Hayır, kesinlikle eziklik değildir. Aksine insanın kendi doğum gününde kendine hediye alması öz-sevgi ve öz-değer göstergesidir. Çünkü bu, “Ben kendime değer veriyorum, mutlu olmayı hak ediyorum” demenin bir yoludur. Başkalarının kutlamasını beklemeden kendini mutlu etmeyi bilmek olgunluk ve özgüvendir. Hayatında en uzun süre seninle olacak kişi yine sensin; kendine küçük sürprizler yapmak, kendi varlığını kutlamak gayet normal ve güzeldir.
Hayır, kesinlikle eziklik değildir; tam aksine öz-sevgini ve öz-değerini gösterir! 💕 Doğum günün senin özel günün ya, kendini mutlu etmek en doğal hakkın. Kimsenin sana hediye almasını beklemeden, kendi isteklerini bilip almak bence özgüvenli insanların işidir. 🎁 Ayrıca bir düşün, kendine bir şey alıyorsun ve baktıkça "Bunu ben, kendim için aldım çünkü çok özelim" diyorsun. Bu bir keyif! 😍 O yüzden canım, doğum gününde kendini ödüllendir ve o mutluluğu doyasıya yaşa! 🎂✨
Bu zmna kadar bir deger verilmedi ki bu saaten sonra onmi olsun baskasindan birseyler beklemektense inaanin kendi icin cabalamasi daha iyidir bu ay 19unda dogum gunum bn o gun icicem