Paragöz olduğumu düşünmeyin
19 yaşındayım, öğrenciyim
okuldan sonra çalışmak istiyorum fakat 2 kardeşim var annem ve babam çalıştığı için onlara ben bakıyorum, bu yüzden çalışamıyorum
Ne annem, nede babam beni düşünüpte elime beş kuruş vermiyorlar
çok mutsuz oluyorum akşama kadar okuldayım zaten sabah evde kahvaltı yapmaya vaktim olmuyor okuldada akşama kadar aç geziyorum
Sosyal hayat diye birşeyimde yok artık
arkadaşım sinemaya gidelim diyor ben türlü türlü bahane uydurmak zorundayım neden? param yok diyemiyorum
Nasıl çözebilirim bu durumu
:(
19 yaşındayım, öğrenciyim
okuldan sonra çalışmak istiyorum fakat 2 kardeşim var annem ve babam çalıştığı için onlara ben bakıyorum, bu yüzden çalışamıyorum
Ne annem, nede babam beni düşünüpte elime beş kuruş vermiyorlar
çok mutsuz oluyorum akşama kadar okuldayım zaten sabah evde kahvaltı yapmaya vaktim olmuyor okuldada akşama kadar aç geziyorum
Sosyal hayat diye birşeyimde yok artık
arkadaşım sinemaya gidelim diyor ben türlü türlü bahane uydurmak zorundayım neden? param yok diyemiyorum
Nasıl çözebilirim bu durumu
:(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar