AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
193Cevap
Kıyafete ve makyaja harcadığım paraya hiç acımam ben :D Dışarda yemek yerkende acımam , galiba ben biraz parayı baya sallıyorum :D
Ben yemeğe cok salliyorm 'D
Hic acimam tabi israf olmayacak sekilde.. ama sonucta parayi öbür dünyaya götürmiceksin ha yemek ha üst sonucta kendin icin bsy yapiyorsun👍 tabi bu benim görüsüm😇
genelde yemek yemekten zevk almadığımdan zevk aldığım yemekler için paraya acımam, enayi yerine koyulmuyorsam yani (sabit kutu kolayı 12 liradan satmaları gibi, buna tabiki acırım)
Bende yemeğe acıyorum. Nasıl olsa midende eriyip gidiyor ama elbiseyi günlerce, hatta aylarca kullanabiliyorsun. Keşke hiç bitmeyen yemek olsa. -_-
Hahah keske ;D
Yemeğe ve gerçekten gezmek kesfetmek için harcadığım paraya acımam , bu dünyaya geldisen elinden geldiği kadar seyahat edip gezeceksin anılar her zaman değerli kalıcıdır..
fark etmez kucuk seyler almam, mesela kucuk bir ekmek arasina 10 tl vermem, ya da cok begendim bir elbiseye 300..
Oda mantıklı
oyle:)
Karın doyurmak iyidir de şimdi gidip bir tabak makarnaya 28 lira verirsem içim acır. Yani makul nitelikte fiyatı olan yiyeceklere para verince içim acımaz yoksa acır 😄😄
Ben ayakkabıya verilen paraya hiç acımam.
Çantaya verilen her kuruşa acırım.
Ayakkabiya bende acimam hocam :)
Sendeki de mantık varya bokundan çıkacak şeye 200 Tl verebiliyorsun ama Aylarca ya da senelerce giyebileceğin tişörte 20 Tl veremiyorsun...
Sen Nasrettin hocanın ye kürküm ye meselesini de bilmiyorsun herhalde :D
Yemeğe ve içeceğe fazla para vermek beni rahatsız eder.
kıyafette de sınırlarım vardır mesela bir t-shirte 20 liradan fazla vermem.
yemek için de dışarıda maksimum 40 tl harcarım içecek kahve falan dahil.
zaten en çok yemeğe para gidiyor.
aynen bende yemeğe para verirken hiç düşünmem ama bir kıyafeti alırken çok düşünürüm hatta ona o kadar para verilir mi kafasındayım yaşasın yemek yemek 😁
Haklsn :D
Tamam bir kahveye 30 tl verirsem acırım. Fakat şöyle mükemmel güzel bir buçuk iskendere verirsem o parayı acımam :D Ama dediğin gibi. 30 tlye karnımı doyurmak varken gidipte o paraya kıayfet almam.
Merhabalar, yemek ihtiyaçtır, giyimde ihtiyaçtır...
Fakat,''azı karar çoğu zarar'' ... :)
Merhabalar cok naziksin :)
Teşekkürler :) .
Çok saçma 1 tlye simit yer 10 tane kıyafet alırım ben :D
Ne gerek var :D
Değişik değişik giymek var :D
yemeğe de giyime de acımam. giyime daha cok harcarım o ayrı :)
Oda guzelmis :)
Ben hosuma giden Herhangi bir seye harcarm sadece hosuma gitsin yeter
Bravo
Ne anlamda bir bravo bu? 😕
Dusunceni begendim :)
Tesekkurler 😊
Hiç bir şeye acımam lazımsa alıram para harcanmal için yaa 😄
Neyce konsyosun :)
*alırım
*harcanmak
Oldu mu?😄
Ben varya ben internetteki kıyafetlere harcıyorum ama nasıl harcamım 100 tl'lik kıyafet 30 tlye iniyo almassam ayıp :(
Bak bu iyi iste aslinda internetten alisveris yapmak gerekli hem ucuz oluyor hemde kaliteli
bazen ipin ucuda kaçmıyor değil :D
Aynen herseyden once mide gelir bogazima duskunumdur kardeş :D
Aynen :D helal sana
Saol sanada :D
Tam tersi. Kıyafet bir kerelik olmadığından verdiğim paraya acımam. Lakin kahve iki yudumda bitiyor. Yazık günah o paraya. :D
Ben uzunca zaman acımıyorum ama eve gidince kalan nakte bakınca bir böyle kalbim hızlanıyor. Böyle öküz oturuyor sanki :)
Hahahah 'D canin sagolsun
Ben harcadığım hiçbir şeye acımam kahvemde en iyisi olsun kıyafetimde :D
İşte budur :D
yemeği evdede yersin ya da daha ucuza da karnını doyurabilirsin. ona verdiğim paraya çok acıyorum ama giyime veririm sonuçta bayagı kullanıyosun ve anlık bişey değil. baska bişey alsan ucuz alsan onun yerine gecmiyor
beni mutlu şeyler için harcadığım paraya acımam pişmanda olmam para harcamak içindir kefenin cebi yok mezara mı götürcem sanki
Yemeğe, eğlenceye verdiğim paraya acırım. Sağlıkta hiç acımam sonrada bakım ve giyim gelir
İyimis
kesinlikle alışverişe harcarım bayılırım kıyafet ayakkabı özellikle
Ohhh ne güzel
Yemeg ve kitaba verdiğim paraya acimam😊ama kıyafet ayakkabi vs düşündürür beni
Bendennnn :
bir şeye ederinden fazla para verince kendime acıyorum hicbir şeyde acımam yemek kıyafet ama hakettiği paradan fazla verdiysem acırım
Ederinden fazla vermek zorunda kaldığım paraya acıyorum. Mesela suya 3 TL vermek, uçak biletinde promosyon sınıf bilet kalmamış olması gibi.
Gereksiz gördüğüm şeylere zaten para harcamadığım için, para harcadığım hiçbir şeye acımam...
Güzel
Teşekkürler...
yemeğe verdiğim paraya pek acımam ancak kıyafet ve makyaj malzemelerine bazen acıyorum diyebilirim.
Makyaja bende aciyorm :p afshsgahshah şaka
şaka olsun bence de :D
Saka zaten :D gül diye şey ettim
güldürdün zaten sağolasın :D
20 tl lik tişörte acıyorsan 100 tl lik tişörtlerde ne yaparsın hiç bilmiyorum :) para harcarken acıma duygum yoktur.
giyim e acımam...
ama yemeğe de acımam :)
ama ille ikisinden birini seçiceksem...
yemeğe giden paraya acırım :)
giyimden çok :)
Kıyafete asla acimam ama yemeğe verdiğim para zoruma gider kıyafeti çok kere kullaniyorsun ama yemek öyle mi 3 saat sonra tekrar acikiyosun
mantıklı
giyecek olarak saat ve ayakkabıya acimiyorum. ötekilerde hesapliyimdir.
ulaşımda da öyle. zamanım varsa yururum.
şehre göre bisiklet musaitse onu tercih ederim. yemeği söylemiyorum bile, insan ne kadaa pahalı olsada en iyisini yiyip içmeli😅
Ben dısarda yemek yemeyi pek sevmiyorum ama tabi mecbur kalırsam birşeyler atıstırıyorum. kıyafetlerdede çok para vermek istemem tabiki aldıgım sey sorunsuz sıkıntısız ise verdigim paraya acımam ama sorunu sıkıntısı varsa acırım.
30 lira kahve bogazimdan geçmeyi bile reddeder o derece.
Karnın her türlü doyar lüx e gerek yok bence
Takilara acirim. Her zaman takamiyosun da zaten be gerek yok o kadar para vermeye. Ayakkabiya zerre acimam ask onlar :)
Mesela gidip telefon tablet pc gibi şeyler alamam acırım parama onun dışında yok para harcanmak için var.
Dışarıda yemeğe para verirken boşa gidiyor gibi oluyor
yemeğe lüks yerde yemem ama çokta merdivan altı olmaz gittiğim yerler. Kıyafetide defacto ayarında yerlere bakarım.
Biraz sofistike ama doğru olanda o keşke hepimiz senin gibi olsak lükse çok düşkünüz giyim kuşam konusunda
Senin hatan 5 tl ye kahve icilecek yerler varken 30 tl lik yerlerde içmem
Benim pişmanlığım teknolojiye ve kiyafete harcadığım para
ikisinede acimam. Kaliteli beslenmek ve kaliteli giyinmek icin calisir kazanir insan. Ama seyehatteyken verdigim yol paralarina cok acirim.
İkisinede acırım kimi yer var 0.75 liraya çay yapıyor taze kimi yerde 3.5 lira bayat
Kıyafet konusuda aynı şekilde kalitesi güzel şeye verdiğim paraya acımam ama
Kadınlık ruhuna ters biraz biliyorum ama alışverişten nef-ret e-di-yo-rum!! Ama yemeğe verdiğim paranın her kurusuna helal olsun aga
Aha helal agaa
:) alışverişi sevmedim sevmiyorum sevmeyecegim. Yemek yemeyi sevdim seviyorum seveceğim :)
Aynen neden böyleyiz acaba cok düşündüm ama cvbını hic bir zaman veremedim Allah Allah neden acaba😥😥😥😥
Aynen bende düşünüyorum neden acaba :)
Vardır kesin bir sebebi 😅
Ben protein tozuna harcamaya acımıyorum o da iyice zamlandı bu ara gerçi o da yemek katogorisinde :)
Yemegi yerken hic acimiyorum ama yedikten sonra aciyorum. Cunku bitiyo :( ama kiyafet bitmiyo
Hahajja deli
Evimin Yakın Olmasına Ragmen Üşengeçlikden Hunharca Carsıda Yemek Yedigimde :D
Aldıgım , yaptıgım iş hakkını veriyorsa problem yok
ben kendime harcarken acırım ama birine hediye alırken dibine kadar harcarım. salak mıyım neyim ya
Yemeğe acirim o kdr yüksek ücretler ödemem yemeğe giysiye de uçuk mevlalar ödemem onada acirim ama ikisi arasında bir seçim olucaksa yemeğe acirim
yemeği yiyosun bitiyo. gider kalıcı şeylere harcama yaparım.
Ben harcamamı günlük kazancım ile kıyaslarım. Günlük kazancımı geçiyor ise alacağım şey acırım
Yemeğede kıyafetede acırım acımadığım tek şey kitaplara verdiğim paradır
Yemek onemli kaliteli yemen lazim. Kiyafeti ucuz alman lazim boylece zenginlerin yaptigini yapmis olursun
Tabiiki Yemeğe Karnım her türlü doyar kıyafet daha önemli :)
çıplak gezerim ama ac gezmem diyorsun oda güzel :)))
Ayrıca düşündüğün zaman dışarda yediğin bir yemek fiyatına alışveriş yapıp evde yesen daha karlı olursun boşa para harcamak yazık günah
Tişörte para vermeden önce yirmi kere düşünüyorum. Konu yemek olunca düşünmüyorum.
Aha benden :D
Yemek yemek çok zevkli bişi ya 😂
Kesinlikle :)
yemeğe acırım. hem paran gidiyor hem hemen bitiyor hemde üstüne kilo alıyorsun var mı böyle birşey :/ :D
Hahahah buda iyi