Hellöööö👀 Alışveriş fişlerini biriktirenleri duydum da siz alışveriş fişlerinizi saklıyor musunuz? Ben sadece aldığım kozmetik ürünlerinin fişlerini saklıyorum. 🤪#Afraa
Lise 2. Sınıftan beridir saklardım taaa ki 2019 kış ayına girdiğimizden beridir pek önem vermiyorum. Bir kutu biriktirdim ve onu eve getirdim biriktirmeye devam ettim. 😄 Sobada güzel yanmıştı 😎 mesela bir aylık fişleri buzdolabına asar diğer aylık fişlerle yer değiştiririm. Kısır döngü bildiğin 😄
Alışveriş & Hediyeler konusunda 554 cevap paylaştı.
Eğer fişler bir canlı olsaydı bana çok beddua ederlerdi. Önce avucumun içine alıp stres topu gibi sıkıyorum. Büzüştürüyorum, top haline getirip loopsss çöpe. Bakma gereği bile duymuyorum.
Nö atıyorum. Fişi attığım bir gün söylediğim yemeğe 7.5 lira yerine pos cihazimdan 750 lira kesmişler temazsız ödeme diye hiç farketmedim. Ertesi gün kurye geldi para iadesi yaptı özür diledi.
uzun sürede boyası siliniyor! Günlüğümün içinde yıllar öncesinden kalma birkaç özel fiş olacaktı.
Not: kalıcı olması için arasında hava kalmadan üzeri ful bantlanabilir ya da dijital çağda en kullanışlısı fotosu çekilebilir, özel bir klasör bile yapılabilir
Özellikle ayakkabıların fişini mutlaka saklarım 6ay içinde deformasyona uğrayınca değişim için gönderiyorum fiş lazım oluyor bu süreçte. Bazı kaliteli gördüğümüz markalar yanıltabiliyor.👒
Hayır saklamıyorum direk atıyorum. Hiç öyle bir huyum yok, ama garantiye gidecekse ve aklımda belki iade ederim ya da değiştiririm diye geçiriyorsam saklarım.🌺
Hiç saklamıyorum hatta kasiyere atmasını söylüyorum. Sadece gıda alışverişleri için fişimi saklarım o da bozuk ürün varsa iade etmek için.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Dışarıya pek fazla çıkmıyorum mecbur olmadığım sürece. Eğer bir alışveriş olursa da tek başıma gidemiyorum onu bunu şunu almama biri yardımcı olmalı çünkü çok kararsız birisiyim gitsem de fişleri saklamiyorum yırtıp çöp kutusuna atıyorum 🙂❤️💐
Fiş koleksiyonum var desem yalan söylemiş olmam. Çantanın her yerinden fiş çıkıyor. Bir çoğunu da özellikle biriktiriyorum, hoşuma gidiyor. Hastane barkodları falan ne bulursan cüzdanımda...
Selam, saklıyorum tabi ürün hatalı çıkarsa değiştiririm diye hiç atmadım şu ana kadar ama koleksiyon da yapmıyorum sonra işlerimi halletikten sonra fırlarıyorum bir köşeye 😀
Aslında saklamak istemesem de çantamdan, cebimden her yerden bir şekilde çıkıyorlar. Sonra atarım diye erteledikçe de katlanarak çoğalıyorlar. Sanırım elimde olmadan saklıyormuşum.😄
evetya hastlık gibi bide kırışmasın dosyalıyım filan fiyatlarına bakıp hesaplıyom sonra aynı şeyi bida alcaksam fiyatına bakarak yanıma para alıyom ya da unutusam filan fiyatını çok lazım oluyor
Bazen, harcamalarımı kontrol etmek için nakit az kuşşanmaya çalışıyorum sadece. Üzerimde tuttuğum sürekli belli bi nakit var ama yine de çoğu zaman kartla alışveriş yspıyorum