Harçlık vermiyorlar, nasıl çözebilirim bu durumu?

Paragöz olduğumu düşünmeyin

19 yaşındayım, öğrenciyim

okuldan sonra çalışmak istiyorum fakat 2 kardeşim var annem ve babam çalıştığı için onlara ben bakıyorum, bu yüzden çalışamıyorum

Ne annem, nede babam beni düşünüpte elime beş kuruş vermiyorlar

çok mutsuz oluyorum akşama kadar okuldayım zaten sabah evde kahvaltı yapmaya vaktim olmuyor okuldada akşama kadar aç geziyorum

Sosyal hayat diye birşeyimde yok artık

arkadaşım sinemaya gidelim diyor ben türlü türlü bahane uydurmak zorundayım neden? param yok diyemiyorum

Nasıl çözebilirim bu durumu

:(

Harçlık vermiyorlar, nasıl çözebilirim bu durumu?
Cevapla