4 yıllık sevgilimle ayrıldık, aldığı hediyeleri geri istedi, beni hırsız diye şikayet edecekmiş. Ne yapmalıyım?

Merhabalar arkadaşlar benim 4 yıllık beraber yaşadığım bir insan vardı bu süreçte bana altın olarak hediyeler almıştı dediğim gibi 4 yıllık bir ilişkiydi ama olmadı ben ayrıldım cunku cok yalan soylemeye basladi arkamdan is cevirmeler filan oda bu ayrılığı hazmedemedi şimdi bana haber göndermiş aldıklarımı vermezsen seni hırsız diye savcılığa şikayet ederim diye karakteri belli zaten burdan işin ilginç tarafı önceden yaptı bunu yine ayrılmıştık sonra gidip şikayetini geri aldı özür diledi elimde mesajlar ifade kağıdı hersey var ben vermek istemiyorum ben ona onca zaman ayırdım emek verdim her sözünü dinledim hata yapmışım sizce bir sorun yasarmiyim ne yapmalıyım?

4 yıllık sevgilimle ayrıldık, aldığı hediyeleri geri istedi, beni hırsız diye şikayet edecekmiş. Ne yapmalıyım?
Cevapla