Paramı vermiyorlar, ne yapmak lazım?

Arkadaşlarla son iki haftada ortak iki şey aldık ikisi de 100 TL tuttu ve ben ödedim ikisini de. Toplam 5 kişiyiz, ilkini iki kişi ödedi sadece ve ikincisinin parasını kimse vermedi. Ben de öğrenciyim haliyle param bitti. İstemeye de utanıyorum böyle de sinirleniyorum ben olsam anında yollarım parayı niye böyle yapıyor insanlar bı ben mi kerizim belki ihtiyacım var ya ki var? Ne yapmalıyım sizce
Paramı vermiyorlar, ne yapmak lazım?
Cevapla