Sevgilim hiç çiçek almadı. Bu bana değer vermediğini mi gösteriyor?

1 yıla yakın ilişkim var ama bana hiç çicek gül almadı evet hediyeler aldı hep ama hiç cicek almadı uzak mesafe benim için ailesinden gizli 3 sefer geldi yasadıgım yere o doguda ben batıda oturuyorum ve yine gelecekmis ama kafama takıldı insan sevgilisine hiçmi almaz benim için dısarıda bi yerden koparsada yeret önemli olan onun vermesi üzülüyorum bu yüzden

Sevgilim hiç çiçek almadı. Bu bana değer vermediğini mi gösteriyor?
Cevapla