AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
80Cevap
Ne odunlar var ya
bir şey diyemedim
Bariz mal ve bencil bir eleman
Düşüncesizmiş baya eşin maalesef
Eşinizden istemeniz lazımdır.
Düşünüp vermesi gerekir
ne bencil ocalar var ya
Hem karnını hemde ruhunu doyurmalı görevi
Babayı unut artık her şeyin eşin işte ondan
Eşin ne iş yapıyor?
Eşinden istemelisin. Babadan istemek olmaz.
Aşinden iste bence aileden olmaz lafini ederler
Eşinden istemen gerek
Böyle biriyle neden evlendin?
O eşin mi düşmanın mi
Esim tabi ama çekiniyorum bu konuda biraz
Zaten onun kendisinin vermesi gerekiyor da
Yani evet o da hiç bu yaklasimda bulunmadığı için çekiniyorum belki de. Yani 2 ay oldu hiç ihtiyacın bisey var mı diye sormadi ya da hiç para falan da bırakmadı, vermedi. Belki de bundan dolayı böyleyim
Ya insan eşine ihtiyacın var mı diye sormaz mı bu mu evlilik akşam gel yatağa at becer sabah git
://
Bende bunu anlamıyorum işte. Yani illa ki kadın olarak ihtiyacım olan şeyler oluyor
Sizin bizden daha çok ihtiyaçlarınız var. Biz pantolon tişört giy çok dışarı..
Aranızdaki ilski durumu nasıl
Evet öyle gerçekten..
Ya da mesela Geçen hafta alışverişe çıktık esim kendine alışveriş yaparken bana hiç ihtiyacın bisey var mı diye soramamasi kaale almıyor gibi hissettirdi. Ben zaten kendi gibi bana poşet poşet alışveriş yapsın demedim :/
Konuş bu duru anlat sorumluklarini bilsin
Konusmakta istemiyorum açıkçası bu konuda. Sonuçta anlaması lazım. Demek ki istemiyor para vermek falan bilmiyorum. O yüzden işe giricem. En azından bir gelirim olur ihtiyaclarimi karsilayabilirim
Niye evlendin böyle bir adamla
Sevgiliyken falan da sormazdi ama sevgiliyiz sonuçta para vermek zorunda değil evlenince durum farklilasir diye düşündüm ama olmadı. Ya da aklına mi gelmiyor bilmiyorum
Bence umurunda değilsin ilgisiz sevgiz bir kocayla bu evlilik böyle gitmez
Esin ne iş yapıyor
Öğretmen
Ozel mi
Devlet
Neden istemiyirsin ki
Yani kendisi 2 ay oldu hiç bu yaklasimda bulunmadığı için bende çekiniyorum
İyide hayatım aşk evliliği değil mi
Çok zor biri eşin
O adamı boşa sen en kısa zamanda
O nasıl koca öyle
ıste ondan
Bu konuyu evlenmeden neden konuşmadınız
Mesaj at simdi
Git eşinde al hata bütün parasini al
git kredi kartını al
Aklın varsa ayrıl
Ne diye evlendin bacım iste
Hiç mi evlenmeden önce tanımadın?
Elinle konusnailen yanlıs anlayabilir
Malmış kocan :))
Zorrr
Babandan isteme eşinle konuş
Eşinden iste sana para vermek zorunda
Eşine söyle
Hic sana sormuyor mu?
Yok yani şu zamana kadar sormadı
İnsan kendisine almaz eşine alır
Yas kac?
25 yaşındayım
Gencecik kadinsin, ihtiyacın illaki oluyordur
Niye böyle hanzoluk yapiyo esin
Kibar değil mi?
Yani illa ki kadın olarak ihtiyacım olan şeyler oluyor. Niye böyle bilmiyorum. Aklına gelmiyor desem illa ki herkesin gelir yani. 2 ay oldu illa ki ihtiyacı olur diye düşünmesi lazımdı. Allahtan bayramda babam harçlık verdi de onunla idare ediyorum
Ya kıyamam... görücü usulü mu oldu
Severek mi? Bu arada ev hanimisin değil. mi?
Severek
Evet evdeyim ama iş bakıyorum
Ne mezunusun
Kpss vs düşünüyor musun
Evlenmeden önce hiç hediye almiyo muydu
Doğumgunu sevgililer günü kadınlar günü vs
Diş protez mezunuyum
Atanamadim o yüzden başka işlere bakicam en azından maddi bir gelirim olur
Evlenmeden önce o günlerde çiçek alırdı genelde
Arada kıyafet vs alsa iyi olurdu ya
Bölümünde atama varsa seni kpss matematik calistirabilirim ne dersin?
Çok bir ataması yokk
Yani alsa iyi olabilirdi
Gizliden cksam ozldn ulaşır msn?
Anlasiyo müsünüz çoğu konuda?
En son ne zmn kendin için alışverişe gittiniz?
Yani kendim için gitmedik
Esin hep kendisine mi alıyor her alışverişte?
Yani işte bir bayram için kıyafet alışverişine çıktık onda kendisine aldı bayağı bisey sonra eve döndük. Ondan öncesinde de avm ye gitmiştik orada da aldı kendine bi kaç bisey kıyafet saat gözlük falan
Ya şaka yapiyosun de mi lütfen şaka de
Hadi kıyafeti geçtim sana çamaşır da mı almıyor hiç?
Şaka falan değil
Çamaşır falan bekarken almıştım fazlasıyla ama yine de paraya ihtiyaç oluyor
Kendisine alışana almaması saçma
Seviyo musun eşini?
Alip*
Seviyorum severek evlendik zaten ama bu hareketleri üzüyor beni. Ben zaten bana da poşet poşet alışveriş yapalım demedim. Yani bari nezaketen de olsa ihtiyacın bisey var mı ya da almak istediğin bisey falan diye sorabilirdi. Ya da ne bileyim onca saat onun alışverişi için dolandık. En azından bi aciktin mi yemek yiyebiliriz falan diyebilirdi ki fazlaca acikmistim kahvaltı da yapmamıştım çünkü
Bu kadar bencil olamaz
Burçlarınız ne?
Ben yengec o da koç
Yengeç kadini başka
Koc erkeğini bilmiyorum.
Evde her işi sen mi yapiyosun?
Yatakta anlasiyo müsünüz?
Evet çoğu ev işini ben yapıyorum
Anlaşıyoruz
erkek adam zaten çalışıyor yardım etmesini mi diyosun?
Yo yardım edebilir. Mesela haftasonlari çalışmıyor o zamanlar yardım ediyor bana. Ya da yapamadığım işler oluyor tül perde asmak gibi ya da güç gerektiren işler oluyor onlarda o yardım ediyor
İyi ki onunla evlendim diyo muşum?
Musun *
Yani 2 aylık evliyim şu an ve henüz böyle bisey demek içimden gelmiyor. Bazı konularda zor durumda bırakıyor beni. Maddiyat gibi..
Maddiyati daha iyi olan ve sana hediyeler alan bir erkek seni daha iyi mi hissettirirdi sence?
Maddiyati daha iyi olan erkek değil de bu konuda beni düşünen erkek daha iyi hissettirirdi. Yoksa gözüm fazla para da değil benim. Olanla yetinmesini bilirim ama şu an varlık varken yokluk gibi bisey çekiyorum bu da bana kendimi değersiz hissettiriyor
Kim olursa olsun erkek önce kadınına alır sonra kendisine alır diye düşünüyordum
Seni düşünen ilgilenen alışverişe gidince önce sana alan erkegi mutlu eder miydin sence?
Beni düşünen ilgilenen erkeği mutlu ederdim tabi ki. Ya şu an bile esim maddi açından böyle davranmasina rağmen onu mutlu etmeye çalışıyorum ama farkediyorum ki ben degersizim
Bi de senle daha çok ilgilenip hediyeler alsa daha da mutlu ederdin demek ki
Ne şanslı bir erkek, kıymetini bilse var ya..
Bu arada boy kilonu öğrenebilir miyim?
Evet hem ben mutlu olurdum hem o daha çok mutlu olurdu..
1.65 boy 51 kiloyum. Normalde 57 kiloydum ama kilo verdim
Boyun çok iyi
Sence 57kiloyken mi daha çekiciydi şu an mi ve neden?
Cekiciydin*
Ölçülerini biliyor musun gizli degilse?
Yani Şu an da da iyiyim ama eski kiloma dönmek istiyorum
Bilmiyorum evlendikten sonra kilo verdim
Belki stres vs yapiyosan ondan kilo vermişsindir.
Biraz mutlu ol yüzün gülsün yine kilo alırsın
Hamarat misin?
Yani streste değilde. Pek bisey yemiyorum ondandır
Evet
Bana da yapar miydin pasta börek yemek ne yaparsan kabulum :D
Kendini bırakma, ye güzelce:)
Yani esim sen olsaydın yapardım ama şu an başka bir adamla evliyim ve ona yapiyorum😃
Bırakmıyorum ama istahim da yok
Ben esin olsaydım önce sana alırdım alışverişte:D
Bu arada esin olsam sadece yemek mi yapardın?:)) :p
Spor yap en azından yürüyüş
İştahını açar:)
30dk oldu sen yoksun :((
Yemek yapıyordum o yuzden yazamadimm
Hamarat kadın is basinda:D
Yardım ediyim yorulma sen:))
Yaptım bilee😃👩🍳
Sondaki emoji yanlış oldu
Haha sıkıntı yok
Eee bu hanımefendiyi acaba öz.. le davet edebilir miyim?
Etsem gelir mi?:)
Peki olur gizliden cikarsan istek atabilirim
Teşekkür ederim hanimefendi
Rica ederim
Şaka yapmıştım son sorumda
Neden kızdın?:( direkt
Engel atmışsın
Açıklama da yapamadim
Engeli kaldır
Kendini affettiricem söz
Bidaha seni üzecek bisey sormam
Dersimi aldım
Lütfen affet:(
Prenses lutfeeen
Hadi lütfen
Bidaha uzmucem söz veriyorum
İlk ve tek demistim:( hadi
Esin baya düşüncesiz
Sen evli misin?
Olmaz
Esin hayvanmis baya
Oha boşan
Tehlikeli bir durum
Yazık yaaa