Ortaya karışık Online alışveriş sitelerinden beğendiğim şeyler olunca bedenine bakıyorum uygun görürsem alıyorum, bazen bazı problemler çıksada beğendiğim ve istediğim şeylere değiyor. Mağazalarda da pek fazla denemeler yapmaktan hoşlanmam zaten.
Online alışveriş sitelerinde her hangi bir ürünün farklı renkte veya bedende olanını çok rahat bulabiliyorum, ayrıca ürünü beğenip etiketine baktıktan sonra bir burukluk yaşama gibi bir durumum olmuyor çünkü bütçemi aşacak ürünleri filtrelerde eliyorum. Ayrıyeten kasada ödeme yapmadığım için daha çok ürüne daha az para vermişim gibi bir his uyandırıyor böylesi de daha hoş oluyor benim için 😂
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Deneyerek mağazadan almak daha mantıklı ve daha akıllıca, çünkü online sipariş verdiğin ürün göründüğü gibi çıkmayabiliyor, istediğin gibi üzerine uymayabiliyor onu geri iade etmek veya değiştirmek için dolambaçlı yollardan yürüyorsun Buda insanı yoruyor. Hiç uğraşamam öyle.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,7b cevap paylaştı.
Mağazadan deneyerek almasını daha çok seviyorum gadası. Hem evden sipariş verdiğin zaman zevki pek olmuyor. Mağazaya gittiğim zaman hem zaman geçiyor. Hemde stres atmış oluyorum.
Önceden denemeden kesinlikle almıyordum fakat pandemi süreci girdiğinde beri çok fazla alışverişe çıkmayarak online sitelerden yapmaya başladım. İlk başlarda zorlandım fakat şimdi çok kolayıma gidiyor. Çeşit ürün aradığından fazlasını bulabiliyorsun
Önceden zorlanarak alışveriş yapardım hijyeni, bozulup katlanması, denenmesi derken online hayat her anlamda benim gibi üşengeçlere sonsuz bir derya sundu.