Kocamın bana önceden verdiği parayla eve alışveriş yaptım şimdi istiyorum vermiyor ben de kızdım haksız olan o değil mi?

Önceden bana 45 bin vermişti ihtiyacın olursa burdan harca lütfen benden isteme dedi ve kartıma yükledi dün de alışveriş yaptım hem Pazar hem market alışverişi çoğu senin ihtiyacın eksiğin neden geri vereyim dedi 30 bine yakın alışveriş yaptım senin bakım ürünlerin çoğu kremin şampuanın serumlarin boyaların yağların falan diyip vermedi paramı ama çoğu evin eksiğiydi bi sonraki ayı bekle o zaman veririm dedi ama benim Trendyol siparişlerim var bu ay onları istiyecektim vermiyor paramı evin ihtiyaçlarini neden kendi cebimden vermiş oldum ben şimdi

Kocamın bana önceden verdiği parayla eve alışveriş yaptım şimdi istiyorum vermiyor ben de kızdım haksız olan o değil mi?
Cevapla