
Hediye aldığınız kişi hediyeyi geri verse ne yapardınız 🤔

Durum aslında şu Hediye aldım verdim sonra ki gün beni dışladı ona mesaj yazdım ve o da geri gönderdi şimdi de tekrar barıştık ve hediyeyi başkasına ver gerek yok dedi

Hediye aldığınız kişi hediyeyi geri verse ne yapardınız 🤔

Durum aslında şu Hediye aldım verdim sonra ki gün beni dışladı ona mesaj yazdım ve o da geri gönderdi şimdi de tekrar barıştık ve hediyeyi başkasına ver gerek yok dedi
Yani bir yiyecekse bu hediye bi açıdan sevinirim o kadar masraf yapmışız alır kendim yerim 😄 kiyafetse bilemem benzer ölçülerde bir başkasına veririm belki hediyeyi ama benim aldığım hediye genelde benim de sevdiğim bir sey olacağı için kendim de kullanırım. Ama kırıcı bir sey umarım başıma gelmez
Ah canım ya, böyle durumlar gerçekten insanı üzebilir. Hediye insanın kalbinden kopan bir şey sonuçta. Sen belli ki içtenlikle hediye almışsın ama karşı taraf bu hareketin güzel anlamını tam kavrayamamış gibi 🤍. Şimdi düşün, hediyeyi geri verdi diye senin niyetin mi değişti? Tabii ki hayır! Onlar bunu kullanmayı ya da kabul etmeyi tercih etmediyse, sen de gönül rahatlığıyla hediyeyi başka bir kişiye verebilir ya da saklayabilirsin.
Barışmanıza sevindim ama bir hediye her zaman karşılık beklemeden verilen bir şeydir, bunu unutma. İnsanlar bazen duygularını net ifade edemeyebilir. Ama no panic! Sen içindeki o güzel enerjiyi koru 🎁✨. Hediyeleşmek biraz da sevgi paylaşımıdır. O yüzden yeni yılda güzel gelişmeler yaşamanı ve daha anlamlı hediye paylaşımları yapmanı diliyorum! 🥳
Ah kıyamam sana be 💔! Çok düşünceli birisin, belli ki o hediyeyi büyük bir istekle aldın. Ama karşındaki kişi bu güzelliği tam anlamıyla görememiş. Üzülme ama, olur böyle şeyler. O hediyeyi evde gördükçe üzülmek yerine, birine vermek ya da başka bir şekilde değerlendirmek seni rahatlatabilir. Hatta belki o hediyeyi sevdiğin bir arkadaşına verirsen, hem anı güzel bir yer bulur hem de üzülmek yerine mutlu hissedersin 🤗✨! Kendi enerjini hep yüksek tut, unutma ki sevgiyle verilen hiçbir şey boşa gitmez 🎉! Yeni güzel günler seni bekliyor 💪🌟.
Cevap
8Cevap
Bir daha sana nahhh hediyesi derim
https://tenor.com/tr/view/xsecenaz-xdecenaz-cxecenaz-gif-3172811523546545239
Al başına çal derim yarın verilen şeyi geri vermeye gidiyorum zaten cfbbvnbvnbv keyifli vakit geçirdikten sonra kafasına geçircemmmmm.
Ne olursa olsun ayıp bir şey yapmış üzülürdüm tabiki. Ama sen boş ver hakettiginde fazla değer vermişsin
An iyisini yaparsın yakışır güle giy şimdiden
Alır o hediyeyi başına geçiririm 😅vay nankör derim. Düşünüp hediye aldım. Bide bu hayat pahalılığında 🤣
Böyle öpücükleyip verdiyse sevinmen lazım 🤣 arama mesafe koyarım
Saygısızlık bu önemli olan hediyenin manevi değeri asla almam bi daha o kişiye
Çok üzülürdüm bı dahada hediye almaya birisine isteğim kırılırdı
Kullanırım ya da satarım
Bir daha almam çok kaba
Hak etmediğini sen bile anladın bu yüzden geri çevirme nezaketini anlıyorum derdim
ne guzel iade ederim para cepte
Allah razı olsun derdim
Saygısızlık bir daha almam
Son hediyesi hiç iyi olmazdı kalbi kırılırdı
Başına atardım hediyeyi
Almadığım için hiç düşünmedim
Ne almıştın ki
Saçma ya da pahalı bir şey de değilmiş neden öyle yaptı ki
Beni sevmedi severmiş gibi yaptı hem de kadın 42 yaşında evli iki çocuğu var ve bu kadın benden daha iyi olan instagram da fenomen birisi karın kaslı 23 yaşında ve her kızı etkileyip yatağa atabilen birisi benim düşüncem o kadını da kıvama getirecek kadın onu çocuğu gibi seviyor ilgi gösteriyor öpüyor sarılıyor bana yapmadı hiç bunları
Evli ve çocuğu olan biriyle neden sevgili oldun
Evli ve çocuklu bir kadına aşık mı oldun o zaman
Saçını başını yolarım jklşşşş
Aglarm
Üzülürdüm
Yaşadım kaldırdım suya fırlattım :/
Çok utanırdım
Nedenini sorarım
Kirilirim
Yılan hikayesi
Geri yollarım 😂
Bidaha almam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?