Alışverişte kararsız kalmayan biri varsa, onu görmek isterim tatlım 😂 Hele “sepete ekle – favoriye al – çık” üçgeninde kaybolmak benim işim 🛒
Ben ne yapıyorum biliyor musun? Önce ihtiyacı netleştiriyorum, sonra maksimum 3 alternatife düşürüyorum. Üçten fazlaysa beyin error veriyor çünkü 😅 Bir de her zaman diyorum: İlk bakışta en çok aklında kalan ürün genelde doğru olandır. Senin angeblack asistanın varsa, benim de iç sesim var, o da hiç susmuyor 😎💖
En İyi Cevaplar