Para harcarken hangisine acırsınız?

Yemek yemeye mi? Kıyafet almaya mı? Şahsen ben yemeğe verdiğim paraya hiç acımıyorum. Giderim bir kahveye 30 tl verebilirim. Sebebini bilmiyorum bir yerde yemek 200 tl olsun veririm ama 20 tl bir tişörte vermeye acıyorum düşünüyorum alsam mı almasam mı diye siz hangisindensiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Acimaktan kastim düşünürsünüz ben yemek nekdr olursa olsun dusunmem
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes üstüme basima para harcamadgimi sanmjs :) soruda söylemek istedgm evde okdr kıyafetim varken para vermeye aciyorm ama evde okdr yemek varken disarda yemeye acimiyorm durum bu :)
Para harcarken hangisine acırsınız?
Cevapla