



Evet, geri alırım! Hediye aldığım kişi elbette hediyeyi beğenmek zorunda değil ama hediye alma düşünceme ve hediyenin kendisine saygı duyup, beğenmese de kabul etmeli bence. Sonra istiyorsa çöpe atsın, istiyorsa başka ihtiyacı olan birine versin ama hediye ilk verildiği anda beğenmediğini açıkça belli eden kişiden hediyeyi geri isterim ve bir daha da onunla iletişim kurmam kesinlikle.. Gerçi kime neyi anlatıyorum ki insanlara saygı duymayanlar hediyelere mi saygı gösterecek?
Almam
O anki ruh halime bağlı ama ikisinin de sonu aynı yere bağlanıyor. Ya hediyeyi geri alır bir daha hediye filan almam onun hediyesini de kabul etmem. Ya da geri almam ama yine hediye olayı biter karşılıklı olarak.
Sellam,
Evet alırım. Ama çok üzülür yataklara düşerim ya niye beğenmiyor 🥺🥺
Cevap
21Cevap
Almam o nasıl bir saygısızlık ya beğenmese bile öyle söylemek hiç hoş değil arkadaşlılığımı bitiririm
O kişiyle gorusmemi keserim :) hediye nin manevi bir değeri vardır o yüzden saklarım odamın köşesinde. O kişiden bir hatıra misali. Böyle ince dusunmeyen kırıcı biriyle arkadaş olamaya gerek yok diye düşünüyorum
Hayatımda bunu bir kez yaşadım. Hediye ettiğim kitabı beğenmemişti.
Elinden geri çekmiştim. Şu an kütüphanemde.
Almam da harbi üzülürüm çünkü ben öyle çok hediye alan bı insan deilim ve alınca da en iisi olsun istiyorum haliyle ve beğenmesse ona kizmam ama ne bilim ya üf
Yok öyle bişi benim kitabımda yazmaz yalnız ona derim ben sana aldım o hediyeyi ister alırsın ister atarsın kendin bilirsin derim kendi karar versin.
Ben birine hediye almaktan nefret ediyorum,
Alınan hediyeyi beğenmeyen kişilerden de daha çok nefret ediyorum.
Kız arkadaşlarımdan biri çok zevksizdi, bende onun hediyeleri bagaja atardım, bi gün denk geldi, çok bozukup hediyeleri geri almıştı haspam
Ben hediye alacam bi de nankörlük yapıp beğenmiyecek tabikide geri alırım bi daha da zor görür hediyeyi😏😏
Genelde oyle bi durumla karsilasmayiz karsidaki gorgusuzun teki degilse
Alınırmı hiç 🙂 begenmezse beğenmez aldikmi aldık bitti
Almam ama bir dahaki böyle olaylara girmem. Onun bu öküz davranışından sonrada ilişkimizi zedelenir.
Bir daha hediye almam o kişiye. Verdiğim hediyeyi geri almam ama
Evet alirim😂😂 beğenmedi isen var kardişimm
Hediyeyi geri alır çöpe atarım isterse 1000 liralık bir şey olsun acımam çöpe atarım
kırılırım görüşmeyi de keserim açıkçası çünkü manevi değeri var yani beğenmesen bile sende kalmalı benim görüşüm
Almam ama ne bir daha ona hediye alırım nede aldığı hediyeyi kabul ederim
Hayır, almam. Beğenmediyse beğenecek birine versin.
Onu kırmamak adına alır beğenmiş gibi yaparım ama kullanmam
Yok geri almam. Çünkü ben o hediyeyi ona özel aldığım için ondan geri alıp başkasına da veremem
Ben alırım erkek içinse kendim kullanırım değilse geri iade eder paramı alırım
Bidaha asla hediye filan vermem kurban olsun hediyeye
Çöpe atmasını tavsiye ederim
Hayır verilen alınmaz
Degisim yapabilecegini söylerim
Beğenmese kendi bilir, geri almam.
Fişini veirrim isterse değiştirsin
Geri almam ama o kişiye bir daha hediye de almam.
O paketi alır kafasında parçalardım.
Almam ama ne kadar görgüsüzmüş derim
Alır basina geciririm
Almam, bir daha rüyasında bile hediye göremez.
Almam gitsin çöpe atsin
Saygısızlık yapip beğenmedim derse geri alırım
Alırım başkasına veririm
Alırm avucunu yalar
Almam
almam
Bi anım geldi ya küçükken yine utandım
Alıp çöpe atarim
Umursamam ne yaparsa yapsın almam da geri
Değiştirelim derim istediğini alırız sorun olmaz
Ondan alır gözünün önünde başkasına veririm
Alırım para boşa gitmesin iade ederim 😂
Alırım ne yapıyım yani beğenmediyse kendi bilir
Almam.
Almam gibi
Almam
Almam
alırım
Hayır
Almam ama üzülürüm
Alır g*tüne sokarım
Almam
Almam
Alır çöpe atarım
Evet alırım
Alırım
Almam
Almam
Alırım geri veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?