8 saat çaliişyorum 100 tl alıyorum iyimi sürekli deyil ögrenciyim bazende 4 saat calişyorum 50 tl alıyorum karışanım yok yemek vr?

soru baslıkta yemek var ne içersen iç rahatım patronda iyi sizce iyimi?
8 saat çaliişyorum 100 tl alıyorum iyimi sürekli deyil ögrenciyim bazende 4 saat calişyorum 50 tl alıyorum karışanım yok yemek vr?
Cevapla