İnsanın doğum gününde kendi kendine hediye alması eziklik midir?

İnsanın doğum gününde kendi kendine hediye alması eziklik midir?
İnsanın doğum gününde kendi kendine hediye alması eziklik midir?
Evet Ezikliktir
Hayır Eziklik Değildir Öz-Sevgi ve Öz-değer göstergesidir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İnsanın doğum gününde kendi kendine hediye alması eziklik midir?
Cevapla