Nişanım oldu nişan yerini hepsini ben tutum?

Düğün istemiyorum ama kına istiyorum kına yerini tutmalarını istesem yanlış mı altın da zaten çok az istedim nişan bohçası da pahalı olduğu için yapmadım dedin ben uyguna ayarlarım normlde bütün ablalarımda süt parası alındı ben istemedim yormadım onları şu an o kadar borcm var ki kına yerini desem siz tutun yanlış olur mu çünkü daha ailemde iki defa gidecek İstanbula damat tarafı orada biz urfa dayız 4 kişi uçakla git gel 70 bin gider ordaki harcamlarla hepsini ben nasıl vereyim fabrikada çalışıyorum ek işe de gircem 16 saat çalışcm borç kapanması için
Güncellemeler
1 yıl
? ?
Güncellemeler
1 yıl
? ? ?
Nişanım oldu nişan yerini hepsini ben tutum?
Cevapla