Sevgilim bana hiç çiçek almadı, istemek yüzsüzlük mü olur?

Sevgilimi çok seviyorum o da beni seviyor, hissettiriyor. Çok da iyi anlaşıyoruz ama bana hiç çiçek almadı 5 aydır. Bazen laf arasında söylerim çiçekleri sevdiğimi, yakın kız arkadaşıma da sürekli çiçek gelir, onları da görüyor, hatta ona gelen çiçekler üzerinden sohbet bile ettik. Ama bana almıyor işte. Biliyorum sevgi göstergesi değil ama insan özeniyor işte. Ben neden hiç almıyorum ki? İstemek istemiyorum kendi düşünüp alsın diye bekliyorum bu kadar zamandır. O ne öyle istenir mi yüzsüz gibi olur. Anlamıyorum inat ediyor olabilir mi kendi kendine?

Sevgilim bana hiç çiçek almadı, istemek yüzsüzlük mü olur?
Cevapla