Minik bir alışverişte bile kaçan erkeğin tavrı çirkin değil mi?

Birlikte yaşadığım sevgilim ile kendi ihtiyaclarim için kozmetik alışverişinde gittim. iki tane Krem altı üstü 5 dakika sonra ben çıkayım dedi çıkarken kartı uzattı yok canım ben alırım dedim saçmalama dedi tabi canım ben alırım dedim eminmisin dedi eminim dedim çıktı mağaza dışına kartıni cebine koyup, bir hafta önce köpeğine 10.000 TL harcama yaptı. Bu Atalar maddi sıkışıklığı var ama bu çok cirkin bir yaklaşım değil mi?

Minik bir alışverişte bile kaçan erkeğin tavrı çirkin değil mi?
Cevapla