Esim market alışverişini kendi kafasına göre alıyor. Bu cimrilik değilde ne?

Öncelikle durumumuz kötü degil. Ayrica hamileyim. Evin eksiğini mutfak ihtiyaçlarını illa ki ben daha iyi biliyorum. Genelde yemek yapan benim sonuçta. Kendisi markete gidiyor aldığında da bisey yok. En ucuz hangi markaysa onu alıp geliyor. Evde hicbirsey yok makarna hariç..
Dün pazara gidicektim sebze falan alayım da bari sebze yemeği yapayım diye. Evdekiler neyine yetmiyor diye tutturdu da 5 kr vermedi. Ya da ne bileyim yani insan eve hiç para bırakmaz mi belki lazım olur falan diye. O da yok. Akşama ya makarna ya da pilav yeriz. Bazen derim canım şunu istiyor falan diye gerek yok der. Sıkıldım artık..
Esim market alışverişini kendi kafasına göre alıyor. Bu cimrilik değilde ne?
Cevapla