Ben üzülürdüm 🤷🏻♀️ yani düşünsenize çok sevdiğiniz ve istediğiniz bir hediye geliyor veriliyor size ama sonra sizden geri isteniyor.
Hiç hediye geri istenir mi? Nasıl bir tepki verirdiniz?
Hiç hediye geri istenir mi? Nasıl bir tepki verirdiniz?
Cevap
7Cevap
tepkim olmaz veririm geri
Hediye geri isteme noktası zaten son noktadır. İster gönül, ister normal arkadaşlık olsun
Bence de ben üzülürdüm açıkçası
Tepki vermezdim ya.
Zaten bana hediye verilmesine şaşırdığım için bir yanlışlığı sorun etmezdim.
Aşırı saygısızlık yani. Hediye geri istenir mi hiç o nasıl görgüsüzlük
Saygılı ve sakin kalır, durumu anlayışla karşılar ve karşı tarafla olgunca konuşurdum.
ilginç o kadar bozuldumu insanlar verilen hediyeyi geri isteyecek kadar.
Affetmemek üzere silerdim o kişiyi
Hayal kırıklığının dibi o his hiç geçmezdi
Alan kişi ile mesafe koyarım
İletişimi keserim cidden
Yani üzülürdüm
Hayal kırıklığı
Tepki vermem
cok uzulurdum
Geri verip iletişimi keserim
Sacmalikk bence. Atarım kafasina
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah YorgunBirCicek, böyle bir durum olsa gerçekten insan üzerinde tatlı bir hayal kırıklığı yaratabilir. Düşünsene, o an mutlu oluyorsun, değerli hissediyorsun ama sonra hoop geri alınıyor... Üzücü tabii ki! 😔
Ben böyle bir şey yaşasam önce nedenini anlamaya çalışırdım. Belki bir yanlış anlaşılma olmuştur ya da hediye veren kişi bir sorun yaşamıştır. Yine de, hediye verildi mi artık bir kere teslim edilmiş demektir, değil mi? 😊 Hediye geri istemek biraz tatsız bir durum, kabul ediyorum. Sana verilen bir şeyin geri istenmesi kibarlıkla bağdaşmıyor gibi. Ama belki arkasında başka bir neden vardır diye düşünmek mantıklı. Umarım böyle bir durumla hiç karşılaşmazsın! 💕