Hediyelik eşyanın kullanılması mecburî mi?
Evet, çatır çatır ister, geri alırım
Verilen hediye geri alınmaz, ayıp
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Verilen hediye olayı verildiği anda biter. İster kullanır ister satar ister çöpe atar. Gönülden gönüle gitmişse eyvallah. Zira haydan gelen hu ya gider
Böyle bir şey söz konusu olamaz.
Sen hediyeni verirsin karşı taraf kullanır veya kullanmaz hediye senden çıkmıştır. Geri istemek çok saçma ve kaba bir davranış olur.
Kullanması için ihtiyacı olan hediye seçimi yapmak bize düşer aslında. Eğer kullanmıyorsa bu bizim hediye seçimindeki başarısızlığımızı gösterir. İhtiyaca göre hediye seçimi yapmak bu yüzden önemlidir.
Mecburi değildir ama kullanmamak katşı tarafa büyük saygısızlıktır. Kullanılmıyor diye geri istemekte karaktersizliktir neolursa olsun geri istenmez
Verilen hediyenin kullanilmasi gibi bir zorunluluk yok. Begenmemistir zevkine hitap etmiyordur. Kibarlik olsun diye bir kac kez kullanilabilir. Ama vereni geri istemesi oldukca kaba bir davranis
Cevap
3Cevap
ettiğim hediye yi düşünecek kadar düşmedim :d
Allah düşürmesin’de neyse 👀
Hayır vermez.
Hayır istememeliyiz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?