20 yaşında hiç kimse tarafından çiçek almadım sevgilim olmadı. Ben çok mu değersizim?

O yüzden mi kimse görmüyor sevmiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Sırf buyuzden inth etmeyi bile dusundum cunku Ailemde sevmiyor.
20 yaşında hiç kimse tarafından çiçek almadım sevgilim olmadı. Ben çok mu değersizim?
Cevapla