Bazen kim girecek şimdi o kalabalığa ve satış temsilcisi ile uğraşacak (hepsiyle değil ama sıkıntılı olanlar olabiliyor) diye online da olabiliyor, bazen de aldığım şey tam uymaz iade süreci falan can sıkıcı, hem aktivite olsun diye mağazadan oluyor.
Merhaba, ben kıyafetleri deneyerek alınca genelde yanılmıyorum yani vücut ölçüme, beğenime göre iyi bir seçim yapıyorum ama online alışveriş sitesinden alınca genelde hep hata yapıyorum veya yanlış ürün de getirdikleri oluyor. Sonra uğraş dur yani çok sıkıntılı bir durum oluyor benim için. O yüzden kıyafetleri deneyerek mağazadan almayı tercih ediyorum genelde. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.
Benim için fark etmiyor kanka :D
yani o an ki moduma göre alıyorum. bazen üşengeç olduğum için online sipariş veriyorum hiç sorun yaşamadığım için de kolay oluyor bazen mağazaya gidiyorum hem gezmiş oluyorum hem de mağazadan deneyerek alıyorum..
yani o an kendimi nasıl hissedersem öyle alırım işin kötü kısmı online aldığın zaman kötü de çıkabiliyor
Online'da aradığını bulmak daha kolay oluyor, seçenekte fazla oluyor ama her kıyafetin kalıbı farklı olduğu için bedeni oynayıp iade ve değişimle uğraşma durumu oluyor, o yüzden mağazada deneyip almak en sağlıklısı.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 332 cevap paylaştı.
Her zaman online sipariş veriyorum. Güvendiğim birkaç giyim sitesi var hep oradan kendi bedenimi seçerek sipariş veririm iade ettiğim olmadı bugüne kadar.