
uzaktan 10 liralık tişört gibi görünen fakat sadece markası için 100 lira olan tişörte verilen paraya acırım.10 Yorumla
+1 yılAşırı pahalı kıyafetlere harcarken acırım 200 tl de bir yemeğe verilmez lüks bir yerde o kadar para verip iki lokma yecegime alır evimde yapar yerim.. o parayı bulamayanlar var yazık değil mi gereksiz harcamalar hoş değil hepsinin hesabını vericez günü geldiğinde..
Sigara içenlerin sigaraya verdiği paraya da çok acırım ben :)00 Yorumla
+1 yılne alaka kı ben sana bır sey soleyım o vakıt benım annem o cok pahalı marklara yıllarca urunlerı pesınde kosturdu xpeasn ınını yapıyordu malıyetı bır lıra olan tsorte ya da malıyetı 10 tl olan bı kota vs vs gıdıpte 200 tl vermek bana sacma gelıyor bıde gecenlerde tsort fılan alldım magzadan dunya para verdım defolu cıktı sınırım bozulduu o hafta ıcı pazardan 3 tsort aldım 5 tlye magzadakılerde daha ıyı yıka yıka gıy cıdden ole
00 YorumlaBen ikisine de acırım. Kıyafet lazım olmamasına rağmen alınırsa acırım. Her gün de gidip 10-20 tl yemeğe vermem ne gereği var. 20 tl ye git marketten yemek malzemesi al kendin bir sürü yemek yap. E tabi arada bir gider dışarı da da yerim ama abartmaya gerek yok
00 Yorumla
+1 yılKız arkadaşıma aldığım çanta ve ipli yarısı olmayan tül gibi ne olduğunu bilmediğim şeye para verirken içim cız ediyor. Bizim terzide evdeki eski tüllerden diker onu 20 liraya. Şimdi ona 80-90 lira verince bişeyler oturuyo gogsume, birde kartpostal büyüklüğündeki çantaların 90-100 lira olması... paha biçilemez, cidden o pahayı nasıl biçmişler ona ya :S
00 Yorumla
+1 yılalışveriş ve yemek konusunda hiçbir paraya acımıyorum tek acıdığım para taksi anasının nikahı beylikdüzünden taa bahçeşehirin en ücra köşesine gelince norma olarak baya taksiye ödemek zorunda kalıyosun...
01 Yorumla
+1 yılasıl yemek yenen paraya acınmalı bir daha acıktığında anlarsın o duyguyu sonuçta yemekte yenmiş bitmiş karın da acıkmış parada bitmiş doğru değil mi? bende acımam ama yanlış bir şey yazmışsın ve kıyafet ve gereken eşyalarımı almaya hiç acımam sonuna kadar. en azından yediğinde 10 saniyelik tat dan sonra paran gitmiş olmuyor :)
00 YorumlaYa ben yemek için para verirken hiç pisman olmuyorum ve genelde zaten hep bu yüzden param biter :D dışarda birşeyler yemeye içmeye bayiliyorum :D ama konu kıyafet olunca fazlaymis muhabbeti yapıyorum ne garip 😀😀
01 YorumlaBoğazına düşkünsün demek :)). Ben yemeğe harcadığım paraya acırım şahsen çünkü evde yaptığımın yanından bile geçemez 😁 kıyafete gelince... Kendime almaya acıyorum ama oğluma aldımmı fiyatın hiç bir önemi yok :)
01 YorumlaYediğim yemeği beğenmezsem verdiğim paraya o zaman acırım onun dışında yemeğe bende acımam veya çok beğendiğim bir ayakkabı içinde verdiğim paraya acımam.
01 Yorumla
+1 yılYemek yemye bende acimam ama bir kahveye otuz tl vermem şahsen fazlasida israf yani aldigim giysiyede çok pahali almam nede olsa tekrar eskiyecek onun yerine daha uygun fiyat ve guzelini ararim her seyin azi yarar fazlasi zarar.
00 YorumlaHepsine acırım, onu bulamayanları düşünürüm. Har vurup harman savuramam.30 tl kahveye asla vermem zevk işi kahve,5 liraya içer kalanıyla bir karnı aç doyururum o 5 tl'lik kahve senin 30 tl verdiğinden daha lezzetli gelir bana.
00 Yorumla
+1 yılBen de ayni senden... ben çünkü kıyafet ihtiyacimi tıptan yılda bir iki kez yapiyorum ve gezerken kıyafetle hiç isim olmuyor... ama yemekten kismam yemeyide yedirmeyi de severim... malesef.
02 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle yediginin ictiginin hesabı olmaz. eve giren cikaninda yedirdiklerimi düşünmem..
Ama evdeki kiyafetlerinle bir sure daha idare edebilirsin.
:))
+1 yılSigaraya ve alkole verdiğim paraya acırım. Fabrikadan daha fazla devlet üretim yapmadan kazanıyor ve bu paralar Orta Doğu'ya silah, Suriyelilere maaş olarak gidiyor. Neden mi böyle? Çünkü bir adam var, bizim paramızla kendini dünya lideri zannediyor.
00 Yorumla
+1 yılBen ikisine de harcıyorum vallaha, her gün starbuckstan kahvemi almadan güne başlamıyorum. Sonra niye param bu denli hızlı bitiyor be diye kendime kızıyorum. Ama almadan da duramıyorum. garip durumlar.
01 Yorumlabende yemek yemeyi herşeyden çook severim her gittiğim yerde mutlaka hayatımda asla yemediğim bişey bulurum ve ne kadar olursa olsun onu orda yerim :) yemeğe verdiğim paraya aslaa acımam
02 YorumlaEvlenmeyeceğin sevgiliye bişeyler ısmarlamak. Ona alacağım 5 milyonluk şey acıtır. Dostuma alacagım 10 tllik şey sevindirir. Ciddi olmayacaksam asla bişi almam. Ondan daha ergeniz 23 falan olmadan sevgili yapmayacağım :D !!!
00 YorumlaHayata bir daha gelmeyeceksin güzel güzel harca,
200 tl yemeğe vereceğine o parayla hem kıyafet hem yemek hem ulaşım vs.. bir çok şey yaparsın bırak evde ye daha çok başka taraflara harcayacağın paran kalır ona göre yani00 Yorumla
+1 yılBen elbise kıyafet vss degilde durduk yere ortaya cıkan plan sonucu isteksizce bir yere gidersin isteksizce gittigin yerde haddinden fazla para harcarsın iste buna acıyorum.. Kahrolsun zorunlu sosyallik :D Yasasın tam bagımsız asosyalizm !! :D
00 Yorumla
+1 yılben yemeğe para harcamaya acırım sonuçta yiyorum ve bitiyor ama kıyafet öyle mi bana kalıyor senelerce bu yüzden okulda falan hep yemezdim biriktirirdim kendime kıyafetler alırdım. öyle bir tutumluluğum var :D
00 Yorumla
+1 yılay bende yemeğe acıorum tam tersi. bir iskendere 25 lirayı ver sonra ortada sadece patlamak üzere olan bir mide, keşke yemeseydim pişmanlığı, alınan kilolar var. Sonrası acı sonrası benim gözyaşlarım.
01 Yorumla
+1 yılbiyerde amerikada galiba bir adam yemeklerinin fiyatını koymamış müşterilerin kendileri yemeklere istediği parayı veriyormuş düşün 10 kuruşa dükkanı alırsınn. biraz alakasız oldu ama yazmadan edemedim :D
02 Yorumla- +1 yıl
türkiyede böyle dükkanlar nerde :D
sen baya abartıyosun birader be ben çok düşkünüm yemeğe ama o kadar çok para harcamam yemeğe elbise daha mantıklı
14 YorumlaAşırıya kaçmadığı sürece yemeğe verdiğim para üzerinde düşünmem. Kıyafette de ayakkabı harici yüksekten uçmam.
01 YorumlaCocuğuma aldığım birşeyse kesinlikle acımam ama genelde kendimr alacağım herneyse acırım. Belirli bir yatırım ev vs. İcin kullanılmadığı sürece her harcamaya acırım
00 Yorumla
+1 yılBen yemege verdigim paraya aciyorum daha uygun yerler var girer orda yerim bir yemege 200 tl veremem digerlerinden yesem karnim doymicak mi sanki
05 Yorumla- +1 yıl
Evet ben sii kokan hatun 16 yasindaki kizi unutmadim dalcam ona ::D
- +1 yıl
Tamam :)
Gerekli harcamalara hiç acımam. Gereksiz harcama yapmam. Rahatıma çok düşkünüm, dışarıda yemek yemeyi pek sevmem.
03 Yorumla
+1 yılYemeğe çok verince çok üzülüyorum, sonuçta metebolizmam hızlı çalışıyo en fazla 2 saat duruyo içim de =) =)
03 Yorumla- +1 yıl
Sanki siz şeapmıyonuz =)
Ben hepsine acırım ama nedense aldımmı herşeyin en pahalısını alırım sanki çok param var mk asgari ücretlisin l*n sen az kıs harcamayı nolırsun.
01 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 553 cevap paylaştı. Boğaza giden paraya acimam. Ama su var. fiyat faydaya bakarım yalnizsam. Bir biftege 50 lira odeyene kadar dışarıda. Bir kilo biftek alırım catlayana kadar yerim iki gün daha iyi. :)
00 Yorumla😂 Paraya acimiyorumm , ne kadar çok param olursa o kadar çok ihtiyacim oluyor. O yüzden parayi sevmiyorum. Elime bir 200 lira geçer kirk şeye bakarim gecmeyince kafa rahat oluyor ohh kebap
11 Yorumla
+1 yılKafelerde surekli gereksiz yapilan harcamaya acirim.. Evime gelin hepsinin en iyisini ben yarisindan da dusul maliyete yaparim 😁😁
03 Yorumla- +1 yıl
Mantarli. tavuklu. dusun makarnayi maliyeti max 2.5 bir porsiyonun 12.5lira cop
bazı kıyafetlere verdiğim paraya acıyorum, alırken iyi hoş aldıktan sonra b gereksiz şeye ne diye para verdim diyorum. onun harici mezaramı götürücem parayı harcarım
01 Yorumlapahali kiyafetlere o parayi vermeye acirim cünkü yirtildinda bir andan üzülüyoorsun niye o kadar pahali kiyafet aldim diye.
yemege acimam yanimda baskasi olsa bile ona bile ismarlarim.00 YorumlaAga ben de oyleyim bir seye para veriyorken ama degmeyecek bir yemege 10 tl verince uzulurum. Degecek bir yemege 150 veririm mutlu olurum. Boyle dusunuyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen yemege verdigim paraya cok uzulurum. Hele avm'de isem hic bisey almadiktab sonra en ust kata yemek yemeye ciktiysam yemegi beklerken hep aklimdan gecer, l*n bu yemege 15 vericegime o tshirtu alirdim ya of falan diye
02 Yorumla
+1 yılDeğecekse bir yemeğe 200 lira veririm ama bir gömleğe 30 lira ve fazlasını vermek içimi yakar. Kitap için bursumu falan yatırırım :D Aç kalır kitap alırım o derece :D
01 Yorumla
+1 yılYemege verdim paraya acirim sahsen, helede karnimi doyurmayacaksa. derimki hamburger menüsüne verecegim parayi gider bir döner ve ayrana veririm karnimi doyururum.
00 Yorumla- Devamını Gör (425)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar