Durumumuz iyi. Beni çalıştırmak istemiyor. Bende haliyle onun kazandığı parayı kullanıyorum. Gencim 22 yaşındayım bende bakım yapmak makyaj yapmak güzel giyinmek istiyorum. Ve ayda bir alışverişe çıkıyorum. Eşim 27 yaşında bana "görgüsüzmüsün sen benle evlenmeden önce hiç böyle makyajin kiyafetlerin yokmuyduda benim paramla aliyorsun" dedi. Cok kirildim hakli mi? Calismaya karar verdim onun parasina dahi dokunmak istemiyorum birdaha.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılAyda bir makyaj malzemesi mi alınır, kıyafet mi alınır? Harbi görgüsüz gibi çarçur ediyorsun. Madem çarçur edecek paran var yardım et millete. Tasarruflu olmak lazım eli açıklık iyi değil. Çoluk çocuk olacak yarın bir gün ona biriktir parayı geleceğine yatırım yap çocuklarına. Ayrıca niye çalıştırmıyor, çalıştırsın seni de aklın başına gelsin para kazanmak kolay mı gör gününü bir daha çarçur edemezsin parayı. Yarın beş parasız kalmayacağınız ne malum? Parayı biriktir
18 Yorumla
Soran+1 yılHanımefendi siz ne saçmalıyorsunuz? Parayı çarçur ettiğimi size kim söyledi? Ben ihtiacım olan şeyleri alıyorum. Bittikçe alıyorum. Eşimin maaşi 16 bin lira. Ayda 2 bin lira harcamişim çokmu? Kaldiki para artiyor bile fazlasiyla. Eşim o paraya dokunma diyor bana. Bakımsız oluncada tonlarca laf ettirmeyi biliyorsunuz kendinize ama değilmi? Hayat biriktir biriktir nereye kadar. Zaten durumumuz iyi fazlasiyla refahimiz var. Ben ihtiaçlarimi aliyorum. Beni çaliştirmiyorsa istediklerimide almama karişmayacak! Ayda bir alişveriş yapmak gayet normal.
Soran+1 yılustelik insanlara yardim edip etmedigimi nerden biliyorsun haddini bilde konuş
Cevap sahibi+1 yılParayı çarçur ettiğini sen söyledin her ay her türlü alışveriş eden tasarruflu mu olur? Ayrıca baştan desene ihtiyacımı alıyorum diye la havle öyle bir yazmışsın ki 10bin lira 5 bin lira harcıyorsun sandım. 2bin tabii ki de az. Tabii ki bakımlı olmalısın kendine değer vermen güzel. Yardım et derken etmiyorsan edersin ediyorsan daha da edersin. Dediğim gibi öyle bir konuştun ki yanlış anlattın kendini. Tabii ki 2bin az haklısın yani. Ve çalışmanın da desteklediğimi söyledim
Soran+1 yılAma ayda bir normal degilmi yani birde en fazla 2000 diyorum sen duşun. Her ay kimi zaman 500 lira harciyorum kimi zaman 200. Ben en fazlasini bile dedim
Cevap sahibi+1 yılGayet normal bu para arkadaş. Eğer üstüne gelirse eşin de ki ben değersiz miyim falan diye sor yani küçük parayı bana layık görmüyor musun falan de.
- +1 yıl
Ayda iki bin bu zamanda çerez parası
- +1 yıl
İnşallah kocan seni anlar ve arayı düzeltirsiniz
Soran+1 yıl@Duygusalkızlalala çok tesekkur ederim Allah razi olsun
En İyi Cevaplar
+1 yılSenin açından düşününce sen haklısın. Kocan açısından düşününce o haklı. Sen bütün hayatını bir adamın vicdanına teslim etmişsin onun için çocuk bakıyor evini çekip çeviriyorsun, arada bir şeyler satın alıp kendini mutlu etmek hakkın. Kocan da çalışıp çabalayarak kazandığı paranın boşa harcanmasını istemiyor olabilir. kaldı ki bu zamanda parayı biriktirmek lazım. Acaba sen mi çok harcıyorsun yoksa o mu çok cimri?
114 Yorumla
Soran+1 yılİnanki çok fazla harcamamaya calisiyorum ama ihtiaclarimi aliyorum yani bittikce aliyorum arada onunda ihtiaclarini sıkıştırıyorum. Ayda en fazla 2 bin lira gidiyor aldiği maaş 16 bin
- +1 yıl
Az para. herkes kadınların evlenince bedava yaşadığını söylüyor ama kimse kadının yaptığı işleri görmüyor, çocuk doğurup yetiştirdiğini görmüyor. Bu erkekleri anlamıyorum eğer biraz olsun rahatın için harcamayacaksan neden kazanıyorsun
- +1 yıl
Eviniz kira mı
Soran+1 yılBi kadinda yorum yapmis parayi carcur ediyormuşum parayi biriktirmem lazimmiş falan 🤷🏻♀️
- +1 yıl
Kira değil yazmışsın evin gideri çok mu mutfak masrafı falan
Soran+1 yılhayir kira degil
- +1 yıl
Para biriktirmek de önemli tabi ama giyim kuşam insanın kendisine saygısını gösterir çok abartmadığın sürece temiz giyinmek senin de hakkın hem bir daha genç olmayacaksın.
Soran+1 yılhayir mutfaga ayda 3 bin gidiyor faturalar da 800-900 civari borclarda toplam 3 bin. 7 bin gidiyor yani giderlere.
- +1 yıl
İnsanın evi olunca gelecek kaygısı daha az oluyor iki bin ne ki insanlar daha fazla harcıyor sadece ev kirası minimum beş bin
- +1 yıl
Erkekler bencil
Soran+1 yılBen fazla harcamiyorum degilmi. birde zaten en fazla 2 bin lira yani kimi zaman ayda 500 kimi zaman 200 harciyorum.
- +1 yıl
Tabiki fazla değil bu hayata bir kere geldiniz güzel yaşamak hakkınız. ikinizin de
Soran+1 yılTesekkur ederim
- +1 yıl
Rica ederim. Bir şey yapmadım zaten umarım kocan seni anlar
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 498 cevap paylaştı.
+1 yılİşte budur. Erkek, çalışma der ama harcamana da müdahale eder. Sana verdiği harçlık nedeniyle kendi senin bi nevi patronun gibi görmeye başlar. Çalış, ayaklarının üstünde dur. Ev geçindirmek kolay değil. O da kendince haklı. Sen de haklısın. Hem aile bütçesine katkın olur hem de kendi ihtiyaçlarını karşılamak için hesap vermezsin
00 Yorumla
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 700 cevap paylaştı.
+1 yıl- + üslubuna bir şey demiyorum. Konuya gelecek olursak önce bir erkek tarafı da dinlemek gerekir. Kadın lafı ile burada hemcins gömmeye gerek yok. Bu tarz olayları doğru anlayabilen kadın görmedim daha. Kim bilir adamı nasıl bezdirdin.
09 Yorumla- +1 yıl
Doğru anlayıp, doğru anlatabilen...*
Soran+1 yılBeyfendi ben gayette doğru anladım doğru izah ettim herşeyi. burada hatta eşimi bile savundum iyi bir insan ama tek kötü yani bu dedim. Ne diye bezdireyim ben onu? aylik 16 bin lira maaş aliyor her ay 2 bin lira harcama yapiyorum kendime ve bazen eşimin ihtiaclarini bile araya sıkıstırıyorum. Cokmu bu? Zaten para artıyor bile. Hadi diyelimki kendi parasina dokunmami istemiyor, Peki neden beni çalistirmiyor diye sorarlar adama
- +1 yıl
👍
Soran+1 yılİşte anca bu
- +1 yıl
Diyeceğimi demişim zaten. Ne olcak başka. Bir şey mi bekliyordun. 🤣
Soran+1 yılbir şey beklemiyordum. Laf atip geri cekilmek sizin gibi insanlarda var ancak diyorum.
- +1 yıl
Daha diyecek bir şey yok ki. 🤣🤣
Soran+1 yıl👍🏻
- +1 yıl
👍.
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
39
Cevap
33Cevap
+1 yılSırf bu yüzden bütün kadınların kendi parasını harcaması taraftarıyım...
İki seçeneğin var, ya arsız olup dediklerini umursamadan "kocamsın mecbursun ihtiyaçlarımı karşılamaya" deyip parasını kullanacaksın, ya da karşı çıkmasına kulak asmadan çalışıp kendi paranı harcayacaksın...
Şimdi tabi bir söyle bir durum var, günümüz kadınları biraz savurgan ve gösteriş meraklısı bilhassa yeni evliller, savurgan ve Fuzuli harcama yapmadığını düşünüyorsan hoş bir söylem olmamış, ama erkek olsam sırf gösteriş uğruna savurganlık yapan karıma bende görgüsüz müsün derdim yalan yok 🤷25 Yorumla
Soran+1 yılSavurgan değilim aksine fazla alışveriş yapmamaya çalısıyorum ihtiaçlarim oldukca ve begendiklerimi. Birde indirimden almaya çalişiyorum. Aslinda ben babamla yaşadim buyudum annem yok ve bana kimse boyle makyajdi kiyafetti almadi hic olmadi bende. Bunlar icin tabiki evlenmedim ama insanin zoruna gidiyor.
- +1 yıl
Güzelim, madem öyle çalışmaya karar verdiğini kendi paranı özgürce harcamak istediğini aynı zamanda birikimde yapmak istediğini söyle ve biran önce kendine uygun bir iş bulup çalışmaya başla... İnsanın kendi parasını harcaması kadar güzel bir şey yok inan bana... afedersin ama O hanzo da kazansın kendi yesin parasını
Soran+1 yılPeki teşekkür ederim ❣️ Ama bir sorum var yani bir kadın olarak soruyorum. Ben aydan aya alışveriş yapıyorum ayda fondötenim bitiyor rimel rujum falan almak zorunda kalıyorum mevsimlik alişveriş yapiyorum hem eşime hem kendime o yuzden her ay 2 bin civari gidiyor. Çokmu bu? yani savurganmiyim ben.
- +1 yıl
Hayır ekonomi böyleyken gayet normal bir tutar, eşinin ihtiyaçlarını da araya katıyorsun çünkü.. kesinlikle değil sırf 2. bin 3. bin için laf edemez. Tabi çalışma şartlarını kazancını bilmiyorum zorlu şartlarda çalışıp az kazanıyorsa yine haklılık payı olabilir.
Soran+1 yıl16 bin lira kazaniyor aysa
Sen çalışmaya yine karar ver o ayrı bir mevzu da, bir şeye daha karar vermen gerekiyor. O da ondan ayrılmak.
Ayda bir alışveriş kadar normal bir şey yok, bunun genç olmakla da alakası yok. İnsanlar alışveriş yapar, bu genel bir ihtiyaç. İhtiyaç Alışverişi demek sadece yeme içme ve ev ihtiyaçları değil, insanın kişisel alışverişleri de kişisel ihtiyaçtır. Bu tür şeylere laf söyleyen erkekten koca olmaz.20 Yorumla
+1 yılevlenmeden önce tanışıp tartışmalısınız her türlü konuyu evlendikten sonra işler sarpa sarabilir çok geç olabilir. aile zoruyla evlendirildiğinden bahsetmişsin o zaman aileni reddetip kendi hayatını kuracaksın ailen senin iyiliğini düşünse seni zorla evlendirmez zaten. her anne baba, anne baba değildir. anne baba olmayı hak etmek gerekir. seks yaparak anne baba olunmaz.
11 Yorumla
Soran+1 yılhaklisiniz
O kelime çok çirkin bir kelime. Ben bekarken kendime çok iyi bakıyorum ben de ayda o kadar ve bazen daha fazla para harcıyorum. Ama bazı insanlar bekarken o imkana sahip olmuyor evlenince sahip olabiliyor. Bir de evli olunca eşine bakımlı gözükmek istiyor olabiliyor. Ama siz de ayağınızı yorganiniza göre uzatmalisiniz öyleyse.16 bin TL tek maaşla hersey yapılıyorsa her ay bu harcama fazla gelebilir esinize
11 Yorumla
Soran+1 yılAma eşim beni çaliştirmiyor yani ayda 2 bin lira harcamam çok mu? 2 bin lirasi benimse 14 bin lira diger ihtiaclara gidiyor para artiyor bile. Yani dediklerinizle celişiyorsunuz bence. sizde o kadar haracadiginizi soyluyorsunuz ama sonra ayagimi yorganima gore uzatmam gerektigini dile getiriyorsunuz
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayır senin için kazanıyor….
bereketi de senden … niye çalışıyor ozaman…
bence sen de küsme gönlüne…. Eşinin parasını sonuna kadar harca ama …
biraz işini bil bence … seni aldım herşeyim var artık de geç…. Aslanım yiğidim o kadar….
05 Yorumla- +1 yıl
Adam kizdiginda kadin dedigin gibi pohpohlarsa adam bunu her seferinde yapar. Lafi agzina tikmasi lazim
Cevap sahibi+1 yıl@Kırlariçindebikız haklısınızdır …evli olmadığım için bilemem.. ama kavga da pohpohlamaya olmadan … konuluşuy çözülür umarım….
Çalışmak …soğukluk… tavır …. Çözüm değil bence…
Soran+1 yılpeki soylermisiniz hep boyle alttan alip dedigi o lafi yutayimmi? bana birdaha boyle demiyecegi ne malum ki. Calismayimda napiyim?
Cevap sahibi+1 yılYutma değil haklısınız ama … şimdi siz eşinizin bu tutumundan dolayı çalışma dünyasına girmeniz emin olun sağlıklı olmayacaktır…
burada ideal olan neydi ne olurdu?
Eşinizin: ben zaten senin için çalışıyorum senin için kazanıyorum tabii ki harcıcaksın… o şu noktalarda biraz dikkat edersen sevinirim deyip konuyu el alması….
Düşünsenize yarın kocanız geldi dediki kusura bakma o gün hani bir çıkış yaptım, o tüm param senin için zaten dedi … ne güzel olur demi…
Eşiniz bu noktaya gelmeli … maalesef şu an o noktada değil … bu noktaya gelmeli ama…
Diğer yollar çözüm değil…
Sonuç : Kesinlike eylem olarak ÇALIŞMA VE PARASINI HARCA tabiki kumar falan gibi kötü şeylere değil tutumlu ol… iyi yolda harca yuvanız için.. en iyi şekilde mutluluğunuz için…
Eylemde değişiklik olmaması …. Üslüp be iletişimde değişikliğe gitmek şart… eşinizi Güzellikle o noktaya getirin…
Not: insanların gazlamasına gelmeyin bence…
Mutluluklar dilerim 🍀🍀🍀
Soran+1 yılSagolun
+1 yılbu yaşta evlenmeyecektin. elin oğlunun 'çalışma evinde otur ben sana bakarım' laflarına da kanmayacaktın. böyle aşağılar, itin g*tüne sokar seni işte :D 3 kuruş para verip başına kakar onu. çalış, muhtaç olma kimseye tabii ki
12 Yorumla
Soran+1 yılBide bana sor ben evlenmeyi istedimmi :( aile zoruyla baskisiyla evlendirildim ben.. bende istemezdim boyle olmasini. Napayim iyi biri sanmişim adami
- +1 yıl
kusura bakma, üzüldüm senin adına. hem çalışıp para kazanmana mani oluyor hem de sana böyle saygısızca yaklaşıyorsa ortada iyi bir ilişki yoktur diye düşünüyorum. zorla evlendirilme gibi bir durum varsa ayrılma ihtimalin de en azından şu an için düşüktür sanırım. durumlar nasıl bilmiyorum 🙃 çalışmaya başla sen de ve tavır koy bence. ben olsam dediklerini sindirmem kolay kolay, gururuma dokunur belli de ederim yani
+1 yılseni calıstırmıyorsa harcamana da karısmayacak beyefendi. ya sen calısıp kendi kazancınla alısveris yapacaksın ya da kocanın parasını harcayacaksın. beyefendiye bak. oturup evde adamı mı beklicen tüm gün. sende biraz gurur varsa ya aile evine dönersin ya da bi iş bulup çalışırsın. 3 kurusun hesabını karısına yapar ama elin varosları icin kac bin tl harcama yapar bu erkek milleti
25 Yorumla
Soran+1 yılZaten ailem zorla evlendirdi beni :( Donemem aile evine. Ama çalişmak icin bi care aricam artik
- +1 yıl
@Cansufb89 bosanmak kisinin kendi tercihidir diye yorum yapmamıstım ama, su cümleyi bana kuran adam anında kendisini kapısının önünde bulur
- +1 yıl
canım tam tersi aile evine simdi dönebilirsin. ailen istemese sen ısrarla evlensen dönemem desen anlarım da. "al iste zorla evlendirdiginiz adam bana 3 kurusun lafını yapıyo" diye dönsen bise diyemezler sana. hic caren yoksa kadın sıgınma evlerine basvur, sana daire veriyorlar yemegini vs yapıyorlar is bulmana bile yardımcı oluyorlar. sonra da bosan sakın bu adama gencligini feda etme
- +1 yıl
Harcamalar aile bütçesini olumsuz etkiliyorsa tabi kişi kadin bunu bilerek hareket etmeli. Ama eşimin durumu iyi yazmış üstelik 2000 TL'den bahsediyoruz 2000 TL paramı bu devirde adım atsan 1000 TL zaten. Sorunun sahibinin eşi görgüsüzlük yapmış bu şekilde kimseyi esir tutamazsıniz hayatınızda. Ya ekonomik özgürlüğü olmasına izin verecek ya da butin ihtiyaçlarını karşılayacak evlilikte senin paran benim param lafından irite olurum. Benim için net boşanma sebebidir.
+1 yılHaklı falan değil tabii ki. Sizin okumanıza ve çalışmanıza engel olup, kendisi gibi kültürsüzleştirmeye çalışan insanlardan uzak durun. Zaten kendisinde görgü olan, karşındakine böyle şeyler söylemez. ✨
03 Yorumla
Soran+1 yılYa aslinda ben univeriste mezunuyum. Sağlik bilimleri bölümünü bitirdim. Ama ailem zorla evlendirdi çalişmaya firsatim dahi olmadi. :(
- +1 yıl
Üniversite mezunu olup evde oturmak baslı basına bir sacmalık zaten. Evlenmek icin mi okudun da kocan calısmanı istemiyor diye kabul ediyorsun?
Soran+1 yılİşte calistirmiyor beni. Kabul etmemek degil. İşe girmemi istemiyor :(
Ayrıl kocandan bence. Öyle şey mi olur gençsin sen daha çalışacaksın alışveriş yapacaksın gezip tozacaksin ileride ondan ayrıldığında ayaklarının üstünde nasıl duracaksın paran yok meslek yok üzgünüm ama gerçek bu
13 Yorumla
Soran+1 yılÜniversite mezunuyum mesleğim var aslinda
Soran+1 yılGidişata göre bakicam
+1 yılayda bir nedir ben 4 ayda bir belkı alıyo0rum onu bile 1 seneye uzatıyorum yılda 2 kez alıyorum cok abartıyosun cok fazla esan varsa kullanmıyosundurda cogunu eminim yazık bence
020 Yorumla
Soran+1 yılEmin olunki ihtiacim fazlasini almiyorum. Herkesin giderleri kişiden kişiye gore degişir kaldı ki ben genc bi kadınım bakimli olmak benimde hakkım. Ve bugune kadar neyi aldiysam kullandım. bittikce aliyorum.
- +1 yıl
bakımlı olma demiyoruzda bu hep yeni elbise ya da süreklı makyaj yapcagın anlamına gelmez yıkanır giyilir bunun eskidigini yırtıldıgında reng degistirdiginde anlarız her 1 ayda bi elbise alırsan toplamda 12 elbise yapar 5 elbiseyi sürekli temiz yıkayıp güzxelce ütülerserseniz yıkamayıda bilirseniz yıpranmadan belki 2 yılda giyebilirsin
Soran+1 yılBeyfendi bende size diyorumki eskidikce ihtiacim oldukca aliyorum. Öyle ayda bir ayda bir diye hesaplamıyorum ben. Ustelik parayi sadece kiyafete vermiyorum. Bakim urunlerimde oluyor. Eşimin ihtiaclarinida araya sıkıştırmaya çalışıyorum.
- +1 yıl
valla kadın tipi sudur oakdar rimel ruj gibi bir sürü kimyasal sürer sonra döner dolasır hıyarda bulur sifayı
Soran+1 yılBen bulmadim eşimi. Ben zorla evlendirildim.
- +1 yıl
ne alakası var esinin seni bulması ya da senin onu bulman sadece anlatmak istedigim yaptıgının asırı olması sacma olur global ekonominin sana zorunlu kıldıgı sürekli satın al ye iç tüket anlayısı bu bakımlı olmak kolay cok paraya ihtiyac yok ama maalesef suankı nesil lazere gidiyo kuaförlere gidiyo alısveris merkezlerine gidiyo bunu cok fazla yaptıgındada hayatının sürekli buna baglı oldugunu fark ediyosun bildigin simdiki hizmetci gecmiste köle tarzına dönüsüyosun kendi fikrinle gitmiyosun etrafınla bakımlı olmak sürekli harcamak yarısına giriyosun bunu söle düsün kumar bagımlısı bi insana kızarız demi iste sizde sürekli bakımlı olmak icin verdiginiz caba hic farkı yok maalesef
Soran+1 yılBeyfendi siz ne sacmaliyrosunuz? ben ihtiacim olani aliyorum fazlasini değil. Ustelik nerden biliyorsun farkinin olup olmadiğini hayret bir şey. Ben bakimi kendim icin yapiyorum bana iyi geliyor yapiyorum. Hic birşeyin bağimlisi degilim. Bu gayet normal bir ihtiyaç. Ayda 2 bin lira diyorum oda en fazla bu para bile degil. Arkadaslarla yemege ciksan 700- 800 lira iyimisiniz siz? İnsan kendine bakmiyacaksa ne için yaşiyor ne için çalişiyor. Ustelik boyle diyip diyip kadinlardasa kilsiz vucut bakimli saclar falan bekliyorsunuz ama oyle degilmi? Tabikide arada sirada kuaofre gidicez degisiklik yapicaz lazere gidip kilimizdan tüyümüzden arınıcaz bunun nesi fuzuli bir masraf bana soylermisiniz?
- +1 yıl
tamam devam et
Soran+1 yılYazdiklarimi okudinuz mu? Soruyorum size lazer epilasyona gitmenin nesi fuzuli bi masraf? bu her kadinin yapmasi gereken cok guzel ve yararli bir şey. Kuaforde oyle. Ayda bir saç kiriklarinin alinmasi gerekir kesim yapmak gerekir. Boyle kadinlarin para harcamasini istemiyorsunuz ama bakimli kadin istemeyide iyi biliyorsunuz
- +1 yıl
tamam haklısın gıt bısey demedım
Soran+1 yılCimri olmayın olmayın
- +1 yıl
tamam haklısın zaten işimiz gücümüz sizin menikür pedıkurlerine olcak cocuklarımızın geleceginie degil sen mutlu ol yeter
Soran+1 yılİşiniz gucunuz manikur pedikur olsun demiyorum. Ama imkanlar varken manikurde yapilir pedikurde. Bu kadar cimri olmaya gerekyok.
- +1 yıl
yıldız tilbeninde imkanı vardı dünyanın en güzel estetiklerine gidip cok güzel olabilirdi dünyanın parası vardı degerlendirdi stüdyo actı aysen gurudagda cok paralı biriydi isteseydi bir sürü sey yaptırırdı estetik olarak ama yatırımı secti türkiyede oakdar cok güzel kadın geldı gectiki yüzünü göstersen tanımassın niye cünki parası yok hep öyle sacma seylere harcamıslar yemisler icmisler gezmisler
Soran+1 yılBeyfendi biz ünlümüyüz? şimdi döndük dolaştık bu sefer ünlüleremi geldi konu? yahu banane onlardan isteyen istedigi gibi yaşasin hayatini. yatirimda yapiyoruz kendimizede bakiyoruz. İnsan ne icin calisiyor kendine bakabilmesi iyi giyinmesi yemesi icmesi gezmesi guzel hayat yasamasi icin. Biriktir biriktir nereye kadar? Estetik farkli bir konu ben hic estetik yapmadim konumuzun estetikle ne alakasi var. Nerden nereye geldi konu yaaa
- +1 yıl
kesın kocan ya kocun velıahtı ya da arap seyhı
Soran+1 yılne alaka
- +1 yıl
tamam sen haklsın bisey demiyorum artık sana
Soran+1 yılhakliyim evet.
- +1 yıl
tamam özür dilerim ben hatalıyım siz haklısınız
Boşanma sinyalleri yakın. Evlilikte sen ben yoktur kaldı ki çalışmanıza izin vermiyorsa sizin bütün ihtiyaçlarınızı karsilamak zorunda. Kocadan bahsediyoruz yahu sevgili değil. Kesinlikle sağlıklı bir ilişki değil sizinkisi Allah kolaylık versin
00 YorumlaKimseye kendini ezdirme ben nişanlandım nişanlımın ailesi bana ona gerek yok buna gerek yok diyordu. Eşyaya gerek yok badanaya gerek yok diyorlardı. en son resti çektim çok sevmeme rağmen
14 Yorumla
Soran+1 yılAllah Allah gerek yokmuşmuşmuş. Ne pintiler ya. Ev duzuyoruz tabikide gerek olacak onlarmi karar veriyor sizin evinizin çeki düzenine. Orasi senle eşinin evi ve ustelik bir kadin olarak çekio cevirmeyi guzellestirmeyi en iyi biz biliriz. iyi demissin
Soran+1 yılAyrilmakla dogru karar vermişsin. Bende zaten calismayi dusunuyorum artık
+1 yılYa fazla masraf yapıyorsundur ya da sen güzel kıyafetler, bakımın için şeyler falan alıyorsun diye seni kıskanıyordur, başka açıklaması olamaz.
02 Yorumla
Soran+1 yılİnanki ikiside değil. Bana görgüsüz dedi. Baba evinde boyle şeylerim olmadiği icin
- +1 yıl
Madem görgüsüzüm benimle neden evlendin deseydin.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBunları daha 25 e gelmeden koca peşine düşmemek gerektiği söylendiği zaman düşünseniz böyle olmaz da işte özgürüm kimseyi ilgilendirmez dediğiniz için böyle oluyor…
24 Yorumla
Soran+1 yılAh ah birde gelin onu aileme anlatın :) Aile zoruyla evlendim maalesef...
Cevap sahibi+1 yılAilenin de sorunu bu öyleyse onlar böyle şeyleri düşünmek zorunda seni bir şeye ikna ediyorlarsa. Eşin çalışmanı istemiyorsa sana aylık bütçe ayırıp karışmayacak parana.
Soran+1 yılO giderler dişindaki kalan parayi karta koyuyor. Bende o karttan alisveris yapiyorum. Dokunma parama diyor
Cevap sahibi+1 yılAranızda bu konuda anlaşmalısınız. Gerekirse aile büyükleri de devreye girsin. Senin ailen veya onun ailesi…
+1 yılCocuk yapmadan ayril bu dag ayisindan. Calismana izin vermiyorsa ihtiyaclarini karsilamak zorunda. Madem g*tune guvenmiyo ne diye calismana engel oluyor
00 Yorumla
+1 yılHaklısın. Çalışmanı istemeyen kendisi. Sonradan parasını istediğin gibi kullanmaya maddî durumunuz iyiyse hakkı yok. Ben bunun için işte kadınların her zaman çalışması yanlısıyım.
00 YorumlaMakyaj malzeme olayını abartıyorsan kızabilir ama gerekli gereksiz her şeyi alıyorsan bende kızardım
02 Yorumla
Soran+1 yılHayir bittikce aliyorum fazlasini degil. Yani genç bi kadinim giyinmeyi kendine bakmayi istiyorum haliyle. Hem çaliştirmiyor hemde istediklerimi almama kızıyor. Aylik 16 bin lira maaş aliyor giderler falan derken para artiyor bile. bende her ay 2 bin lira ya da daha az harciyorum
+1 yılEvliliğin sorumluluğu paranın kıymetini bilmektir ben para kazanırım düşüncesi güvensizlige yol açabilir 💔. !
04 Yorumla
Soran+1 yılYani ne yapicam simdi ben, m
- +1 yıl
Evlendiniz gözler sizin üzerinizde olacak harcama limitiniz olmalı eşinizin diline düşmeyin !!
Soran+1 yılBeyfendi ne diye gozler bizim uzerimizde oluyormuş milletin işi gucu yok bizimi dikizleyecek? Millete goremi hareket edicez? Ben zaten her ay 2 bin kira civari harciyorum hatta daha az. eşim 16 bin lira maaş alıyor giderlere veriliyor para artiyor bile çokmuM
- +1 yıl
Para sizin dilediğiniz gibi kullanabilirsiniz
Gizli Üye(25-29)+1 yılSenin benim mi varmış evlenince. Mal her zaman ortaktır. Madem izin vermiyor her şeyini karşılamak ZORUNDA! maddi imkansızlık olsa zaten gidip alamazsın da. Bunları yetiştiren analarin zuriyetini skkkkeyyyimmmm zurriyetini. Yol başı karilari
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAma sana tavsiyem git çalış nap et calis. Ekonomik özgürlük kadar hafif hissettiren bişey yok. Yoksa gelir oorreepu kaynanan bile konuşur sana. Lokmanın hesabinu sorar boğazından geçen. Bı ozgurlesin kadinalrnolarak lütfen. Ben şu an yapacak durumda değilim keşke uzaktan müşteri temsilciliğine girebilsem de otursam çalışsam çatır çatır para kazanan gücüm kuvvetim gelse diyorum. Ama bı karadeligin içindeyim. Kendinizi bu gibi şeylerin içine sokmayın. Yapmayın. ozgurlesin
Cevap sahibi+1 yılYoksa bağnaz muskacilarla anlaşmaya çalışırken bulursunuz ekonomik anlamda kendinizi
Soran+1 yılo kadar haklisin ki
Cevap sahibi+1 yılKendine yol çiz her şeye de hazırlıklı ol. benim hiç korkum yok olmadı da bıraksa giderim. Bı şekilde bı yol bulurum diyorum. sadece hamileyim diye biseylerim gömülü kaldı içimde. Ekonomik anlamda bı eşin senie zmesi. Her anlamda ezmesi demek. Sen hizmetçi değilsin. Sen hizmetkar ya da geyşa değilsin.
Fazla alişverişde sağlıklı değil. ama eşinizin yaklaşımı da sert olmuş. Ben şahsen bı daha dokunmam onun parasına ve çalisirim bu laftan sonra..
00 YorumlaKanka bula bula bunu mu buldun yazık etmişsin kendine...
12 Yorumla
Soran+1 yılSence haklı mı?
+1 yılhem çalışmanı istemiyor hem parasını kullanmanı istemiyor bence çalış ya da parasını harcamaya devam et
10 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 850 cevap paylaştı.
+1 yılBence abartmış ne var yani bak kendine.
Onun takıldığı evlendikten sonra niye bu kadar süsleniyorsun, hayırdır falan işi
10 Yorumla
+1 yılHaklı değil. Eğer çalışmanızı istemediyse söylenmeye hakkı da yok. Ayrıca ayda bir alışveriş çok normal ki. Neyine söylenmiş anlamadım. Cins...
10 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 504 cevap paylaştı. Çalıştırmıyorsa tabiki parayı o verecek sende harcayacaksın. Ölçüyü kaçırmamalısın.
01 Yorumla
Soran+1 yılİnanki ayda bir alişveriş yapiyorum oda en fazla 2 bin lira gidiyor ustune birde eşimin ihtiaclarinida arada sıkıstırıyorum aylik 16 bin lira maaş aliyor bendemi sorun var
haklı falan değil. madem cimrilik yapıp 5 kuruşun lafını yapıcak o zaman neden çalışmana laf ediyor? erkeklerdeki bu halleri anlamıyorum bi türlü...
10 YorumlaOna de ki senden cocuk yapmicam asil gorgusuz sensin ve senin gibiler urememeli, buyuk kavga cikar ama olsun😄
00 YorumlaÇalışmakla hem en iyi kararı almış oldun bence hem de iyi bir cevap vermiş oldun.
00 YorumlaÇalıştırmak istemiyorsa ve durumunuz iyiyse yaptığı saçmalık...
00 Yorumla
+1 yılOzmn niye calistirtmadi seni en bastan git kendin kazan istedigin gibi harcan gtne soksun
00 Yorumla
+1 yılÇok kötü bir yaklaşım madem çalışmanı istemiyor sen kendi alışverişini tabi onun parasıyla yapacaksın.
03 Yorumla
Soran+1 yılİşte bunu anlamıyor eşim anlamamakta direniyor
- +1 yıl
Çalışmanı neden istemiyor Ayrıca bir maaş daha gelse kötümü olur
Soran+1 yılBilmiyprum calişmani istemiyorum diyor
Nerden buldun böyle bir adamı? Ayrıca haksız madem seni çalıştırmak istemiyor o zaman harcadığın paraya laf söylememeli
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılo zaman işe girip, kendi paranı kazanacaksın, kocana da beş kuruş para vermeyeceksin benim paramı harcıyosun demek nedir ya? sen benim kocamsın, bana para harcamak zorundasın diyemedin mi?
01 Yorumla
Soran+1 yılDiyemedim daha kotu laflar eder diye :(
+1 yılMadiiyatınızın kıymetini bilin her zaman bu imkanlar olmaz
02 Yorumla
Soran+1 yılBeyfendi konumuz bu değil. Ben zaten nankörlük yapmiyorum. Eşim bana görgüsüz diyip parasini kullanmami istemiyor
- +1 yıl
Yanlış yapıyor demekki
Kocan haksız seni çalıştırmıyorsa sana bakmak zorunda bunun lafını etmemeli
00 YorumlaHaksız çünkü kadın çalışmıyor ise kadının bakımı kocasına ait ve kadınlar suslenmeyi seven varlıklar
00 Yorumla
+1 yılZamanla düzelir diye düşünüyorum. ama duzelene kadar da ömrün gider
00 YorumlaAylık ne kadar harcıyorsun ortalama
18 Yorumla
Soran+1 yıl2 bin civari hatta daha az
Soran+1 yılAma her şey çok pahalı canım benim bak bi kot 300-400 lira sen düşün ve olabildiğince indirimden almaya calişiyorum
Soran+1 yılEşimin aldiği maaş 16 bin
Soran+1 yılOuuuuuyy🥺🥺 alirim ama eşim bana cimrilik yapiyor sana nasil bakicak🥺🥺
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 763 cevap paylaştı.
+1 yılBu öküzü Sen nasıl seçtin kendini
06 Yorumla
Soran+1 yılben secmedim zorla evlendirildim
- +1 yıl
Niye parası var diye mi
Soran+1 yılHayır aylik 16 bin lira maaş aliyor. Evlenmem gerektigini yasimin gectigini dusunduler evlendiridiler
- +1 yıl
Kaç yaşındasın şu an
Soran+1 yıl22
- +1 yıl
Ailen çok cahilmiş kusura bakma
Nerden buluyorsunuz böyle kanka
02 Yorumla
Soran+1 yılİnanki zorla evlendirildim
Gizli Üye(36-45)+1 yılbu esin olacak ess. olessek neyin kafasinda verme mk sende benden once yapiyomuydunda istiyorsun de
00 Yorumla
+1 yılKocanın parasıysa haklı
06 Yorumla
Soran+1 yılO zaman beni neden çaliştirmiyor? Madem oyle beni çaliştirmasi gerek ki bende kendi parami kazanayim ben kendime gore harciyayim o da kendi parasiyla ne yapiyorsa yapsın!
- +1 yıl
O zaman sen haklısın çalıştırmıyorsa yani
Soran+1 yılUstelik anlamadigim sey sende evlendiginde karina hic birsey almicakmisin yani pinti birimisin ki? O kişi senin karin oluyor yani senin benim olayi olmamali evlilikte.
- +1 yıl
Kendi isteği ile çalışmayıp sürekli ıvır zıvıra paramı döküyorsa ben de kızarım
Soran+1 yılAma yasal olarakta din olarakda bir erkek haniminin ihtiaclarini gidermekte yukumludur. Tamam fuzuli harcasin demiyorum ama ihtiaci olan seylerini almak zorundasın. Fazlasini istiyorsa çaliş diyebilirsin ama hem çaliştirmayip hemde istediklerini almiyorsan olmaz
- +1 yıl
Tamam haklısın
+1 yıl22 yaşında evlenirsen öyle olur.
01 Yorumla
Soran+1 yılSor bi bakayım ben istedimmi evlenmeyi 🙂
Severek evlenmemişsin gibi
04 Yorumla
Soran+1 yılHoşlanarak ve iyi bir insan oldugunu umarak evlendim. Aile zoruda var biraz..
Soran+1 yılOnada benim paramla alindi bunlar der 🙂
Bağımlı yaşamak işte böyle bir şey.
01 Yorumla
Soran+1 yılBağımlı derken. Ben birşeye bağimli değilim eşim beni çaliştirmiyor
+1 yılKesinlikle çalışmalısın
10 Yorumla
+1 yılOha çok ayıp dediği
00 Yorumla
+1 yılO sana bakmak zorunda
00 YorumlaSeninki karın tokluğuna köle arıyor ahahaha
00 Yorumla
+1 yılKırıcı şekilde konuşmuş gerçekten
00 Yorumlamadem calismani istemiyo katlansin o zaman
00 YorumlaKendisi xalisma diyo dingile bak
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılDurumunuz nasıl? Maaşı ne. Ya da aylık geliri?
016 Yorumla
Soran+1 yılDurumumuz iyi maaşi 16 bin lira
Cevap sahibi+1 yıl16 bin maaş mükemmel sayılmaz şu ekonomide. Ev kira mı
Soran+1 yılevimiz kira degil bizim evimiz
Cevap sahibi+1 yılÖyleyse fena değil. Yine de 16 bin maaş ise çok abartmadan suslen giyin. Yarınlara yatiriminiz da olsun
Cevap sahibi+1 yılÜslubu kırıcı biraz. O konuda haklısın
Soran+1 yılAllah askina ayda 2 bin lira gidiyor maksimum. giderler faturalar derken 10 milyar elimize kaliyor. Ben cokmu harciyorum
Cevap sahibi+1 yılSen de haklısın. Fakat orta yolu bulun o zaman.
Soran+1 yılOrta yolu nasil bulayim. İstiyorki robot gibi evin hizmetini onun hizmetini göreyim ama sadece yemek yiyeyim su iceyim bu ihtiacimi gidereyim tamam bu kadar..
Cevap sahibi+1 yılYa hiç mi sehvetli arzuları yok
Soran+1 yılkonu arzu sehvet falan degil ondan bahsetmiyorum ben. Yani diyorumki istiyorki robot olayım ona insan gibi alisverisimi falan yapmiyim karin tokluğuna hizmet edeyim
Cevap sahibi+1 yılNasıl arzu ve şehvet değil. Onun gözüne güzel gözükmen neyle ilgili 😂😂
Soran+1 yılBeyfendi ben tabikide eşime guzel gozukuyorum problem o değil. Ben genc bi kadinim 22 yaşindayim zorla evlendirildim. Bakim yapmayi suslenmeyi tek esim icin yapmiyorum kendim icinde yapiyorum.
Cevap sahibi+1 yılGenç ve alımlı bir kadın her türlü güzel gözükür. Ben daha çekici olmaktan bahsediyorum. Eşin kaç yaşında?
Soran+1 yılBenim derdim daha çekici falan olmak değil. Bakimli olayim zaten boyum yaşim fizigim herşeyim yerinde bana yeter. Daha cekici oluyorsam eşime olurum onun dişinda neden ekstra bi efor sarfedeyim bunun icin. Eşim 27 yaşinda
Cevap sahibi+1 yılAnlasamadik ki. Buradan zor oluyor. İstersen istek at
Soran+1 yılİstege falan gerek yok
Gizli Üye(18-24)+1 yılIyice tanımadan evlenmeyin şu adamlarla
02 Yorumla
Soran+1 yılAile baskisiyle evlendirildim
Cevap sahibi+1 yılYazık olmuş:(
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılTercihlerinin bedelini ödersin
04 Yorumla
Soran+1 yılBirde bana sorsanız ben tercih ettimmi diye..
- +1 yıl
Üzüldüm adına ya
Soran+1 yılbende uzuluyorum.
- +1 yıl
Zor valla ya
çok pis kıskanmış seni
05 Yorumla
Soran+1 yılKıskanmakla ilgisi yok
Soran+1 yılHayir evlenmeden oncede bakimliydim yine seviyordum makyaj yapmayi elbiseler giyinmeyi. Sadece imkanim yoktu. Ama şimdi aliyorum diye bana gorgusuz dedi
Soran+1 yılBeyfendi konumuz kiyafet modelimi
Gizli Üye(30-35)+1 yılHay böyle evliliğe allah sabır versin
00 Yorumla
+1 yıl22 yaşı evlilik icin erken degil mi?
02 Yorumla
Soran+1 yılsormayin. Zorla evlendirildim.
- +1 yıl
Ayyy. Kıyamam ya.
+1 yılHaklı kocanın niye almıyor
01 Yorumla
Soran+1 yılAnlamadim?
İyi demiş 😂
018 Yorumla
Soran+1 yılneden böyle söylüyorsun peki?
Soran+1 yılBir anda derken
Soran+1 yılOnceden bunlari alacak imkanim yoktu ama yine seviyorum suslenmeyi giyimime kuşamima dikkat etmeyi. Ustelik sevmekle bi ilgisi yok sevgiden yana sıkıntı yok. İyi demiş falan diyorsun ama kendisi beni çalistirmak istemeyip istediklerimide almaması sana dogrumu geliyor
Soran+1 yılEvet oncedende boyle kendime bakmayi seviyordum dedim ya. Ama alacak imkanim yoktu
Soran+1 yılAma ben gormuyorum. Ben 22 yaşindayim daha gencim yaşitlarim gibi benimde bakimli olmak hakkim
Soran+1 yılBakimin makyajdan ibaret oldugunu falan soylemedim. Bakimli olmak kendine bakmaktan bahsettim kendine ozen gostermekten bahsettim. Anlayabiliyormusunuz?
Soran+1 yılOna bakarsan bende onun saç kestirmesine berbere gitmesini gereksiz buluyorum ya da spora gitmesini gereksiz buluyorum? e o zaman birbirimize karşi gereksiz buldugumuz şeyleri yapmayalim oylemi? Bu nedir Allah aşkina. Ona gore gereksiz olan şey bana gore gerekli birşeydir belki
Soran+1 yılbilmiyorsan "iyi demiş" diyerek ve > 😂 şu emojiyi kullanarak yorum yapma
Soran+1 yılyazdiğima göreyse mantiğini kullanamiyorsundur o zaman.
- Devamını Gör (12)
Devamını Gör(57)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Evlendim, kendime alışveriş yapıyorum diye kocam bana kızıyor. Haklı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer