AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
80Cevap
Evet sorun olur. Eşinle açık açık konuşman lazım bu durumu.
eşine çalışmak istiyorsun desen ne söyler sana
Eşin dururken babandan para istemek pek doğru olmaz
Eşin e söylemen lazım bende evliyim başlarda eşim bin lira bırakırdı eve haftalık şimdi 2 senelik olduk bebegimiz var her ay 15 bin TL veriyor ihtiyacım dahili alisveris te bende zamanla düzelir
Öyle eşmi olur kendi bayram için kıyafet alacak sana sormayacak bile nasıl insanlar var be
Ne iş yapıyor bu odun incelik bilmiyor ogreteceksin ya da ise girip kendi parani kazanacaksin
Düşünmez o ben istediğim halde bana vermiyor 3 yıl oldu ama sen iste çekinme sonradan senin için sorun olmasın
Neden böyleler acaba yani anlamıyorum...
İşte şimdi işte sonradan sorun olur bayramlık bile almaz çocuğuna
Asil babandan istersen ayip olur esine soyle sonucta ayni yataga girdigin adam
Artik eşinin bunlrri karsilamask gerekiyor. Soylemen gerek
Evlenmişsin zaten aynı yerde uyumuyor musunuz o kadar yakınsınız karı koca nasıl çekinebiliyosun anlamadım
Demi
Aynen
Nerdesin kaç gündür ☺️
Abla yanlış anlama eşşn hangi mağaradan çıktı. Ayılar bile eşine bal götürür meyve götürür bu ayı değil başka bir varlık. Git konuş benc eböyle böyle diye babandan isteme eşin vermezse gidip iste o nasıl hayvanlık öyle
Abla çok aradın mı bu adamı sen? Bu ne odunluk yaa insan nezaketen sorar var mı bi ihtiyacın diye 2 aydır eşin işe falan gidiyor nasıl para bırakmıyor
Sevgiliyken de mi seni dusunmezdi? Babandan para kesinlikle isteme. Esinle konus aylik bir tutar belirleyelim bana verebilecegin de. Ben eşimden aylik alirim ay sonuna dogru paran biterse soyle der
Kac yillik sevgilindi eşin. Birde sevgiliyken beraber biseyler yapmadinmi ya da beraber alisveris yapmadinizmi hic.
cebinden çal gitsin. elini cebine atınca sap gibi kalsın essoglusu
Yok ya yapamam öyle birsey
Sizin gibi eş olmayı bilmeyenler evleneceğine gidip evcilik oynamaya devam etse ya
Deme öyle
@Zamanın_izinde gerçek bu, birilerinin söylemesi lazım. Acı ama gerçek
Sen evli misin?
@Zamanın_izinde konu ben değilim genel yorum
Canım özellikle de erkekler gerçekten düşünemiyorlar. Bence babandan istemek yerine, kocandan istemelisin. Babandan istersen eğer kocanla aran bozulabilir
👀
👀👀
Sana yazamıyorum
Sizlere müstehak. Sevip sayanı istemiyorsunuz gidip böyle öküzlere yar oluyorsunuz
Sus ya bırak bunlar kapsın da yarın obur gun vize denk gelmesinler hazir su anki kizlar seviyorken hepsi kapsin bitirsinler bunlari
İşte bu yüzden kadınların okuması ve kazanç sağlayan işlerinin olması çok önemli
Bu tamamiyle yanlış eşiniz bencil ilk etapta eş düşünülür sonra kendin, eşitin gönlünü yapacaksın onun gözü dışardankalmayacak para istetmeyeceksin en azından kredi kartı vermesi gerekli
Senin utanmam normal yeni evlisiniz eşin olacak mağara adamı akıl edip sorması lazım hiç sormadan da para bırakması lazım eve ihtiyaçlarını gidermen için
Kendi ayaklarının üzerinde durmadan evlenmenin bir sonucu sanırsam bu durum...
Boşuna mı hizmet ediyor
@Nergis_69 açıkçası hizmetçi arıyor olsaydım, maaş bağlayıp çalıştırırdım.
Öte yandan sizin bakış açınız ile " Hizmet ediyor" ise ben de " Hizmet alan" yani işveren olmalıyım. Bu durumda "İşveren" olduğuma göre ortada demokrasi denen bir şey kalmaz çünkü " Patron" ben olmuş oluyorum. Ayrıca Bu " İşçi İşveren" ilişkisinin aynı yatakta olması etik mi bilemedim 😀
Halbuki " Hizmetçi" tanımı yerine" kendi bireysel sorumluluklarının farkında olan, kendi ayakları üzerinde durabilen bir hayat arkadaşı " tanımı benim kulağıma daha yatkın bir tanım...
Adamın kadına faydası yok. Kadın hem cinsel olarak katkı sağlıyor hem adamın arkasını topluyor. Ama kadına bir çift çorabı çok görüyor. Sen buna ne dersin. Ben yasal kölelik derim
Aslında tam anlatmak istediğim de bu...
Hep erkekler cinsel olarak kadınlardan faydalanıyor olarak anlatılıyor. Sanki kadın hiç sevmediği bir iş yapıyormuş gibi...
Öte yandan adamın arkasını toplaması adamın yetersiz bir kişilik olduğunu gösteriyor. Açıkçası ben evli olsam asla eşyalarıma, donuma gömleğime dokundurtmam. Çünkü bunlar kişinin bireysel sorumluluklarıdır. Birey olamamış birisi ile evleniyorsanız o da sizin sorununuz
Ben evlenmedim ama erkeklerin çoğu iki yüzlü. Evlilikten önce çok sorumluluk sahibi gibi davranıyor. Evlendikten sonra gerçek yüzü ortaya çıkıyor. Kimsenin alnında yazmıyor ki ne mal olduğu. Cinselliğe gelince erkeklerin %95 i cinselliği kadının kullanıldığı, erkeğin yararına olan bir eylem görüyor. Zaten çoğu kadın bunu görev olarak yapıyor
@Nergis_69 Ben de evlenmedim ancak yazdıklarını üzülerek okudum. Çoğu kadın cinselliği görev olarak yapıyor üstüne de para bekliyorsa bu durum utanç verici...
Ben işte bu yüzden evlenmedim. Kadınların çoğu da kendini "M@l " olarak görüp kendine fiyat biçiyor. Şu kadar altın isterim bu kadar takı isterim diye... Hepsi aynı mantığın ürünü... Çünkü kendi düşüncelerine göre " Kullanılıyorlar" bir eşya gibi
Ben eski sevgilimden bu yüzden ayrıldım... Bu bakış açısını değiştirmeye gücüm yetmedi...
Ama sorunun esasına gelecek olursak bence bu sorunun muhatabı olan eş " Artık iki kişi" olduğunun farkında değil. İnsanlık hali belli bir süre çalışamayabilirsin, gelirin olmayabilir diğer eş bu zorluklara gögüs germeli.
Kardeşim karın çalışmıyorsa, sen çalışırken o ev işini yapıyorsa bir zahmet bir çift çorabı da çok görme. Ya da sen evde otur, o çalışsın. Kendine yedirebiliyorsan tabii. Evlilik çıkar ilişkisi değildir. birbirinizi gözetip kollamaniz, iki kuruşun hesabını yapmamanız lazım
En baştaki yorumuna istinaden yazıyorum bunları
@Nergis_69 En baştaki yorumum bu yorum dizisini başlatmak içindi 😀
Basit şeylerin hesabını yapan bir adam değilim.
Zaten "bekarlık vergisi" denen yazılı olmayan bir vergi var. Yani dışarıdan yemek söylersin evde yiyeceğinin iki katını yazarlar ya da otelde kalırsın oda fiyatı ödersin..
Hayatında kadın olsa da olmasa da hayat erkeklere "Çift kişilik hesap ödetiyor" O yüzden ufak şeylerin hesabını yapmanın alemi yok...
Ama her halukarda nir kadının " Ekonomik bağımlı" olduğu için değil benimle zaman geçirmek istediği için yanımda olmasını beklerdim. Bundan emin olmam için de çalışması gerekiyor.
İşe girip çalışmak istediğini söyle ve niye derse de sende aynen bu yaptığını yüzüne vur derim anca anlar o kocan. İnanmıyorum ya yazık üzüldüm sana valla bacım.
Akıllıca
Sen çalışmıyor musun çalışmıyorsan eşin seninle evlendiyse sana bakmaya ihtiyaçlarını karşılamaya mecbur neden böyle davranıyorsun bana bir şey istiyor musun diye neden sormuyorsun de
Bide sen daha önce çalışıyor muydun
evlenince mi işten çıktın neden çalışmıyorsun ki
Yanlış anlama çalışmak zorunda değilsin evlenmişsin eşin sana bakmak zorunda kadınlar hem ev işi hem dışarı işi yapamaz zaten zorlanır çalışmak zorunda değilsin onun bu davranışı yanlış bekarken çalışıyor muydun sen peki onu merak ettim eski kocama benziyor senin kocan aynı o da voyleydi
Eşinden iste. öyle yapma sessiz kalırsan adam sana çekirdek bile almaz iste
Niye meslek sahibi olmadan evlendin? Bütün ömrün böyle aç parasız susuz geçicek..
Sen ne iş yapıyorsun?
Çalışmak hiçbir şekilde seçenek değil tabi ki, ya baba versin ya koca
Kocan öküz falan mı sana para bırakmıyor mu? İlle istemen mi lazım. Azdığı zaman kendi istiyordur ama o şeyi.
Yok yani 2 ay oldu evleneli hiç bırakmadı. Allahtan bayram da babam harçlık verdi de onla idare ediyorum
Bu böyle devam edemez düşüncesizlik yapıyorsa sende açık açık konuş iste. Eğer aynı devam edecekse sende çalış. Bence böyle bir adam boşanma sebebi net bir şekilde. belki düzeltir kendini ama düzelmezse çekme bu adamı. Hayatın boyunca para mı isteyeceksin istemeden kendinden bunu yapması lazım zor geliyorsa beyefendiye evlenmeyecek 31 e devam edecekti.
Zaten şu an iş bakıyorum
Çalışınca sen harçlık verirsin istemeden. Belki utanır. Ne kocalar var şaka gibi.
Umarım iş bulurum tabi:/
Evlisin artık. Çekineceğin bir şey yok eşinden istemelisin bence
Eşin varken babana mı düşer ki istemenmi lazım bir kart vermesi lazm bi bizmi enayiyiz
Sacmalama kocana soyle her seyi soyluyorsun da bunu neden soyleyemiyorsun anlamadim alsak olur mu buna ihtiyacim var diyetek soyle
Boşanma Avukatı için birikim yapman daha mantıklı olur sanki...
Yani gerçekten yumruk gibi oturdu şu an içiime Bence utanmak yerine eşini karşına alıp bunu söykemelisin bu konuda bi konuşun derim
Bu erkekler niye böyle düşüncesiz aklım almıyor seni başının tacı yapması gerekirken saçma canım neyse ben karışmıyorum.
eşin artık istemen gerekiyor babandan istersen sorun çıkabilir
Eşimde hiç bu yaklasimda bulunmuyor ama?
sen o yaklaşımda bulun vardır sanıyorsa
İyi de nerden olacak ki? Calismiyorum sonuçta
çok basit iste
Kocanla bu konuyu konus. Istediklerini dile getirmelisin. Kendine aliyormus sana da almali olur mu oyle sey
otur konus kocanla c nm eger ters ters konusursa da sutla...
Biraz sabret mezun olduktan sonra boşanma avukatın ben olucam
niye herkes ortacagda gibi bir kadin kendi parasi olmaz mi yani isin de mi yok anlamadim
Yaw sen ne diyorsun 18
en azindan okuom ben birader kocam bana para vermedi diyip kizlar soruyoya yazmiom
Bu ne laaa tövbeler olsun. Kimisi bulamaz bulan da kadir kıymet nedir bilmez vay...
Eşinden istemen daha mantıklı sonuçta eşin sana en yakın kişi olmalı
Söyle utanacak hiçbir şey yok sonuçta evlisiniz artık tepkisine bak bu çok önemli bazen erkekler akıl edemiyor cidden boş boş konuşuyorsa bilki O insandan hayır gelmez
Senin yerinde olsaydım ayrılırım ilerde daha kötü olur bence
Birbirinizi tanımadan mı evlendiniz? Neden çekiniyorsun kocan istemelisin
tabii ki esinle konusacaksin bu durumu. sen calismiyor musun
Sen boşuna evlenmişsin
Abla kusura bakmada yatakta istediğini yapsın hayvan gibi çatır çatır sevsin yemeği önünde yemediği arkasında sana para kı vermiyor boşan gitsin
Ücretli mi ki bunlar 😁😁
Az önce cevapladım. Kocan o senin söyle dedim. Hâlâ mı
Bu sefer babamdan istesem esim icin bu durum sıkıntı olur mu şeklinde sordum
Babandan falan isteme işte. Eşinden iste. Evliliğin başlarında nasıl alisirsa öyle gider.
Sizin nikahınız düşüyor ne kadar umursarsın bilmiyorum ama sana para vermiyor bakmıyorsa durum bu
Aaa sen hala istemedin mı aynı kisiysen eğer 😅😅
İstemedim
Nereye kadar gidecek bu böyle
Birde tahminimce her şey yaşanmış olması gerekiyor eee buna rağmen senin çekinmen olmaz
Babandan alcaksan niye evlendin?
Hayır böyle bisey yapma kocandan iste çalışmıyorsan senin ihtiyaçlarını karşılamak zorunda
Ya troll de bu kadar olmaz.
Tâbi ki eşinden isteyeceksin
O adamdan koca olmaz kızım 😏
Eşin şaka mı ya insan bi sorar odun mu bu
İnsan nasıl eşinden para istemez?
Neden çekiniyosun çekinme o senin kocan
Ne mal adamlar var ya eve bırakmazmı 500 1000 lira
Hayir bırakmadi hiç
Ozaman ne için evlendin 1 sene sonra başlar maddi kavgalar sonra biz gibi boşanmalar ayrılıklat yazık değilmi kolay mı kuruluyo yuva
Çok haklısın ama babandan isteme eşine söyle