Günlük yaşamda giymeyi tercih ettiğiniz iç çamaşırlarınızı online mağazadan mı alırsınız, mağazaya gidip mi alırsınız? Günlük yaşamda giydiğiniz iç çamaşır moddellerinin rahat olmasınada dikkat edermisiniz?
İç çamaşır kıyafetlerinizi mağazadan mı alırsınız, online mazağadan mı satın alırsınız?
Boxer ücretleri mağazada çok yüksek olmaya başladığı günden beri netten alıyorum. Benimkiler biraz kaliteli galiba. Eşime alacak olsam mağazaya gitmeyi tercih ederim. Görmem lazım.
Olursa dedim zaten. Daha önce bir defa almıştım. Model ve renk bilgisi veremem. Ama dikkat ettiğim vücut hatları ve ten rengi ona uygun. Mağazada aldığım boxer tanesi 140tl olmuş. Aynı ürün internette taneyi 70tl ye satıyor. Ürün adedi arttıkça fiyat düşüyor.
Anladım markada fark ediyor, kaliteli markaların ki internette bile pahalı pek değişkenlik göstermiyor, kaliteli markalardan yana online mağaza olsa bile.
Şu nedenden imkansız diyorum. Kafaların değişmesi lazım. Ne istediğini bilmeyen o kadar çok insan var ki. Buna en yakınımda olanlar da dahil. Bunu kabul etmedikleri gün gibi ortadayken. Ne kadar mümkün olabilir bilmiyorum. Söyledikleriyle yaptıklarının birbiriyle alakasız olduklarını bildikleri halde inkar etmek sadece daha fazla mutsuzluğa sebep. İşte hal böyle olunca da insan ister istemez imkansız diyor.
Evet, bir sürü şükür edilecek noktalar var hayatta, evet söylediğin algının değişmesi lazım ancak bu tür algı bozukluğunu yaşayan kişiler azınlıkta bence.
Diyorum ki araya kaçması imkansız. Basit bir mantık yürütürsek eğer zaten arada olan bir şey nasıl araya kaçabilir? Düz külot, tayt, pantolon, şort vb. araya kaçabillir bu normaldir fakat zaten arada olan bir şey araya kaçamaz çünkü zaten aradadadır.
En İyi Cevaplar