Sevgilim bana hiç hediye almıyor, bir çiçek koparıp vermek çok mu zor?

Yaklaşık 4 yıldır beraberiz ne sevgililer gününde ne doğum günümde ne özel herhangi bir günde hiç bir hediye almıyor niye almıyorsun diye yüzsüzlük yapıp dayanamayıp söyledim bugün artik verdigi cevap ben kapitalist biri değilim saçma geliyor öyle günler bana dedi geçenlerde 20 bin tl ye saat aldığını hatırlattığımda BEN EN AZINDAN KENDIME HARCIYORUM dedi geçiştirdi yemin ederim çok bir şey beklemiyorum Bi çiçek kopartıp vermek çok mu zor niye yapmıyor?

Sevgilim bana hiç hediye almıyor, bir çiçek koparıp vermek çok mu zor?
Cevapla