Eşim markette bağırıp beni rezil etti. Kendimi çok kötü hissediyorum, ne yapsam?

Dün market alisverisi yaptık. Bir kaç poşet vardı bazıları bayagi ağırdı deterjanlar ve karpuz vardı çünkü. Eşimle poşetleri aldık bana deterjan poşetlerini, karpuzu falan verdi. Bende bunlari nasil taşıyacağım seninkileri ben alayim dedim cunku onun ki daha hafifti. Onlarda ne var taşırsın gel geldi. Tam elime aldim gidiyorduk ki bi anda düşürdüm taşıyamadım. Esim herkesin içinde bana bağırdı. Bir işi de becer, taşıyacağın 2 poşet onda da naz yapıp duruyorsun s. ktir git şu önümden dedi. Herkes bize baktı ben utancımdan yerin dibine girdim resmen. Ağlamamak için zor tuttum kendimi. Dünden beri konuşmuyorum kendisiyle. Gerçekten cok kötüyüm 🥺
Eşim markette bağırıp beni rezil etti. Kendimi çok kötü hissediyorum, ne yapsam?
Cevapla