Düğün yapmicam nişan yerini herşeyini ben yaptım onlardan bir şey almadım?

Kına gecesi için salonun parasını onlardan istesek yanlış mı çünkü düğün yapmicaz kına için organizasyon ve ordaki defçileri ben tutum ama salon parası ben verirsem çok yıpranırım babam vermiyor durumu yok ablamda diyor düğün yapmicaklar zaten 30 bin tek tutuyor onu da versinler falan off nasıl diycem utanıyorum onların durumu iyi
Düğün yapmicam nişan yerini herşeyini ben yaptım onlardan bir şey almadım?
Cevapla