7 senedir çok yakınız. Herkes farklı şehirlerde olduğundan bu sene doğum günlerinde arkadaşlarıma hediye yolladım. Şöyle anlatayım: Her iki kişi ortaklaşa doğum günü sahibine hediye yolladık. Ancak bu sadece bana yapılmadı. Çok kırıldım. İşin maddiyatinda değilim. Ben özen göstermişken aynı kıymeti onlardan görmemek üzdü.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBenim de arkadaşlarım (veya "arkadaşım zannettiğim kişiler" demem daha doğru olur gerçi) doğumgünümü bilmelerine veya istedikleri vakit öğrenebilecek olmalarına rağmen; her yıl doğum günümün akşamında pastanın fotosunu attigim vakit kutlamak akıllarına geliyor. Öncesinde ne bir kutlama var, ne de başka birşey. Hediye falan da istemiyorum, istediğim sadece kuru bir laf. Pastanın fotosunu da mahsus atıyorum, belki akıllarına düşer diye, ama galiba 2021'de yapmayacağım bunu... İki sene aynı numara kabak tadı verdi çünkü. Bir ailem kutluyor sağ olsunlar. Gayrısı yalan...
Belki hatirlamiyorlar, belki de akıllarında tutmuyorlar; ama ben bazılarının doğumgunlerini takvime kaydetmisligim bile var. Bunu yaparken karşılık alamamak uzuyor açıkçası.
Ben de gerçek arkadaşım olmadıklarını anladım bu sayede. Zira ben onlarinkini hep kutluyordum... hediye almıyordum ama kutluyordum hep. Hediye almadım, zira birbirlerine de hediye aldıklarını görmüyordum. Bunun rehaveti de vardı biraz. Ama onlar da bana almiyorlardi. Belki de bu yuzden...
Bir de siz birbirinize hediye falan alıyormuşsunuz, benim sana tavsiyem sadece şu olur, arkadaşlıklarını sorgulamaya başla derim ben. Böylece ne yapman gerektiğine, karakterin çerçevesinde karar verirsin...37 Yorumla- +1 yıl
Üşenmedim hepsini okudum çok haklsın gerçek arkadaşlar dostlar kutlar hediyede alır benim 3-4 tane dostum var son 10 15 senedir hiç boş geçirmedim doğum günlerini onlarda benimkini boş geçirmiyor
- +1 yıl
@ManyetikMUZ çok teşekkür ederim anlayışınız için. Siz bu konuda bayağı şanslısınız ancak herkes öyle olmayabiliyor ne yazık ki. 🤷🏻♀️ biraz da kader kısmet arkadaş denilen şey. Artık buna inanmaya başladım.
- +1 yıl
Değer verip karşılığını görmediğin hatta üstüne üstlük zarar veren arkadaşlarımda oldu ama hepsini çıkardım hayatımdan kuru gürültüye yer olmamalı. Bence kısmet değil seçicilik ve gözlem gerekiyor
- +1 yıl
Valla o kadar haklısın ki insan bazen hediye bile istemiyor düşünülüp bir doğum günün kutlu olsun iyi ki benim arkadaşımsın dese yeter benim ailem kutlamaz ama arkadaşlarım hediye almasa bile kutlardı pasta yapardı hediye de alırdı aynı şekil de ben de değer verip değer görmemek kırıcı:)
Soran+1 yılGörüşünü de yorumları da okudum. Bence bizim bu insanlara yol vermemiz gerek artık. Ben dostlukta özel gunlerin hatirlanmasina önem veririm karşımdan da aynı kıymeti görmek isterim. Bahsettiğin insanlar hediye almayı geçtim bir mesaj yazma zahmetine bile katlanmiyorsa sil gitsin. Ne olacak bizim bu saf arkadaş hallerimiz...
- +1 yıl
Aynen öyle faydası yoksa yolla gitsin
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılSenin benim gibilere boyle oluyor iste. Sen dusunur, deger, kiymet verirsin o vermez. Bu hayatta herkese i*t gibi davranacaksin oyleleri yaranıyor. Bende de oyle oldu. Biri 14 yillik arkadasim. Gidip benden gizli bulusuyorlar. 14 yillik arkadasim beni evine cagirmiyor digerini misafir ediyor. Dogum gunumu kutluyorlar hediye falan alıyorlar ama kıytırık hediyeler. Diğerlerine ( bende dahil)çanta, cüzdan, cok begendigi bir kiyafet alirken bana gelince kıytırık bileklik, kolye alınıyor. Bende işin maddiyatinda degilim ama bana alinan 6 liralik seylen benim ona aldigim şey 40 liralik canta. Kendimi salak gibi hissediyorum sonra. Deger miydi diyorum ayni degeri onlar veriyor mu diyorum. 40 liraya gider kiz kardesimin gonlunu ederdim. Sansli olsam kız dogmazdim zaten. Kizlarin arkadas ilişkileri o kadar kotu ki. Hep boyle oluyor. Arkamdan salliyorlar belki ama kulaklarimi tikiyorum. Yuzume canim, bebegim arkamdan neler neler. Sonra seni hem dışlıyorlar hep yanlarina aliyorlar. Arkadas misiniz, degil misin anlamıyorsun. Bu bedende olmanin cok zorluğunu yaşadım. Kadin olarak kendini kabul ettirmek cok zor zaten, okul hayatinda, iş hayatinda. Bir de kendini diger kizlara kabul ettirmek cok daha zor. Hep rakip goruyorlar seni. Iyi bir bolum kazanmana catliyorlar, sevgilinin duzgun, iyi olmasina catliyorlar. Sevgilimden ayrilma sebebimdir kizlar. Gitmişler beynine girmisler çocuğun. Bu kiz soyle boyle, yalanci, nişan attı, eski sevgilileriyle cok yakin temastaydi falan neler neler. Ben mi safim anlamiyorum. Ya da karakterliyim ki hic boyle seyler yapmadim. Allah'tan pandemi oldu da yuzlerini gormuyorum ne halleri varsa gorsunler.
11 Yorumla
Soran+1 yılDeğer vermesinden tut iyi bölümü kazandın diye kiskanilmaya kadar dediklerinin hepsine katılıyorum benim de başıma gelen şeyler. İstediğim bölümü sırf kendisi okuyor diye yazmamdan bile caydırmaya çalışmıştı beni. O zaman iplemedim ama bu hediye olayından sonra anladım az çok konduramasam da. Arkadaşlık dostluk falan hepsi yalan, tek gerçek ailedir. Ailen dışınaki insanları kaybetmekten asla korkma çünkü zaten kaybeden sen olmayacaksın ve bunlar benim için de geçerli. Bir de senin arkandan konusmuslar, belki de bir yuva kuracaktın ama daha kurulmamış bir yuvayı bile yikmislar. Korkulur böyle kadınlardan. Erkekler cidden böyle değil ama maalesef hemcinslerimizde birbirini kıskanma durumu hep var anlam veremesem de.
Bana da doğum günlerimde hiçbir arkadaşım hediye almıyor, beraber hiçbiriyle bir pasta bile kesmiyoruz. Eski erkek arkadaşım dahi hiçbir şey yapmadı. Hatta son iki senedir doğum günümü evde yalnız geçirdim, ailem bile yanımda yoktu her sene şehir dışında oluyorlar o tarihte. Böyle şeyler başıma geldikçe özel günlerin anlam ve önemini yavaş yavaş gözümde yitiriyorum.
Onlara hediye almak zorunda değilsin. İnsanlara gereksiz anlamlar yükleyerek, onları gözümüzde büyüterek sonunda olan bize oluyor. Koca bir hayal kırıklığı. Ben artık arkadaşlarımı daha az bağlanıyor, daha az üstlerine düşüyorum. Çünkü öbür türlüsü bana zarar veriyor, üzülen hep ben oluyorum. Sana da bunu tavsiye ederim.11 Yorumla
Soran+1 yılSeni o kadar iyi anlıyorum ki. Hep hak etmeyen insanlar için çaba harcıyoruz tek istediğimiz hak edilen kıymeti biraz olsun görmek ama ben de iyi biliyorum ki beklentiler sadece üzer. Sana maalesef üzülme diyemiyorum keşke diyebilsem ve keşke sen de üzülmesen...
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
27
Cevap
41Cevap
Valla yeri geldiğinde lafı gediğine koy, sırf sana karşı olmuş bir olay ise çok ayıp etmişler. Ben olsam gruptan çıkarım. Sorduklarında da sirek söylerim. Mevzu maddi değil tani hatırlanmak ve incelik isteyen birşey biri bana almış beni değerli görüp, bende ona aynı inceliiği göstermem gerekir.
21 Yorumla
Soran+1 yılSırf kırılmasınlar diye sustum
+1 yılSende bundan sonra onlara hiçbir şey almazsın. Almamaları onların ayıbı. Zamanında benimde doğum gününde hediye aldığım insanlar benim doğum günümde ne yazdı, ne aradılar. Bende kıymetimi bilmeyecek insanlara değer verdiğim için kendime kızdım.
52 Yorumla
Soran+1 yılSonra ne yaptın peki bitti mi arkadaşlık
- +1 yıl
Eski iş arkadaşlarımdı. Birisi her yerden silmiş. Birisiyle konuştuğum yok, aramadı hiç.
Bende 4 lu arkadas grubunda benden habersiz kaç kere buluştuklarıni öğrendikten sonra farkettim beni onemsemediklerini. Bu yuzden 1 yıldır hiç arkadaşım yok arkadaş olalım mı
21 Yorumla
Soran+1 yılÜzüldüm sana da fakat benim artık arkadaş edinmeye niyetim yok üzgünüm
+1 yılBunu organize eden sen miydin? Acaba karşı taraf bu konuyu umursamıyordu da sen alalım diye önayak mı oldun? Öyle bile olsa insan yapılan güzelliği unutmamalı. Bi tane daha yanlısı olursa bence yokluğunla terbiye et. Eğer her istediklerinde her aradıklarında ordaysan değerin olmaz. Sen değerlisin yokluğun onlara koymalı koymuyorsa yanlış insanlardır
13 Yorumla
Soran+1 yılDetaylı yazsam okuyabilir misin?
- +1 yıl
Tabi
Soran+1 yılBiz yıllardır birbirimizin doğum günlerini kutlamayı ritüel haline getirdik. Aynı şehirde yaşarken her doğum gününde beraber kutlardik. Sonra herkes farklı yerlere dagilinca da elbette kutlamaya devam ettik ama uzun anlamlı mesajlarla ve telefon görüşmeleriyle. Üç sene kadar hediyeleşme durumu da olmadı sonra arkadaslarimdan biri pandemi dönemi "Hadi ona hediye yollayalım hem bu süreçte mutlu da olur" falan dedi ben de kabul ettim. Çiçeğinden hediyesine notuna kadar her şey için haftalarca ugrastik. Sürpriz olsun diye annesiyle görüşüyorduk telefonda. Güzel de oldu nitekim. Bir ay sonra da benim doğum günüm geldi çatti. Dönem yine aynı dönem, karantina var yasak var. Doğum günüm kutlandı, beklenti içinde olsam da hediye falan gelmedi tabii ki ama asla kirilmadim oralı bile olmadım. Birkaç ay önce hediyeleşme fikrini ilk sunan arkadaşın doğum günüydü. Diğer arkadaşla konuşurken "Ona da hediye yollayalım. Çok mutlu olur, çok güzel olacak her şey." gibisinden cümleler kurdu bana ve ben de kabul ettim. Onun için de aynı şekilde uğraştık o da çok beğendi çok mutlu oldu. Bu son hediyeleşme fikrinden sonra oluştu kırgınlığım çünkü ikisi birbiri için düşünmüştü ama benim için düşünülmemişti. Üstelik ikisi için de çocuk oyuncağı hediye yollamak çünkü benim banka hesabım bile yok ama onların var. Bu yüzden de biraz zorlandım hatta babamla tartıştık sırf bu yüzden ve zor durumda kalmış oldum. Oyle işte en yakın arkadaslarimdan yana böyle bir şey yaşamak beni üzdü, kırdı ve değersiz hissettirdi. Buraya kadar okuduysan teşekkür ediyorum. Sıktıysam hakkını helal et 🙏
+1 yılHer sene başıma gelen olay 😒 kendimi aptal gibi hissediyorum. Bence kesinlikle değer vermemekle alakalı. Yoksa sen gönderiyorsan onlar da çok rahat sana gönderebilir.
17 Yorumla
Soran+1 yılHediye yollamak onlar için çocuk oyuncağıydı, asıl zorlanan bendim çünkü onların banka hesapları var benim yok. Bu yüzden de babamla tartıştım son doğum günü kutlamasında ve zor durumda kalmış oldum
- +1 yıl
Bu saatten sonra sen de öğrenmiş oldun artık madem sana yollanmıyor sen de yollamazsın. yalan da olsa diğer arkadaşlarım bana bunları bunları almış doğum günümde diye ballandıra ballandıra anlat 😂 anlasınlar 😒
Soran+1 yılBunu ilk farkindalik gelince düşünmüştüm oha bxhshaha bu arada kendi derdime düştüm sana yazamadım ama senin durumuna cok üzüldüm seni çok iyi anlıyorum... Aptal değilsin değiliz sadece iyi niyetin bir sonucu bu... Ailen doğum gününü kutluyor mu peki merak ettim sakıncası yoksa 😊
- +1 yıl
Hehe tabi onlar kutluyor 😊 Ben Temmuz doğumlu bir öğretmenim. Doğum günüm yaz tatilinde oluyor tabi doğal olarak herkes memlekette. O yüzden arkadaşlar tarafından biraz salak yapılıyor. Yoksa yakın çevremde sıkıntı yok 😅
Soran+1 yılBir mesaj bile yazmaktan aciz insanlar işte. Yanlış insanlara değer veriyoruz. Geçmiş doğum günün kutlu olsun örtmeniiiim 😍🥳 Umarım ailenle ve seni gerçekten seven insanlarla çok güzel bir hayatın olur ❤️
- +1 yıl
Ayy çok teşekkür ederim 🥰🥰🥰
Senin de geçmiş doğum günün kutlu olsun yeni yaşın sana değer veren gerçek dostlarla dolsun 🍻
Soran+1 yılÇokça teşekkür ediyorum 💞🌸
Bence biraz geri çekil, ardından seni ne kadar merak edecekler, ne kadar soracaklar gibi biraz yokla. Daha sonra anlarsın zaten onların gözünde kendi kıymetini. Bana soracak olursan direk bırak gitsin
11 Yorumla
Soran+1 yılŞimdi ben aramasam bana ulaşamazlar telefon görüşmelerini azalttım bayağı. Ama bu yine de arayıp merak ettikleri anlamına gelmiyor değişen bir şey yok
+1 yılDirek bitirme bir dahaki sefer sende alma öyle devam et, sana değer vermiyorlarsa zamanla kesin olarak anlarsın.
14 Yorumla
Soran+1 yılVermiyorlar en azından biri hakkında eminim. Astim krizi geçirdiğim geceleri anlatırken bile en azından felç değilsin kolun bacağın var diyor bana.
- +1 yıl
Diğeri nasıl?
Soran+1 yılDaha samimi daha içten
- +1 yıl
O zaman yine de bitirme diğerinden de emin ol öyle bitir, değer vermediğine emin olduğun kişiyle arana biraz sınır koy, diğerinin belki öyle bir niyeti yoktur, iyi düşünmek lazım bir şey kaybetmezsin, direk silersen kaybedebilirsin diğerinden de emin ol.
+1 yılDoğum günü kutlamayı sevmem fakat, böyle bi durumla karşılaşsam baya kırıcı olurdu. Kesinlikle sorgulamalısın.
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet biz de ilk yıldan beri kutlamıyor olsak asla takilmam buna ama bizde ritüel haline gelmiş bir şey bu
- +1 yıl
Bu tip durumlarda maneviyat önemli bi çikolatada olsa yollasınlar. Senin doğum günün geçtimi?
Soran+1 yılBenim doğum günüm ikisinin doğum tarihinin arasında kalıyor
Bence sorgula aynı durumda bende kaldım ne kutlandı nede hediye alındı... Bende bundan sonra sakın bana doğum günü kelimesini anmayın dedim...
11 Yorumla
Soran+1 yılHeh ben de aynı seyi düşündüm bundan sonra alınsa da anlamı yok kesinlikle
+1 yılBu kizlarin arkadaslik iliskileri ne sacma sapan ya
23 Yorumla
Soran+1 yılBu kızlar derken benim kızlar mi yoksa genel olarak kızlar mı
- +1 yıl
Genel
Soran+1 yılKızlarla alakası yok benim gibi düşünen erkekler de var
Üzücü tek bu doğum gününde mi böyle oldu yoksa önce ki doğum günlerinde de olmusmuydu.
23 Yorumla
Soran+1 yılHer sene istisnasiz birbirimjze uzun mesajlar yolluyoruz o bu sene de oldu zaten ama son üç senedir hediyeleşmiyorduk bu sene hediyeleşme fikri arkadasimdan çıktı ikimiz ona yollayalım dedi pandemide morali de yerine gelir falan diye. Sonra hep birbirimize yapalım diye konuşuldu bir ay sonra benim doğum günüm geldi benimki de diğer arkadaş gibi sokağa çıkma yasağı günlerine denk geldi ama bu arkadaşı da mutlu edelim diye düşünmediler. O zaman cok takilmadim ama birkaç ay önce bu fikri başlatan arkadaşa da doğum günü hediyesi alınca (bu defa da fikir diğer arkadaştan geldi doğum gününü ilk kutladigimiz. Ona hediye yollayalım ikimiz mutlu olur falan dedi ben de ayıp olmasın diye kabul ettim ama duyunca da çok kırıldım üzüldüm ve hiç de belli etmedim ikisine de)
- +1 yıl
Galiba ikisi birbiriyle daha samimi o yüzden hediye önerisinde bulunmuşlar sende kabul etmişsin. Ama seni pek samimi görmüyorlar bu yüzdende hediye önerisinde bulunup almak akıllarına gelmemiş. Senin mutlu olmani pek önemsemişler bundan sonra sende onlar gibi davranırsın. Birde arkadaşlığını gözden geçir ona göre arkadaşlığı bitirip bitirmeme kararı ver.
Soran+1 yılSamimiyet noktasında ikilemde kalıyorum işte çünkü özellikle biri benimle çok yakın hatta ananı anam gibi görüyorum falan da diyor her şeyini anlatır telefonda saatlerce konusuruz. Yapılacak olan alt tarafı bir jest iken bu kadar mı üşendi ikisi de anlayamadım. Sonuçta olay iki kişinin bir olup diğerine hediye yollaması
Aynısını yaşadım biz farklı şehirlerde de değildik hâlbuki evlerimiz dip dipe üçlü arkadaş grubumuz var e, z ve ben doğum günümde E geldi hediye de aldı.
Ama Z değil hediye doğum günümde bile gelmedi neymiş işte olucakmış hep ben çağırdığımda işte olurdu zaten bundan iki ay sonra da E nin doğum günü oldu dışarıda bir yerde kutladığı için ben gidemedim sokağa çıkma yasağı vardı ve keko keko erkek arkadaşları gelecekti onlarla da aynı ortamda olmak istemedim ve gidemedim ama hediyesini verdim benim doğum günüme gelmeyen Z gitmiş hediyesini vermiş normalde erkek sineğin yanında bile durmasına izin vermeyen abilerinden izin almış çok zoruma gitti ama sesimi çıkarmadım. Zaten şu an grubumuz dağıldı E bizi iki haftalık kıza sattı Z kuzenleri ile benim ise sadece okuldan arkadaşım kaldı. Ama şimdi E arar hayrını sorar bazen takılırız ama Z 5 ayda bir aklına gelirse. Yani bence geç bunları fazla takılma00 Yorumla
+1 yılDeğeri bununla olcmek dogruolmaz ama bir tuhaflikyok değil.
11 Yorumla
Soran+1 yılBence yanlış da olmaz çünkü bahsettiğim şey senin onlar için ugrasman ama onların senin için kılını bile kimildatmamasi
+1 yılBu soruyu nasıl discover dan kaldırabilirim göre göre sinirlerim bozuldu ya
13 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
Kişisel olarak algılama sadece discover da arka arkaya üç sefer bir soruyu görünce bir şey almak istemediğim halde ısrar eden satıcılar gibi hissettiriyor
Soran+1 yılHahahahah 🤣🤣
Alışveriş & Hediyeler konusunda 551 cevap paylaştı. Demek ki senden başka hiç kimse doğum günlerine gereken özeni göstermiyor.
16 Yorumla
Soran+1 yılBirbirlerinin doğum günü için epey özen gösterdiler ama. İkisinde de haftalarca uğraştım uğraştık. Notundan çiçeğine hediyesine kadar. Bir benim için ugrasilmadi
- +1 yıl
Tamam işte sen öncelik yaptığın için onlarda sana katılmış..
Senin doğum gününde aynı şey olmadı. çünkü senden başka öncelik yapıcak birisi yokmuş. içlerinden birisi öncelik yapsaydı diğerlerini yönlendirip sana süpriz yapılabilirdi..
Sende bundan sonra öncülük yapma madem aynı değeri görmüyorsun..
Soran+1 yılÖncülük yapan ikisinde de ben olmadım ki bana birbirleri için bu fikirle gelenler onlar
- +1 yıl
Öyleyse senin doğum gününü ya unuttular. ya da senin doğum günün ne zaman bilmiyorlar da olabilir. Fakat o zaman bu kişiler seni sadece kendi menfaatleri için kullanmışlar. Seninde katkı sağlaman işlerine gelmiş. bundan sonra doğum günlerine hediye almak için seni arayıp katılmamı isterlerse onları kibarca geri çevir. kimseye kendini kullandırtma.
Soran+1 yılUnutmadılar çünkü mesaj attılar zaten. Sadece onların birbirine uğraştığı gibi hediye veya not göndermek için ugrasmadilar o kadar. Bu da onlardaki değerimi gösterdi işte. Haklısın zaten bir sonraki doğum günü hediyeleşmesinde ben yokum..
Soran+1 yılDoğum günü kutlamaları bizim için yillarin rituelidir
İlişkini yavaş yavaş azalarak bitir. Ayar oldum lavu. klara.
11 Yorumla
Soran+1 yılTelefon görüşmelerini epey azalttım. Biri bulunduğum şehre geldi görüşmek isteğini reddettim kibarca.
+1 yılBen de onu yaşadim. Artik hediye almiyoruz birbirimize 😃
16 Yorumla
Soran+1 yılDostluk baki diyorsun 😊
- +1 yıl
birçok noktada dostluklarını gördüm. sadece zevklerimiz uyuşmuyor onu anladım :D
Soran+1 yılBunun zevkle bir alakası yok ki
- +1 yıl
Ben aldigim hediye gibi karsılık görmedim biraz. Tabi sen de artik kutlama yapma bence. Biz yapmiyoruz
Soran+1 yılHeh işte zevk değil anlayış meselesi bu. Yapmayı düşünmüyorum zaten artık ama bana bu saatten sonra yapılanı da kabul etmem çünkü anlamı kalmadı...
- +1 yıl
İnsana kardeşinden daha yakın kimse yoktur. Ben onu söyleyebilirim sana. Kutlamalarini kardeşlerinle yap😄
+1 yılyani hakısın insan bekliyor değer görmek yanlış yapmışlar
11 Yorumla
Soran+1 yılElbette, kim değer verdiği insanlar tarafından değer görmek istemez ki
Ayıp etmişler. Unuttular mı yoksa sadece hediye mi yollamadılar?
11 Yorumla
Soran+1 yılHediye yollamadilar
+1 yılBu yaptıklarını onlara çok ağır ödetmelisin şekerim. 7 senelik arkadaşlığınızın değeri bu mu? 3 kişilik arkadaş grubunda her zaman bir kişi dışlanır. Özür dilerim ama o sensin. Onlardan intikam al sonrada hayatından sktr et☺️
11 Yorumla
Soran+1 yılİntikam almakla kim uğraşır
Sen kendine yakışanı yap ve birşey bekleme ki üzülmeyesin hiç bir zaman
11 Yorumla
Soran+1 yılDeğer kıymet meselesi
Çok üzüldüm arkadaşlığını sorgulamakta haklısın ve artık bu duruma göre davranmalısın mesafeni koy
30 YorumlaArkadasligini bitir 3lu ve besli gruplarda 1 kisi her zaman dislanir inan bana çünkü yasadim ve ayip etmisler sen emek versin deger versin ama sana verilmedi bence degerini sorgula ve acik ol acikca konus onlarla
10 Yorumla
+1 yılBebeğim sana bi tavsiye üç kişilik arkadaş grubu olmaz... Ben bunu birebir yaşadım şu an uzun zamandır öylesine görüştüğüm insanlar oldular... Yıpranırsın yapma
11 Yorumla
Soran+1 yılAnnem de böyle diyor hep
Gizli Üye(30-35)+1 yılKendi değerini değil de onların değerlerini sorgula bence
13 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani
Cevap sahibi+1 yılGayet açık sen yapman gerekeni yapmışsın ama onlar yapmamış sorgulanması gereken değer senin değil onların değerleri
Soran+1 yılHım ben başka bir şey anladım
+1 yılDemek önemsiz görüyorlar seni tavrını koymazsan hiç değerin olmaz
22 Yorumla
Soran+1 yılGenel bir mesafe koydum ama bu konuyla ilgili bir tavır alamadım. Doğum günümü bekliyorum
- +1 yıl
Tavır al ki anlasınlar
Üzdü gerçekten :( Belki fazla verici birisindir ama kötü bir şey değil bu
20 YorumlaAslında burda senin değil onların değeri ortaya çıkmış takma kafaya
11 Yorumla
Soran+1 yılAkıllarına bile gelmemiştir ki. Fark ettim bunu en sonkii kutlamada...
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılsende sana verilen kadr değer ver. bidaha sende alma ona göre samimiyet kur
11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yapicam
Değer vermiyolar canım sana, bence değerini hak edecek insanlarla görüş
10 Yorumlabelliki hep fedakarlik yapan cagirildigina hep gelen birisin o yuzden gerek duymamislar
22 Yorumla
Soran+1 yılİşte bu olaydan sonra cagirildigim yere gelmeyi de reddettim, uzakta kalanı sürekli aramayı da bıraktım. Şimdi bana ulasamiyorlar ben aramadikca
aynı ben takmıyorum artık insanları s. çektim uzun zaman önce hepsine
10 Yorumla
+1 yılBence onlara da alınmayacaktı sen düşünmesen onlar düşğncesiz
12 Yorumla
Soran+1 yılOnlar birbiri için bana bu fikirle geldiler ben onlara sunmadim. Ama benim doğum günüm ikisinin doğum gününün ortasında kalıyordu benim için düşünülmedi
- +1 yıl
Bilemem o zaman
+1 yılBen sana yollarım be kanka. Böyle şeylere takılma hayatında. Degmez belliki
212 Yorumla
Soran+1 yılBak mesela ikisi dışında çok çok yakın olduğum biri daha var yıllarca aynı sınıfı aynı sırayı paylaştık ama onun böyle şeylere önem vermediğini bildiğim için onun kutlamamasi da hediye almaması da beni üzmez. Ama diğer iki arkadas öyle değil biz beraberken her doğum günü beraber kutlama yapardık hediyeleşirdik sonra herkes farklı şehirlerde dağıldı üç sene hediyelesmedik daha sonra birinin doğum günü yaklaşırken diğerinden bu fikir geldi yapalım diye. Yaptık ve sonrasında sıra bana geldi bana yapılmadı o dönem de takilmadim ama birkaç ay önce de fikir sahibi olan arkadaş için diğeri böyle bir şey yapalım illaki dedi ve o zaman kendimi aptal gibi hissettim.
- +1 yıl
Hediye seçmekten anlamadıgım için sadece sözlü olaraka kutlarım mesela. Senin dogum gününü sözlü olarak kutlamamışlarsa bir süre konuşma bence. Nerde sendeki kızlık tavrın vur masaya.
- +1 yıl
Bu arada geçmiş dogum künün kutlu olsun🌹
Soran+1 yılNeyse okumasan da olur. Kutlamış kadar oldun sağ olasın 🤣
Soran+1 yılSon yorumunu birkaç saniye geç gördüm teşekkürlerrr
- +1 yıl
Okumadıgımı nereden çıkardın.
- +1 yıl
Kızların böyle konularda sherlock gibi oldugunu bilmem iyi oldu.
Soran+1 yılEvet kızlar genelde çok dikkatlidirler ama bu konunun onunla bir alakası yok ki ben bir arkadas grubunda yaşanan bir durumdan bahsettim
Soran+1 yılÇünkü doğum günü kutlaması üçümüz için yıllardır bir ritüel haline gelmişti. Olay bu yani
- +1 yıl
Belliki uzun dostlugunuz oldugu için çok koymuş sana
- +1 yıl
Yaş ilerledikçe oluyor böyle. Bizdede aynı birbirimiz ne arayıp soruyoz artık
Soran+1 yılTabii ki yani çok yakınız. İkisi birbiri için bu kadar uğraşırken aynı uğraşı benim için göstermemeleri ama hediye alma faslında benim de bulunmam acaba maddi bağlamda kullanildim mi düşüncesini bile doğurdu...
+1 yılSorgulama sorgularsan seni üzecek gerçek ortaya çıkar
11 Yorumla
Soran+1 yılGerçeği sahtelige tercih ederim yalnız kalma korkum yok
+1 yılSadece sana alınmasıysa bişeyleri yanlış yapıyosun demekki
112 Yorumla
Soran+1 yılÖnemsenmedigimi hissettim
Soran+1 yılMisal, onların banka hesapları var benim yok. Bu yüzden zorluk çektim babamla tartışmaya bile vardı olay. Benim için zordu ama onlar için çocuk oyuncağı. Onlar birbirine hediye gönderip birbirlerini mutlu etsinler diye ben arada kaynadım sanırım
- +1 yıl
Bence almaları lazımdı. Acaba grup içinde yanlış bişey yapmış olabilri misin
Soran+1 yılAramızda öyle tatsız şeyler hiç olmadı fakat velev ki bir hata yapmış olayım, o zaman beni masrafı yarı yarıya indirgemek için mi kullandılar bu anlama gelir herhalde
- +1 yıl
Evet öyle olmuş sanki. Sana hediye alınmadıysa eğer pek hoşlanmıyo olabilirler (bunu üzülerek yazdım)
Soran+1 yılVe bu da onlar tarafından önemsenmedigimi gösterir diyorsun. Peki sence nasıl bir tavır almalıyım olumlu veya olumsuz
- +1 yıl
Valla ben olsam hiç kafayı takmazsım. Sen umursamamış gibi takılmaya devan et. Zamanı gelince kartlarını açarsın ortaya 😉
Soran+1 yılÖyle yaptım zaten önemli değilmiş gibi. Haklisin zamanı gelir elbet:)
- +1 yıl
Aynen herşeyin bi zamanı var 🤜🏼🤛🏼
Soran+1 yılAynen öyle 😊
- +1 yıl
Dikkat et kendine 🤜🏼🤛🏼
Soran+1 yılTesekkurleer sen de kendine dikkat et 🖐
Haklısın ve bunu onlara bir şekilde anlatmalısın.
11 Yorumla
Soran+1 yılDoğum günümü bekleyeceğim
Ben de yaşadım bi benzerini. Çok haklısın
11 Yorumla
Soran+1 yılİnsana kendini enayi hissettiriyorlsr
Haklısın araya mesafe koy
11 Yorumla
Soran+1 yılKoydum
Gizli Üye(25-29)+1 yılyakın arkadaş kolay kazanılmıyor. Her hatada insan silsek bence çevremizde kimse kalmazdı 😂
111 Yorumla
Soran+1 yılEvet kolay kazanılan biri değilim. Kaybedecek olanlar düşünsün 🤣
Cevap sahibi+1 yılsil o zaman paşam niye caz yapıyosun burda
Soran+1 yılSen gelmiş sorumda caz yapıyorsun delinin zoruna bak
Cevap sahibi+1 yılben ne caz yapıcam artist. uza
Soran+1 yılDhhshsbsvvd ya abi 🤣 uzaması gereken kişi sensin burada...
Cevap sahibi+1 yılabini sevdirme bana 😂
Soran+1 yılŞimdi o klavyeyi sakince yerine bırak
Cevap sahibi+1 yılinsan sandık geldik. Ortamda mal olan sensin. Sırf soru senin diye kelime oyunu yapıyorsun 😂
Soran+1 yılOf bir git be
Cevap sahibi+1 yıldef ol
Soran+1 yılAynen
+1 yılÜzerinde durulması gereken bi konu
17 Yorumla
Soran+1 yılCiddi misin dalga mı geçtin anlayamadim ama bence de 🙂
- +1 yıl
Yoo ciddiyim aynısı bana yapılsa arkadaşlığımız bile bitebilirdi
Soran+1 yılBitirmek istemem ama utansinlar anlasınlar isterim
- +1 yıl
Utanacak olsalar bunu yaparlar mıydı hainler
Soran+1 yılHdhshs hain demeyelim de bunca dostluk yani bir bana mı hediye almaya usendiniz.. zaten banka havale işleri yüzünden babamla tartıştım üstüne de ailem de bana aynı değerin gösterilmediğini görmüş oldu. Bu yüzden üzüldüm işte
- +1 yıl
Ben sana alayım da utansınlar 7-8 dakikadir tanıdığı kişi aldı da biz 7 senelik arkadaşları almadık diye
Soran+1 yılHaha iyiymiş
+1 yılEvet, sende onlara alma.
10 Yorumla
+1 yılseninle ilgileneni seversin ve değer verirsin.
10 Yorumla
+1 yılDegerini sorgulasan iyi olur.
10 Yorumla
+1 yılAyıp etmişler. Düşüncesiz insanlarla uğraşılmaz
10 YorumlaBencede tuhaf bi durum yani
10 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 1,5b cevap paylaştı. Evet seni umursamamışlar
10 Yorumla
+1 yılBi daha yollama sende
11 Yorumla
Soran+1 yılYok yollamam ve tavrimi göstermek için vaktini bekliyorum
+1 yılKesinlikle, tez elden uzaklaş ordan
111 Yorumla
Soran+1 yılCiddi misin dalga mi geçtin
- +1 yıl
Gayet ciddiyim
- +1 yıl
Neden sordun!
Soran+1 yılBazıları dalga geçmek amaclı yazabiliyor çünkü
- +1 yıl
Genelde kısa ve öz yazmayı tercih ederim
- +1 yıl
En azından soruyu soranın saygıyı hak ettiğini düşünüyorum
Soran+1 yılDüşünceli olduğun için teşekkür ediyorum 🙏
- +1 yıl
Rica ederim,
- +1 yıl
Senin gibi seviyeli konuşmalara önem veren kişilerle tanışmak ümidiyle 🇹🇷😊
Soran+1 yılTeşekkürler umarım çok güzel insanlarla kesişir yolun 😊
- +1 yıl
Seninde 🙋♂️
+1 yılSorgula tabi olm.
11 Yorumla
Soran+1 yılHmmm
Pek seni önemsemiyorlar anlaşılan
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHaklisin sorgula xerim
10 Yorumla
+1 yıldeğmez
20 Yorumla
+1 yılGercekten üzücü
20 Yorumla
+1 yılbence haklısın
20 Yorumlaben sorgulardım.
20 Yorumla
+1 yılHaklı olarak.
10 Yorumla
+1 yılAaa şerefsizlere bak
10 YorumlaMalesef...
10 Yorumlaüzücü
10 Yorumla- Devamını Gör (8)
Devamını Gör(53)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Üçlü arkadaş grubunda sadece benim doğum günümde bana hediye alınmadı. Değerimi sorgulamalı mıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer