AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
193Cevap
yemeğe acırım 3 liralık dürüme 5 lira verirsem sinirler tavan olur.
bir bluza 40 tl versem içim acımaz...
kıyafetlere verdiğim tüm paralarım helal olsun, yine olsa yine veririm :D
En son kredi karti borcum 5800 tl idi nereye harcadigimida bilmiyorum yani hicbiseye acimam harcarim arkadas net
Ayy yazikkk
zaten o kadar yersen giyecek kıyafet bulamazsın kardeşim :)
ben sigaraya acıyorum la ona verdiğim parayla ev alırdım la hatta villa :(
İstediğim birşey olduğunda cebimdeki parayı harcayamazsam kendime acırım.
Ihtiyac olan ve sevdigim kisinin istedigi seyi dusunmem, alirim.
yolculuğa çok para verebilirim. daha vermedim ama gezmeyi severim.
O an hosuma giden herhangi bir sey ne olursa olsun acimam.
Tisorte verdigim paraya acirim.
Bir kahveye 30 lira verecek kadar da mal degilim ayrica.
Tam tersi :D kıyafetlere servetimi hiç dusunmeden veririm :)
lüzumsuz birşey alırsam acırım çünkü para kazanmak zor harcaması kolay..
Yemeğe çok para harcamam ama kıyafetlere haddinden çok harcarım
Bogazinada harca :D
Yemeğe verdiğim paraya acımam ancak! 20TL'lik yemeğe tutarda 40TL fiyat çekerlerse s*kerler öyle işi.
Tam tersi giydiğim üstümde kalır ama yediğim gider diye düşünüyorum ama1 t shirte 100 lira vermem yani :)
Para harcamak icin vardir acinir mi hic catir catir harcarim vallahi 😆😆
Helal benkm kafadan :D
Tursusunu kuracak degiliz canim 😆
Gidip şimdi 500 liralık pantolon almam yani,200 tl ye yemek almam :D
Buda iyiydi :D
Acımıyorum aldıktan sonra ben bunumu aldık diyip aldığıma acıyorum değişik benimki
Oda degisik :D dun seni bana eslemslerdi hafshagasg
Bana etiket gelmiyor bazen gekiyor😞
Olsun skinti yok :)
😌😏
ben benzine, dogalgaza vs gibi verilen paraya aciyorum bunlar yurtdisinda neredeyse bedava bizde kazik.
Sen malsın.200 tl yemeye ver 20 tl tsorte verme aşcın olabilirim gunluk sabah oyle aksam yemeginin parasi 1000 euro kesinlikle senin için ideal olmalı bir menuye 200 veren bunuda verir
Önce toplumda nasıl konusulcagni öğren... sonra yorum yapki insan yerine koyalim seni tanımadığın birine direkt mal demek ne? Ailen nasil yetiştirmiş acaba seni
kıyafete verdiğim paraya acımam yemeğe verdiğim paraya acırım :D
kıyafete acımam tabi yakışıyosa
ama yemeğe acırım yani 2.5-3 tl ye bir bütün bir ayraan yiyorum o yüzden çarşıya gidince :D
Ben kitaba verdiğim paraya acımam ne kadar pahalı olursa olsun alıyorum. Ama kıyafete de az para harcadığım söylenemez.
Genel olarak paraya acimiyorum.
5 liram olsun cekbimde sokakta dergi
Satan birini olsun alirim. 😌😌
Taksit taksit yorum 😁😁💁
Olsun :D
😌😌
bende tam tersi l*n ben kahveye 30 tl vermem l*n maliyeti saten en fazla 3 lira :)
kıyafete acımam yemeğe acırım çünkü yiyosun bitiyo ama kıyafet hep benimle :D
sigaraya verdiğim parayı düşündükçe kendime acıyorum
Düşünmem harcarım :S Çok kötü bu huyum :( birazcık cimri ya da tutumlu olmak isterdim :'(
Yemek icin odedigime acirim kiyafete daha cok para veriyorum
Sağlık, kask, benzin, yarış ekipmanları, yarış lastikler, gözüm görmez. Ne isterlerse veririm.
hiçbişey acımam zengin koca bulurum istedimi alırım
yemek daha önemli ancak bir kahveye 30 vermem ama bir tişörte 80 verdiğimi bilirim
Hicbirine acımıyom la bir daha mı velecez dünyaya amaan :Dd
Bence farketmez duruma göre pahallı ya da ucuz olabilir ikisi de..
yemek içinde kıyafet içinde ödediğim paraya acırım da kitap için ödediğim paraya acımam
Ben hiçbirisine harcamam kısarak harcama yapacaksam hiçbirşey almam daha iyi
Yediğim yemeğe, zevk aldığım şeylere harcadığım paraya hayatta acımam.
yemege baya gidiyor et tavuk balık falan giyimede öneem veriyorum baya cok gidiyor pahalı herşey !
yerine göre değişir kimi yerde yemeğe kimi yerde kıyafete
Alkole ve yemeğe acırım. Yemek için değil yaşamak için yediğimden olsa gerek. Alkolü de yaşamak için içmem lazım arada maalesef. Kıyafete ise hiç acımam dış görünüş her zaman önemlidir.
Kot pantolana veremiyorum ben de. Ayakkabıya veririm 300 400 kota vermem.
yemeğe verilene acırım :dd kıyafeti devamlı giyerim ama yediğim şey o an gider :D
Ama herzaman kaliteli yemek iyidir :D
bnde oyunlara para veririm nedeni bilmem ama zevk aldıgım oyunlara destek amaclı 500 tl felan vermişligim oldu
ben değilimde bir tanıdığım abimiz var t shirte 500 tl verdiğini gördüm :) elbise konusunda hiç acımıyor paraya :)
Şişman mısın? Boğazına düşkün olan insanlar şişman olur
yemek yemeye verilen paraya, kıyafet alırım daha cok :D
Ne fazlası ne azı gözüme hoş geliyorsa ikisinede acımam
yemeğe acımam ama cep telefonu ve ttnete verdiğim paralara acıyorum şerefsizlerrrrrrrrrrrrrrr
Yemek ve eğitim setlerine acımam onun haricinde aynı
Yemeğe para verince üzülüyorum hadi giyecek neysede..😔
Yemege verdigim paraya her zmana acirim evde varken neden bir daha para harcanir ki :D
ben yemek yediğime acıyorum kilo almak için para veriyorum gibi bisey ama giysi öylemi sürekli kullanabilceğim bisey o yüzden hic acımam
Bence para yerine göre harcanmayı bilinirse o zaman değerli olur kızlar gibi bunu alım bak bu indirimde alım alım alım olmamalı :D
İçeceklere verdiğim paraya acıyorum. Arkadaş ortamında bir kahveye, suya dünyanın parasını veriyoruz
Yemeği nadir dışardan yerim ve giysiyi de pazardan alırım yani cimriyim :ddd
Tam ev hatunu :D
Yemeğe verdiğim paraya acırım sonuçta girdiği gibi çıkıo😜😜😜😜
O nasıl bir dusuncd :D
bundan dolayı acıyorum işte😛😛😛😛
para verdiğim hiç bir şeye acımam acımadan veriyorum zaten oraya şuraya çar çur edip duruyorum
Bende öyle
Parayi boş seylere vermeyi acirim amam bogazima ve kiyafitime gitcekse gitsin acimam ama fazla kiyafet almam fazla pahalida olursa para vermem ;)
Degerinden fazla para verdigim herseye acirim. Yemek olsun, giyim olsun. Ikisi de sonucta ihtiyac.
ben ise tam tersi bir t-shitre 50 tl veririm. Yemege 5 tl bile vermem