Sevgilimden tek bir çiçek hediye hiç bir beklentim yoktu hâlâ da yok asla gözüm parasında değildi onun her türlü yanındaydım?

Hep değer verdim zor zamanlarında kimse yokken ben yanındaydım ama şu an onun yanında olmayanlara değer veriyor ama bana vermiyor çöp parçasıymış gibi davransaydım her şeyi farklı olabilir miydi

Sevgilimden tek bir çiçek hediye hiç bir beklentim yoktu hâlâ da yok asla gözüm parasında değildi onun her türlü yanındaydım?
Cevapla