• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Satın aldığınız şeylerin kutusunu saklar mısınız?

Semih6934
Semih6934 Takip Et
Master Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
118
Yapay Zekaya Sor
Satın aldığınız şeylerin kutusunu saklar mısınız?

Satın almış olduğunuz ürünlerin kutusunu bir kenarda tutar mısınız?

Güncellemeler
+1 yıl
@Esra_bayram Süper soru için teşekkürler 😊
Satın aldığınız şeylerin kutusunu saklar mısınız?
Cevapla
Satın Alma Soruları Ürün Soruları Satış Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
19 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Wineandorange
    Wineandorange Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Bi tek yeni telefonumun kutusunu saklıyorum o da rahmetli olan telefonumu içine koyduğumdan. 😄öbür türlü kutu filan saklamam hiç hatta ne zaman aldığımı hatırlamadığım bi güneş kremi var atsam mı atmasam mı tarihini de hiç hatırlamıyorum. Keşke kutusunu atmasaymisim😄

    1
    1 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      😄😄

En İyi Cevaplar

  • sweet_trouble99
    sweet_trouble99 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet ayak kabı kutusun sakliyom gisemde eve gelince kutuya koyuyom kutuda tutuyom tohaf ola bilir ama küçklümden böyle

    2
    4 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Hayır kardeşim tuhaf falan değil gayet doğru yapıyorsun 😊

      Yorumla
    • sweet_trouble99
      sweet_trouble99
      +1 yıl

      😊😊

      Yorumla
    • sweet_trouble99
      sweet_trouble99
      +1 yıl

      Teşekkürler reis abim

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Rica ederim kardeşim 😊🌸✨

      Yorumla
  • Misakisaki
    Misakisaki Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl

    Saklarım belki aldığım ürünü satarım diye

    1
    2 Yorumla
    • Misakisaki
      Misakisaki
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏☘

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Rica ederim 😊🙏☘️

      Yorumla
  • Eivie
    Eivie Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    15 gün kadar elektronik kutularını saklarım, monitör tv gibi hassas eşyaların kutuları da taşınma ihtimaline karşı atılmamalı bence. Onun dışında atıyorum 😊

    1
    1 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle 👍🏻😊

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

81

Cevap

39

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.

    Ben saklarım genelde içinde ek parça yedek şeyler falan oluyor. bir de çok para verdiysem kutusunu atmaya kıyamam sdfsf

    1
    3 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Bende de var 😅

    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      para verdik o kadar bir işe yarasın kutusu :D

    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Kesinlikle 😅

  • moonlight012
    moonlight012 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Evett mesela telefon kutularını takı kutusu yapıyorum 😅

    3
    1 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Güzel 😅

      Yorumla
  • Cod2009
    Cod2009 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet kutu durur 😅 lazım olduğu için tutuyorum

    Satın aldığınız şeylerin kutusunu saklar mısınız?
    1
    7 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Adaam 😎😅

      Yorumla
    • Cod2009
      Cod2009
      +1 yıl

      Senin evde kaç telefon var 😅 benim evde ki en değerli telefon Samsung Note 4 çünkü en eski olanı o Efsane model di gerçekten 😊 2014 yılın da Quad HD 2K ekran parmak izi ois muhteşem özellikler di

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Bildiğin gibi bende Samsung Galaxy S10e ve M20 var ve kardeşimde Huawei P30 Lite var. Bunların ve diğerlerinin kutuları var ayrıca abimde Apple iPhone 15 ve Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G var ama o burada değil 😅

      Yorumla
    • Cod2009
      Cod2009
      +1 yıl

      Düz S10 değil miydi sende ki 😅 Abin nin ki en pahalı modeli 😉 Apple iPhone 15

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Benimki şimdilik öyle 😅 Abim Türkiye'nin en büyük fabrikalarından birinde çalışıyor o kadar da olsun 😂

      Yorumla
    • Cod2009
      Cod2009
      +1 yıl

      Köşeyi döndün o zaman 😅 zenginsin

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Abimin parası ona benim param bana en nihayetinde 😅

      Yorumla
  • Yalniž_kadîňn
    Yalniž_kadîňn Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır açarken parça pinçik ettigim için çöp oluyor kutular, biraz fazla heyecan yapıyorum sanırım o an akskd

    1
    3 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Falçata ile açınca öyle oluyor 😅

      Yorumla
    • Yalniž_kadîňn
      Yalniž_kadîňn
      +1 yıl

      Yok ben tırnaklarımı kullanıyorum 😄

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Haa şimdi anladıım 😅

      Yorumla
  • ChungCha
    ChungCha Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Garanti beygeşini içinde muhafaza etmek için şaklayım ünemsiz kutu ve ambalajlayı atayım abiş

    1
    2 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      En iyisi abişi

      Yorumla
    • Just_Imagine_That
      Just_Imagine_That
      +1 yıl

      Ay çen çuk tatlıçın çing çang çung

      Yorumla
  • simlitavsan
    simlitavsan Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Kutusu güzelse saklarım xnjcd ya da önemli birinden geldiyse de saklarım onun dışında hayatımda fazlalığa yer yok😂

    1
    1 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Aynen öyle 😂😂

      Yorumla
  • To_Be_Honestt
    To_Be_Honestt Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 97%
    +1 yıl

    Evett.. gerekli gereksiz aldığım her şeyin kutusunu saklıyorum öyle bi huyum var. 😚

    2
    3 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Kutusunda güvende dursun değil mi 😅

      Yorumla
    • To_Be_Honestt
      To_Be_Honestt
      +1 yıl

      Tabii kutusunda olunca güvende oluyo bu da bana iyi hissettiriyor 😏

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      😅☺️

      Yorumla
  • Neyebakacaktimbenn
    Neyebakacaktimbenn Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Evet ambalaj ve kutu saklamayı severim. Annemin de çöpe atmak hobisidir 😬

    1
    1 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Büyükler atıyor hep 😅

      Yorumla
  • KnightsSword
    KnightsSword Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 81%
    +1 yıl

    Çok saçma şeylerin kutusunu saklıyorum bir bilsen abi ndnf

    1
    3 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Ekran kartı falan yani 😂

      Yorumla
    • KnightsSword
      KnightsSword
      +1 yıl

      Çay kutulari mesela dnfn

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Dkdkkd

      Yorumla
  • Sellinmmmi
    Sellinmmmi Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Ahiyan geldi aklıma;saklayanlardanimm saklayanlardanimm))

    1
    1 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • _Justimagineit__
    _Justimagineit__ Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Saklamam ben sevmem fazlalık gereksiz şeyleri telefon kutusunu saklarım sadece.

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Eger lazim olmayacaksa hayir. Gereksiz en ufak seye dahi tahammulum yok evde.

    1
    3 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Biriktikçe gözü bile yoruyor hakikaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet. Hicbir seyin 2. cisini almam. Stoklama da gözümü yoruyor. Bana kalsa çoğu tabağı çanağı aticam da iste ev benim değil 😅

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Kesinlikle 😅

      Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Telefon ve kulaklıksa evet çünkü bozulunca garantiye yollayinca kutu şartı koşuyorlar anlam veremiyorum

    1
    0 Yorumla
  • birazsessizolalım
    birazsessizolalım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet saklamayı seviyorum. Koleksiyoncu değilim ama bana geldiyse bir sebeple onu çöpe atamıyorum kolay kolay.

    1
    0 Yorumla
  • tenedos u
    tenedos Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 93%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1b cevap paylaştı.

    1-2 ay tutar sonra atarım yer kaplamasın ne gereği var

    1
    0 Yorumla
  • DijitalŞizofren
    DijitalŞizofren Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 50%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 447 cevap paylaştı.

    Kutu saklama huyum pek yoktur şayet o kutu o an bir işime yaramayacaksa.

    1
    0 Yorumla
  • Tartelette
    Tartelette Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir tek telefon kutuları duruyor yoksa gerisini hepsini atarım çöpe

    1
    0 Yorumla
  • Nur_canseven08
    Nur_canseven08 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 93%
    +1 yıl

    Bazilarinin evet mesela mac maskara falan cok güzel geliyo bana

    1
    0 Yorumla
  • Yenigizliüye
    Yenigizliüye Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Bazı eşyalarınkini saklarım herşeyinkini değil

    1
    0 Yorumla
  • yeniarkadaşın
    yeniarkadaşın Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 97%
    +1 yıl

    ilk telefonumun bile kutusu durur. hatta telefonu satmadıysam telefonum içinde olur

    1
    0 Yorumla
  • Cognizent
    Cognizent Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Geri gönderme durumu falan olur diye bir müddet saklarım garanti belgesiyle beraber

    1
    0 Yorumla
  • Zz___eeyuyy
    Zz___eeyuyy Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 95%
    +1 yıl

    Kutusu güzelse alır içine takilarimi felan koyarım.

    1
    0 Yorumla
  • BaharAmaYagmursuz
    BaharAmaYagmursuz Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Aldığım an atarım. Evde gereksiz kalabalığa tahammülüm yok

    1
    0 Yorumla
  • ShrekinS2
    ShrekinS2 Takip Et
    Yoda Yaş: 112 , eic 100%
    +1 yıl

    En son aldigim telin kutusu duruyor. Orjinal sarji icinde oyuzden.

    1
    0 Yorumla
  • Need4Read
    Need4Read Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Elektronik aletlerin kutusunu saklarım genelde, onun dışında saklamıyorum pek..

    1
    0 Yorumla
  • Jeynepp
    Jeynepp Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Bazılarını saklıyorum. Kulaklığın kutusunu sakladım mesela

    1
    0 Yorumla
  • HeartofFire
    HeartofFire Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 452 cevap paylaştı.

    Kutuya ve aldığım şeye bağlı. Bazılarını saklamak zorundayız zaten.

    1
    0 Yorumla
  • Blossom01
    Blossom01 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir süre saklıyorum , sonra kayboluyor ya da yıpranıyor atıyorum😄

    1
    0 Yorumla
  • _infinitum
    _infinitum Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Telefon ve kulaklık gibi evet. Olurda garantilik olursa diye.
    Diğerleri fıydırıyorjm😅

    1
    0 Yorumla
  • Sky_Walker
    Sky_Walker Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 91%
    +1 yıl

    Garanti süresince saklarım ya da satma ihtimalimin artık kalmadığı vakte kadar

    1
    0 Yorumla
  • ft06yl
    ft06yl Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kutusunu saklamam yani telefon felan kulaklık olursa saklarım haricini atarım

    1
    0 Yorumla
  • mütesellî
    mütesellî Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır hemen atıyorum hatta. Yeterince yüküm var.

    1
    0 Yorumla
  • bakipgidecegim
    bakipgidecegim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 96%
    +1 yıl

    Ayakkabı ve teknolojik ürünlerin kutularını tutarım.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Evet saklarım saç düzleştiricimden tut yüzük kutuma kadar

    1
    0 Yorumla
  • кгеам
    кгеам Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 92%
    +1 yıl

    Bu bir iPhone kutusuysa evet tutuyorum :D

    1
    1 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      😃🙌🏻

      Yorumla
  • Fearlesgirll
    Fearlesgirll Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben saklıyorum da annecim atıyor 😂

    1
    3 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Benim de babacığım atıyor 😂

      Yorumla
    • Fearlesgirll
      Fearlesgirll
      +1 yıl

      Hiç öyle kutulara tahammülü yok 😂ben de hiçbirini atmaya kıyamam

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      E yani en azından lazım olur 😅

      Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    İphone kutusunu tutarım😄

    1
    1 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Samsung'ların canı yok mu? 😂

      Yorumla
  • tugce082000
    tugce082000 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Saklarım atamıyorum 🤨

    1
    48 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Güzeel 🤨

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      🤨 oldukça güzel 🤨 aferin bana 🤨
      🤨

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Hmm pekâlâ 🤨

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      🧐🧐🧐🧐

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      🤨👀🧟‍♀️

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Korktum ablaa 🥺🥺🥺😱😱😱😂😂😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Kork aferin sana burası ciddi yer 🤨

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Korkmuyorum benena 🧐🧐🧐

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Rüyalarına girerim 🧟‍♀️🤨🤨korkma da göreyim

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Oluur 😂😂😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Ne bu cesaret adamım 🤨🧐

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Ben komandoyum ajanım 🧐🧐🧐

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Bende Amerikan ajanıyım bildin 😄

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Yanks ben bilirim 😅

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      🤨kediler ele geçirecek Dünyayı

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Tamam 🤨

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      https://streamable.com/nz44nx
      🤨🤨🤨

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Eyvallah 🤔🤔🤔🤨🤨🤨

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Nasıl tavuğum 🤨 bunu paylaştım

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Güzelmis skfkdk

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Bunlar güzeldir iyi de yumurta verirdi

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Maşallah ☺️

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Birde pek mazlum oluyor kırmızı tavuklar

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Amcamın kümesindeki tavuklar da aynı böyleydi galiba

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Tavuk fakirin ineğidir derler önemli tavuk onları tutup sevilir o zaman 🤨😄😄

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Amcam da inek de var 🤨😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Amca zengin herhalde 😄 🤨

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Yok be açlıktan ölüyor adeta 🤨😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      İnekler etli mi yoksa Afrika inekleri gibi mi🤨😂

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Bildiğimiz inek ya 🤨😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Babam geçmişte hayvancılık ile zengin oldu adam paraya para demedi tabi sonra dibi gördü o ayrı mesele

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Benim zaten rahmetli dedem ağa, muhtar ve çiftçiydi. Babam polis olduğu için çiftçi olmadı, eğer olsaydı amcamlardan daha iyi yapardık gibi geliyor bana.

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Nasip değilmiş demek ki polislikte iyi Babam para tutmayı bilmezdi bilseydi kapıda Porche vardı 😂

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Öyle valla benim babam da pek harcadı inşaata ve köydeki eve 😂

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Benim babam parayı dağıttı kandırdılar dolandırdılar senette bilmiyordu 😂

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Valla üzücü olmuş ya inşallah gelir bir şekilde 😅

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      20 senedir gelen giden yok babam rahmetli oldu

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Aa başın sağ olsun 😥

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Amin herkes ölecek yapacak bir şey yok

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Ona ne şüphe, hiç kuşkusuz öyle.

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Annem var neyse ki o olmasa yalnızım

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Allah bağışlasın 🤲🏻

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Amin sağol adamım

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Sen de sağol 😅 Hayırlı geceler ✨🌙

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      Sanada hayırlı geceler 🤨😂🧘🏼‍♀️🌜🌛

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Eyvallah reis 🤨😬😂✨🌙🍀

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      🤨 saygılar

      Yorumla
  • Lazımbazıhatalar
    Lazımbazıhatalar Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben hiç bir şeyi atmam saklarım

    1
    3 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Resim de çok sevimli bu arada 😅😊

      Yorumla
    • Lazımbazıhatalar
      Lazımbazıhatalar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim😇

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Rica ederim 😇

      Yorumla
  • Nonameoo
    Nonameoo Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Saklıyorum bi gün satarım kesin diye 😂

    1
    5 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
    • Nonameoo
      Nonameoo
      +1 yıl

      Gülmeyin yapıyorum büyük bir zevkle 😬😂

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Özür dilerim 😬 Ama ben de aynısını yapıyorum aslında o sebeple güldüm 😂

      Yorumla
    • Nonameoo
      Nonameoo
      +1 yıl

      Estağfurullah ne özrü 😅 ay tek olmadığıma sevindim 😬 alırken de satarken zarar etmeyeceğim şeyler alıyorum. Zor bir kafa anlarsınız 😅

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Teşekkürler 😄 Anlarım tabi ki 😅

      Yorumla
  • Just_Imagine_That
    Just_Imagine_That Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Hepçini çaklayım kuçamın pıçeveyvatif çutulayını bile çaklayım 🦄

    0
    0 Yorumla
  • zzehrauzunnn
    zzehrauzunnn Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Hemen çöpe büyük sıkıntılar çektim garanti falan gibi

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    parfüm kutularını 😅

    1
    5 Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      😅😅

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      gülme 🙄😅

    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Sen güldün diyerekten güldüm 🙄😒😅

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      şaka şaka 😂
      kutuları çok hoş atmaya kıyamıyorum 😄

    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Teşekkürler 😂 Öyle gerçekten 😄

  • gözlerineölürümm
    gözlerineölürümm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    yani guzel gorunuyorsa atmam

    2
    0 Yorumla
  • klm55
    klm55 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    saklamam ama kullanma kağıdını saklarım

    1
    0 Yorumla
  • МaлакАcaди
    МaлакАcaди Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Eskidendiii abi eskidennnn

    1
    0 Yorumla
  • Paranoyak-Maan
    Paranoyak-Maan Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 88%
    +1 yıl

    Büyük bir evim olursa saklarım.

    1
    0 Yorumla
  • Sokratizm
    Sokratizm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 86%
    +1 yıl

    3 5 yıl geçmeden atmıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Külkedisi12
    Külkedisi12 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Kutusu güzelse atmaya kıyamam saklarım

    1
    0 Yorumla
  • özgürruhlu55
    özgürruhlu55 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl

    Mecburen ler oluyor onları saklarım

    1
    0 Yorumla
  • Ausrine
    Ausrine Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır evde fazla eşya biriktirmeyi sevmem

    1
    0 Yorumla
  • Linalizzz
    Linalizzz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Genelde telefon kutusu falan

    1
    0 Yorumla
  • karamelizeaşk
    karamelizeaşk Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Evet ne olur ne olmaz diye saklarım

    1
    0 Yorumla
  • Canselllqx
    Canselllqx Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 92%
    +1 yıl

    garantisi olanları saklarım

    1
    0 Yorumla
  • Sabrinamabrina
    Sabrinamabrina Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bazı markalarınkini evet ama genelde hayır

    1
    0 Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet saklarım, garantisi bitene kadar

    1
    0 Yorumla
  • Yapbirkahveiçelim
    Yapbirkahveiçelim Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Telefonun saklıyorum sadece

    1
    0 Yorumla
  • safak005
    safak005 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 56%
    +1 yıl

    Garantisi bitene kadar

    1
    0 Yorumla
  • umeyirarsln
    umeyirarsln Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Hala PlayStation 2 kutusu duruyor 🥲

    1
    0 Yorumla
  • uWuTeLLa
    uWuTeLLa Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 97%
    +1 yıl

    Garanti süresi bitene kadar tutarım.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (60)
Devamını Gör(105)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Satın aldığınız şeylerin kutusunu saklar mısınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Alışveriş fişlerinizi saklıyor musunuz? 26 cevap verildi
Alışveriş fişlerinizi saklıyor musunuz? 128 cevap verildi
Alışveriş yaptıktan sonra verilen fişi saklar mısınız yoksa atar mısınız? 72 cevap verildi
Alışverişlerinizde aldığınız fişleri çöpe mi atarsınız biriktirir misiniz? 66 cevap verildi
Çeyize bazı eşyaları ikinci el almak ayıp mı? 5 cevap verildi
Alışveriş yaptıktan sonra fişi saklar mısınız atar mısınız? 16 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨