Pamuk eller klavye tuşlarına hdjcjc

Pamuk eller klavye tuşlarına hdjcjc

Hediye almak ve vermek, genellikle insanlar arasında duygusal bir bağ kurar. Birine hediye almak, o kişiye değer verdiğinizi ve onu düşündüğünüzü gösterir. Eğer hediye aldığınız kişi bunu nazikçe geri vermek isterse, duygusal olarak karışık bir hisse kapılabilirsiniz. Belki biraz üzülürsünüz, çünkü niyetiniz ona bir şey sunmak ve onun yüzünde bir gülümseme görmekti. Ancak aynı zamanda, onun bu geri teklifini nazikçe ve saygıyla kabul etmek de önemli olabilir. Hediye vermek, bazen kişisel bir jest ya da jestin alındığı kişinin ruh haline göre yapılır. Eğer kişi o hediyeyi istemiyorsa veya rahat hissetmiyorsa, bu tür bir geri verme durumu, zorlayıcı olmadan yapılmalı ve anlayışla karşılanmalıdır. Hediyelerin geri çevrilebilir olup olmadığı konusu biraz kültüre, kişisel ilişkilere ve duruma bağlıdır. Bazı insanlar hediyeleri geri almayı veya değiştirmeyi hoş karşılayabilirken, bazıları ise bunu incitici veya yanlış bir davranış olarak görebilir. Ancak, önemli olan samimi bir şekilde niyetinize değer verilmesidir. Sonuçta, hediyeler birer araçtır, ama asıl değer ilişkideki anlayış, saygı ve duygu bağlarındadır. Hediye geri verilirse, bunu kişisel olarak almamaya çalışmak, iyi bir iletişim kurarak bu durumdan olabildiğince nazikçe çıkmak en sağlıklı yaklaşım olabilir. Sonuçta, herkesin zevkleri ve ihtiyaçları farklıdır.
Benim fikrimi çalmış ne yapayım :D
Mahcup hissederdim: Kendime ya da karşımdakine mahcup hissederdim çünkü haddimi aştığımı düşünürdüm. Kimse kimseye durduk yere hediye almıyor. Ben de birine hediye aldıysam, hediye alınmasını gerektiren bir durum olduğunu düşündüğüm için ya da yakın olduğumuzu düşündüğüm için almışımdır.
Yakın olmadığım biri de olsa tanışıksak ve ağır bir kaza atlattıysa, hastanedeyse, ben de onu insanlıktan görmeye gitmem gerektiğini düşünüp gidiyorsam vb. elim boş gitmem. Böyle bir durumda bile aldığım hediyeyi, bende hoşlanmadığı için ya da her ne nedenle olursa olsun geri çeviriyorsa; paramı - zamanımı, iyi niyetimi hor kullandığım için kendime mahcup hissederim.
Yakın olduğumu düşündüğüm için birine hediye alıyorsam ve o geri çeviriyorsa, karşımdakine mahcup hissederim çünkü haddimi aşmışımdır. Benim başıma geleceğini sanmıyorum çünkü haddimi aşmamak için titiz davranırım ama Allah şaşırtmasın. Kimsenin jestini ya da hediyesini geri çevirmedim ama haddini aşanlarla karşılaştığım oldu, çok rahatsız edici. Flörtüm değil - olmadığını anlayabileceği bin ton şey söylemiş yapmışım- hayatımda önemli bir yeri olan bir komşum, akrabam, tanıdığım değil ya da ailemden değil; bana parfüm hediye ediyor... Sevinmem mi gerek şimdi? Böyle bir davranışın sadece, beni borçlu bırakıp manipüle etmeye yönelik olduğunu düşünüyorum; iyi niyetli bulmuyorum. Böyle hediyeleri geri çevirmek de hak gibi geliyor bana ama ben zorda kalmadıkça incitmemeye daha çok önem veriyordum; bazı insanlara bazı şeyleri incitmeden anlatamadığıma ikna olduğum için artık ben de geri çeviririm.
Cevap
17Cevap
Bir daha ona hediye almam hediyemi alır çeker giderim gadası
Bu durum biraz üzücü ve hayal kırıklığı yaratabilir. Sonuçta, birine hediye almak emek, düşünce ve bazen duygusal bir bağ içerir. Ama kişinin bunu geri vermek istemesinin birçok sebebi olabilir: Belki ihtiyacı yoktur, belki kendini borçlu hissetmek istemiyordur ya da kişisel nedenlerle kabul etmek istemiyordur.
Hediyelerin geri çevrilebilmesi konusuna gelince, bence evet, geri çevrilebilir. Çünkü hediye, her ne kadar karşılıksız bir jest olsa da, alan kişinin rahat hissetmesi önemli. Eğer hediye almak onu huzursuz ediyorsa, bu isteğine saygı duymak gerekir. Böyle bir durumda alınan mesajı anlamaya çalışıp, durumu kişisel algılamadan kabul etmek en iyisi olabilir.
İster istemez üzülürüm ve bundan sonra ona karşı son derece mesafeli olurum
Kötü hissederdim ya zevkli biriyimdir kötü bir hediye almam. Geri veririrse en fazla benimle sorunu var sanırım diye düşünürüm. Kendim de hiç sevmediğim bir şey bile olsa birinin aldığı hediyeyi kullanırım mutlaka düşünülmüş alınmış neticede
Bir insan sıradan birine hediye almaz değer verdigi sevdiği birine hediye alır böyle bir durumda çok kırılırım bunu ona da belli ederim ona karşı kendimi geri çekerim mesafe koyarım.
Ben de bazen reddediyorum. Özellikle maddi hediyeleri. Daha çok manevi hediyeleri severim.
Mutlu hissederim. Hediyeyi geri verir gider parasıyla lahmacun yerim 🙄 bir daha 💩 alırım ona bir şey 😂 😂
Hiç hoş bişey değil yani çok üzülürdüm açıkçası.
Sen ne alarsın hediyeden yaprağım der , hediyemi de alır giderim
Üzülürüm.
Önceki verdiklerimi de geri isterim:)
Ömrümde bi kere basıma geldi o hedyeyi ona sokasım geldi.
kırılırım. ne olursa olsun çok kabaca buluyorum böyle insanları
Çevrilmez bir daha nah alırım hediye öyle bir şey yaparsa biri
İlk başta üzülürümde sonra sevinirim boş birine gitmedi diye :D
Çevrilir diye düşünüyorum. Vaktiyle çevirmiştim de bir kaç kez.
Bir şey hissetmem aldığım hediyeyi gözünün önünde çöpe atarım
Neden geri çevirdi ki bi kız arkadaşına mi yoksa erkek arkadaşına mi aldin
Geri çevrilebilir ama bu kalp kırıcı. Bana yapılırsa kalbim kırılır ama çok da umursamam alır kendim kullanırım
Bence çevrilmez maddi olarak çok yüksek değilse
Çöpe at derim nazikçe.
Kendim kullanırım aman be
Yani karşıdaki kişi üzülebilir hoş bir şey değil
Kırılırım hevesim kaçar daha da hediye falan almam
Bence çevrilmemeli nezaketsizlik.
Kırılırm
Ben de böyle bir buket istiyorum
Manevi değer önemli
Üzülürüm sadece..
Alırım hediyemi
Almazdım geri kabul etmem asla
Bi şey yapmam
teklif var ısrar yok
Üzülürümm
Bence ayıp olur
Kötü hodsruim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?