Ürünleri yerleştiremeyip yetiştiremicem gerginliği ve inatla açılmayan market poşeti🤭 


Nadir de olsa başıma gelen olay. Soğukkanlı olmak gerekiyor. Krizi o an güzel yönetiyorum ve kazanan ben oluyorum. Sıradakiler biraz bekleyebilir, aceleleri ne.
🤭😄
İnatla açılmayan poşet problemi yaşıyorum sıklıkla. Meyve sebze reyonunda olduğu için bu problem genelde ıslak marullara elimi deydirip çözüyorum bu sorunu😂 Bu yaşa geldik bazı şeyleri çözüyoruz işte 😊
😂😂🤭
Selamlar, aslında çok zor bir eylem değil. Ben şahsen kolayca açabiliyorum.
Poşeti nasıl açıcamı yeni çözdüm kenarında çiftli bir yer var ordan tutunca kolay ayrılıyor 😄 artık o gerginliği yaşamıyorum aslında kasiyerin yapması lazım o işi
Hahahs bende bundan sonra öyle yapıcam 🤭😂
Cevap
57Cevap
Evet, o kadar panik yapıyorumki yarıda bırakıp koşmaya başlıyorum. Kasiyer arkamdan fırlatıyor malzemeleri
😂😂
Bir de arkada bekleyen insanlar senin o poşeti doldurmanı bekliyorsa o stres ilkokulda törende tüm okulun önüne çıkmış gibi heyecanlandırır insanı 😂
Bahahaha aynen😂
Hahahhaya tamam bundan sonra öyle yapalım🤭😂😂
evet ya artık parmağımızı da yalıyoruz. Bazen sırf bu yüzden sebze reyonundan yeşillik alıyorum, parmaklarımı ıslatmak için.
Hahahah 😂🤗
Poşet açmada sıkıntım yokta poşete koyma sıkıntım oluyor bazen hatta posetliyim derken bazı eşyalarımı kasada bile unuttuğum oldu 🤭
Ahahah🤭
Ne okuosun 😶
Ben poşet kullanmamaya özen gösteriyorum. Alışveriş filem var onu kullanıyorum. Büyük alışveriş yapacaksam eşimle birlikte yapıyoruz.
En iyisi valla
Alışverişte, poşeti açamayıp poşetleme sorunsalı yaşamıyorum
Güzelll
thenks :))
Senin ağzın laf yapıyor bence youtube işine girelim
hahahahaha nerden o kanıya vardın😂😂
geçenlerde sesli soru cevap yaptın o zaman :))
Hemmm ben zaten tiyatro yapıyorum saol böyle iyi sana kolay gelsin :)
Genelde market arabasına dolduruyorum hepsini, poşetleri de atıyorum içine. Arabaya kadar götürüyorum, bagaja fırlatıyorum hepsini. Evde garajda hallediyorum poşetlemeyi.
Marketten pek alışveriş yapmıyorum. Bazen sigara (Cağara veya Cuğara) alıyorum, onu da cebime koyuyorum. 😏
Öyle oluyordu eskiden o zaman avuçlayıp karıştırıyorum sinirden , ama şimdi ücretli olunca onlar hallediyorlar🙏🙄
Yok valla ücretli de olsa poşeti veriyorlar eline🤷🏻♀️🙄
@galaksilibiesma parasıniı ödüyorum hiçte öyle bir çaba işini girmem🙄🙏
Ben parayi vrya karti cuzdana koymayi acaba koyabildimmi tedirginligi sonra posete duzensiz koymak orada oyalanmak rezillik :))) biriyle gitmek iyi oluyo
Acele etmem
Ne kasacam kendimi beklesinler
Acamazsam da kasiyere derim
10 yıldır market işletiyorum ben bile bazen zorlanıyorum😄
Bu konuda çok hızlıyımdır o yüzden herhangi bir sorun yaşamam. 😀
eski usulu deniyorum...
elime tukurup poseti tutuyorum saga sol yapiyorum 🤔 öyle aciliyor 😌
Biz niye yerleştiriyoz ki market yerlestirmiyor mu zaten 😉
kasiyere veriyorum açar mısın şu lanet şeyi diye :D
Evet, sinir bozucu bir durum. Bazen kasiyer kendi açıp veriyor poşeti.
ya evet çok uyuz olduğum bir durum o an poşeti parçalamak istiyorum 😅
Market arabasına doldurup arkada poşetliyorum acele işi sevmem
Eskiden böyle bir dert yoktu çünkü ağzımızda maske yoktu, parmağımızı yalayıp poşeti açardık 😂😂😂
Poşetin çantam yanımda bolca taşırım endişem yok tedbirli biriyim
Elime alır sağa sola aşağı yukarı sallarım hemen açılır
Sağ ve sol taraflarında açma yerleri var.
Aynen sorma bazen işkence hâline geliyor poşeti yırtasım geliyor 🤣😊
çağırsaydın ben gelirdim
Ona ne şüphe
Sorma ya. Poşet açamama tam bir bela.
Yo iltifat ettim ben ona ahhsahah 😂😂
O nasıl iltifatsa. Yapıştır gitsin oldu gülo 🤣
Ohh canıma değsin hahahahhaa
😂😂
9. ay 10 gün sonraya tarih attım.. 🤣🤗
Ne tarihi
10. Aydayız
🤣🤗😆
Kulağına söyleyecektim. Ama olmadı kapalıymış kulağın 😆
Şimdi onun taktikleri var aşko😂
Anlat kankooo
Baş parmak ve işaret parmağı ile 2 elini yan yana koyup yukarı aşağı sürt kırışır orası. Oradan da rahat aç
Ayy iyiymiş bunu denicem bir dahakine 🤭😂😂
Ya da parmağını yalaman lazım o çok iyi bir görüntü olmazz😂
Ay iyi bir görüntü olmamasını geç yani Korona var tatlım oradaki ürünlere dokunuyorum poşete dokunuyorum Bir de o dokunduğum şeylerden sonra parmağımı yalamak resmen koronoya davetiye çıkartır
En güzeli dediğim gibi ya da askı gibi yerleri var oralar eşit kalınlıkta olmaz pek ordan ayırabilirsin
Kanka zaten poşet fabrikasında mı çalıştın ne yaptın nerdrn biliyon bu kadar 😂😂
Marketim var 😂
Aaaaa
🤭🤭
Noldu
Bazen evet sinir oluyorum
Bazen oluyor ya :)
Hayır, sorun yaşamıyorum.
Evet o poşetler çok gıcık oluyor
Market poşetleri can düşmanım 😂
Bazen oluyor bekleyen çok olursa
Evet kasada strese giriyorum
bir tek ben yaşıyorum sanıyordum.
Evet, aşırı canım sıkılıyor.
Evet, arada bir yaşanıyor öyle sorunlar
yoo o kadar beceriksiz değilim
Neyseki daha yasamiyorum daha once oluyordu 😂
Poffff yapıyorum şaaak diye açılıyor
Çok nadiren diyebilirim. Genelde iyi açarım.
Evet yaşıyorum ve büyük bir gerilim oluşuyor
Yok, beceriksiz değilim..
Markete giden birisi değilim bu sene 2 defa gittim
Hayır öyle sorunlar yaşamam ya.
Arada panikleyip açamıyorum evet
o kadar beceriksiz değilim
ay çok oluyor ya
çok stresli 😁
Yaşamıyorum, sakin bir insanım.
evet hep
Evet zamanı gelince
Bu benim
Evett birikiyor
O anki gerilim müthiş :)
Aceleden oluyor evet
Herkesin ortak sorunu😅
Oluyor bazen
Zamanla yaşıyorum resmen...😅
Hayır, yaşamıyorum.
Yaşadım evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?