
Alışveriş yaparken kararsızlık yaşıyor musunuz?

Zevkimi bildiğim için çok kararsızlık yaşamıyorum. Aklımda zaten belli bir fikir oluşturarak gidiyorum alışverişe. Eğer gerçekten çok kafam karışırsa da her ikisini de alırım. Bu kararsızlıktan kurtulmanın en iyi yolu olabilir. 🤛🏼
Selam,
Çokça kararsızlık yaşıyordum omu bumu o tarafta daha iyiydi sanki bu daha iyi gibi renkler çeşitler arasında kayboluyorum onun için bazen İnterneti tercih ediyorum çünkü mağazaya girdiğim an çıkmam zor oluyor benim illa kararsızlıkyaşayacağım duracağım öyle saatlerce karar vermeye çalışacağım
Selam🎈
Alışveriş yaparken pek kararsız olduğum aslında söylenemez. Mağazalardan gezerken özellikle gözüme bir anda takılan kıyafeti alıp çıkıyorum. Öyle uzun uzun tekrar bakmama gerek kalmıyor.😊
Benim bazen 12'de çıkıp saat 17.00'a kadar Avm'de kaldığım oluyor bir türlü seçemiyorum bazen o kadar durup hiç Bi' şey almadan eve döndüğüm dahi oluyor kısaca çok kararsızım 😂
Cevap
3Cevap
Genelde kararsız kalacağım alışverişleri yaparken yanımda biri olur gadası. En azından onun fikrine ihtiyaç duyarım.
interaktif olarak alışveriş yaptığım için bolca karşılaştırmam bolca fiyat analizi ve bolca da vaktim oluyor o yüzden yaşamıyorum kararsızlık :D
Artik netten begendigimi cat cat aliyorum. Cok ikilemde dustugum olmadi
Genelde bi alisverişte netimdir yaa
Netim dir alışverişlerde
Ben ikizler burcuyum genelde kararsızım
Hemde nasıl bide ikizlerim müthiş ikilemde kalırım
Evet
Hayir
Hayır hiç yaşamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?