Üçlü arkadaş grubunda sadece benim doğum günümde bana hediye alınmadı. Değerimi sorgulamalı mıyım?

7 senedir çok yakınız. Herkes farklı şehirlerde olduğundan bu sene doğum günlerinde arkadaşlarıma hediye yolladım. Şöyle anlatayım: Her iki kişi ortaklaşa doğum günü sahibine hediye yolladık. Ancak bu sadece bana yapılmadı. Çok kırıldım. İşin maddiyatinda değilim. Ben özen göstermişken aynı kıymeti onlardan görmemek üzdü.
Üçlü arkadaş grubunda sadece benim doğum günümde bana hediye alınmadı. Değerimi sorgulamalı mıyım?
Cevapla