Aldığım matkap işimi görmüyor. Alıcı iadeyi reddediyor. Ben ne yapacağım?

Aşırı moralim bozuk. Sunta delmiyor. Dolabimin ayaklarını takamıyorum. Oysa buraya sormuştum. İşe yarar mı diye evet demiştiniz. Oyuncak gibi bir şey. Alıcı iade de kabul etmiyor. Tam 800 TL verdim. Şimdi ben ne yapacağım ya şaka gibi.
Kendim el ile sıksam yemin ederim daha iyi olur 😡 Allaha havale ediyorum. Sinirden ağlamak istiyorum
Aldığım matkap işimi görmüyor. Alıcı iadeyi reddediyor. Ben ne yapacağım?
Güncellemeler
8 ay
Tahta deliyormuş biraz zorlayinca şükürler olsun masamı kurdum ben. Çoklu dolap mentese ayak hepsini yaptım. Ama parama yazık oldu 😢
Aldığım matkap işimi görmüyor. Alıcı iadeyi reddediyor. Ben ne yapacağım?
Cevapla