
Bebeklerim bunlar 😍 bir şeylerin fiyatına bakmadan almak kadar güzel bir şey yok şanım 😅lazım sanırım makyaj çantamı yeniledim. Saçımı da bakır yapacam bakalım nasıl olacam.
Bu arada bu markaları kullanan var mı makyaj için

Bebeklerim bunlar 😍 bir şeylerin fiyatına bakmadan almak kadar güzel bir şey yok şanım 😅lazım sanırım makyaj çantamı yeniledim. Saçımı da bakır yapacam bakalım nasıl olacam.
Bu arada bu markaları kullanan var mı makyaj için
Evet oluyorum genel olarak stres atmak için iyi bir yöntem. ama çok fazla da sevmiyorum bazen sıkıcı da olabiliyor. aslında alışveriş değil daha çok farklı şeylere bakmak ya da gezmek iyi geliyor diyebilirim.
Bakıp alamamak beni sinir ediyor
😅
Sırf bugün bakıp alamamazlık yapmamak için para biriktirdim ve hiçbirinin fiyatına bakmadan aldım 😅Allah'tan indirim vardı ama yoksa 1200 den fazla tutacaktı
Güzel taktikmiş ona bende sinir oluyorum tam para biriktirdim bir şey almak istiyorum bakıyorum 100 tl fark ile alamıyorum 😅
Bizim burada platin diye mağaza var Gratis watsons gibi ama daha uygun ordan alıyorym.
Kendim alışveriş yapıyorsam evet ama annem ya da kız kardeşimle yapıyorsam sinir krizleri geçiriyorum 50 mağza gezerler sonrasında ilk girdiklerinden alırlar
Aaaa bu benim 😅
Normalde çok alışveriş yapmam belki 1-2 senedir kendime makyaj malzemesi almıyordjm ve içim gidiyordu
Çok yapmıyorum böyle görür görmez kıyafete aşık olursam alıeım ya da ucuz bir şey bulursam alırım
Almam fiyat biçerim o fiyatın üstündeyse almam 😅şöyle diyim elbise 600 tl ama ben en fazla buna 400 veriririm fazlasına değmez derim almam
Cevap
5Cevap
Ouh öncesinde menü yenmiş, göbüşler doymuş. 🤤
Evet, keyfim yerine geliyor. Birkaç saat sonra eve dönerken AVM'ye uğrayıp birkaç sweatshirt almayı düşünüyorum.
Yiyemedim be gözüm açtı orta boy aldım yiyemedim bıraktım
para bol olsa ben de deşarj olurum, strese giriyorum
Normalde bende öyleyim bir yerden para geldi hemen gittim alışverişe hoşuma giden ne varsa fiyatına bakmadan aldım
Alışveriş delisi biri olmasam da onu geçtim de çok açım 🤤 yaa 🥲 başım dönüyor 😵 yardım edin
Hepsini güle güle kullan kimbilir nasıl bir birikim yaptın ❤️ alişveriş yapmak çok güzel
Yoooo 😅hiç birikim yapmadım tanıdık biri yanlışlıkls hesabıma para attı istedi bende vermedim 😅
😂 Ay inanmiyorum
Dedim atmasaydın banane verilen mal geri alınmaz😆sonraki gün ful alışveriş yaptım fiyatlarına bakmadan
Cüzdanım deşarj oluyor. Saçını bakır yapınca profile atacak mısın?
Beğenirsem atarım 😅aslında emin de değilim ama aldım hata mı ediyorum iyi mı ediyorum bilmiyorum
88 tl çok değil ama yakışmamasından korkuyorum
Saçlarımı bakır yaptım 😅
Benim hoşuma gitti 😜ama hep kullanır mıyım sanmıyorum çünkü çok akıyor
Napim saçımı yıkamayım mı 3 gün 😅dün boyadım yıkadım 40 dk sonra
Koleksiyon yapmışsın 😂
Neyin koleksiyonu
Kesinlikle mutlu oluyorum.
Yok canim alişveriş bana göre değil.
Haylaytir ne renk buraya 250 tutmustur
İndirimsiz şekilde 1300-1400 dü indirimle 600 tuttu
Indirimle 3 5 parca var orada iyide indirim ne ya markada degil demi pahali ben toptancidan alirim
Marka değil mi 😅 eyeliner golden rose, ruj maybelline, maskara pastel, highlighter golden rose senin markadan kastın ne bilmiyorum ama benim için bunlar marka sadece ruj 200 tl aldım
Olurum
evet hemde nasıll
Benim içim Bi tutku ve yaşam tarzı
Olmuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?