İç çamaşırı alışverişlerinizi mağazadan mı yoksa online olarak mı yapıyorsunuz?

Gerçekten artık kadını erkeği fark etmeksizin yobaz/dağ ayısı düşünceler haddinden fazla artış göstermeye başladı ya da bana denk geliyor. Adı sanı belli güzel bir mağazadan birkaç çamaşır almak istedim. Evliyim, kapalı bir kadınım ve bir de bebeğim var yanımda. Eşimin de hoşuna giden tarzlarda birkaç şey aldım. Kadın kapalı olduğum için bömböm yüzüme baktığı yetmezmiş gibi erkek personelden yardım isteyince (kendisine sinir olduğum için adamı çağırdım) ''aa siz böyle şeyler mi tercih ediyorsunuz çok şaşırdım ama erkek arkadaşa sormanıza da şaşırmamalı'' gibi saçma sapan bir yorumda bulundu. Rezillik çıkmasın diye ses etmedim. Sinirimi atıp sütyen niyetine raflara takasım geldi kadını..

İç çamaşırı alışverişlerinizi mağazadan mı yoksa online olarak mı yapıyorsunuz?
Cevapla