Ben sadece Kartal Yuvası poşetlerini saklıyorum.
He birde BİM 😎😍👍
He birde BİM 😎😍👍
aşırıya kaçmamak şartı ile her boydan bir kısmını bir köşeye atmanın faydası oluyor.
market poşetleri değil de iyi mağazalara ait poşetler çok gerekiyor bir şey taşırken , veya dışarıya çıkarken yanımıza bir şey falan almamız gerektiğinde vs... :)
saklamam diyenlerinde mutlaka evlerinde kendileri için bu işi yapan birisi olduğundan yapma ihtiyacı duymuyorlardır :)
her poseti saklarm lazim oluyor arada he bide cöp torbasi bitince normal poset kulaniyorm :D asdf
Geçen gün ev taşırken bir komidinimin tamamen kartal yuvası poşeti ile dolu olduğunu farkettim hatta hesiyelik ambalajını ve fiyat etiketi bastıkları arma şeklindeki şeyleri bile saklamışım onun dışında saklamıyorum 😂 Ama Beşiktaş başka
Üzerinde Beşiktaş arması var sonuçta nasıl atılır fişte bile Beşiktaş arması var diye hala duruyor hepsi 😂😍😍😍
güzel bişeyse saklıyom nike poşeti gibi ama bim poşetiyse hemen atarım :D
Bim kalite demek 😑😑
Cevap
18Cevap
Niye saklayayım ki? Hiç de saklamam daha çok böyle gözlerine gözlerine sokarım bana ne milletten. :)
Hahah 😂😂👍
Market poşetlerini çöp için kullanıyorum mağazalarınkinide saklıyorum birşey taşımak için ideal oluyor.
Evet yırtık değilse saklarım lazım oluyor sonuçta 😂
Annem atma çöp yaparım der halbuki evde çöp poşeti var :D
Kartal Yuvası poşetlerini saklarım bende gerisi boş zaten. Kartal Yuvasının poşetleri çok güzel ama ya :/
evi poşet eve çevirmeye niyetim yok chanelleri saklarım ama :D
Koleksiyon amacli saklama gibi bir durumum yok sonradan çöp poseti oluyorlar 😄 oyle koyuyorum bir yere
Ne uçurtma yapardık be
Poşetten mi 😂😂
aynen
Hiç kimseden hiçbişey saklamam nerden istersem ordan alış veriş yaparım kimseyide ilgilendirmez sende böyleyap
Annem elimde poşet görmedi mi cildirir sanki alışveriş onun için önemsiz poşet onemli
poşetleri genelde atmam lazım oluyor
Saklıyorum tabi. Poşet lazım oluyor.
bazıları iyi oluyor saklarım.
tek bir poşet saklıyorum hatırası var 😆
hepsini saklarım atmam lazım oldukça kullanırım.
Çöp poşeti olarak değerlendiriyorum ;)
Öğrenci olunca mağaza poşeti=çöp poşeti
çöpe atmam işe yarıyor çünkü
Sevdiğim poşetleri saklıyorum bazen lazım oluyor
Güzelse saklarım tabji
poşet lazım olur kartal yuvasınınkini atmıyom.
çöp torpası yapıyom
O poşetler çöp poşeti oluyor :)
saklarım lazım oluyo :D
çöp poşeti oluyor bizde
poşet ilazım olur
hayır
Heryerde Micheal korslar armaniler
Saklamam
Yok saklamam.
hayır saklamam
bazen
Hayır saklamam 😊
Ordamsn
saklamam
gerek yok bea
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar