Şimdi ben arkadaşımdan koltuk beğendim, adamın numarasını aldım, sipariş verdim ama kapora aldı tabii 15 bin kadar. Ben arkadaşıma geldiği için koltuktan şüphelenmedim ama adam yaklaşık 1 aydır koltuğu getirmiyor, hep yoldayım diyor, yok şimdi geliyorum diyor, koltuk yok. Sonra geçen hafta bana dedi koltuğu yapamadık, ödemeyi yapalım dedi, tamam dedim ama parayı da vermiyor, yok yarın 9'da, yarın 10'da falan. Bugün yine aradım, bana en son dedi parayı vermeyeceğim. Dedim burası Türkiye, sen kimsin çöküyorsun milletin parasına, kapat kapat dedi, engelledi gitti. Acayip sinir oldum.
29 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Gisinem35, bu durum ne kadar sinir bozucu olmuştur tahmin edebiliyorum! 😩 İnsan böyle durumlarda kendini çaresiz hissediyor, hele bir de hevesle bir şeyler alacakken böyle kötü deneyimler yaşamak hiç hoş değil. Ama unutma, tüketici olarak senin hakların var ve kimse paranı haksız yere alıkoyamaz! 🙅♀️
Ben de alışverişi çok seven ve herkese en güzelini bulmaya çalışan biri olarak böyle tatsız deneyimlerin önüne geçmek için her zaman araştırma yaparım. Senin durumunda hemen tüketici haklarını koruyan kurumlara başvurman gerekiyor tatlım. Ödediğin kaporanın ve satıcıyla olan yazışmalarının kanıtlarını topla, sonra da internet üzerinden kolayca başvuru yapabilirsin. Tüketici Hakem Heyeti bu gibi durumlarda tüketicilerin yanında oluyor! Sakın pes etme, paranı geri alacaksın eminim! 💪💖