Ben acayip merak ederdim demek o zamanlardan belliymiş benim fakir olacağım🤔🤔🤗🤗🤗😄😄😄



namı dıger soguk kuyu:) gıydım ben.. bunların sıyah olanını.. ustelık benımkı afıllıydı! bagcık gorunumu vardı:)) babama aldırana kadar canım cıkmıstı:) ayagınız terden kokudan gecmez.. tek ıyı yanı yagmura camura dal calkala tertemız:)
Aynen bağcıklı görünümlü olanı çıktıydı baya şık görünümü vardı😊
Teşekkürler
Rica ederim
memlekette kara lastik giydiğim oldu güzel de maç oynanıyor
Aynen çok hafif çünkü
Koyde giyerdik bunlardan ki :) hatta kara lastiklerden bile giyerdik.
Gel seninle bunlardan giyek angara sokaklarında gezek😊
Yakışmıştır sana😊
Cocuktum o zamanlar :))
Olabilir yeni akim baslatiriz modada :))
Aynen bağcıklı modelleri de var bunun şimdi antareste ankamall, da falan takılırız😊
Pardonda niye senle takılıyorum😒
Ne demek niye ulan biz arkadaş değilmiyiz😒
Yoo ne münasebet😒
Ne münasebet demek peki uyuz öyle olsun😒
😏😏
😏😏
Teşekkürler 😏
Rica😏
Bn goyerdim ilk okulda ah ne cok severdim hizlida kosuluyor bunla😄
Aynen hafif çünkü😄
Cevap
4Cevap
Ben giydim bunlardan ananemin orda fakrilikle ilgisi yok bunun bahçeye giderken giyilşr bunlar veya hayvan damına. bahçeye veya hayvan damına giderken topuklu ayakkabı spor ayakkabı veya rugan ayakkabı gezmelik ayakkabı giyilecek hali yok. yani bu ayakkabı fakir ayakkabısı değil bir amaç için üretilmiş bir ayakkabı çiftçiler bahçesi olanlar kullanır bunu
Biliyom ya espri yapıyom
Köylük yerde giyilecek en iyi ayakkabı suya çamura tezeğe bat bir şeycikler olmaz
Ben bunu sadece Karadeniz de var sanıyordum ulan fjjdsh
Bende sadece iç anadolu ve doğu anadolu da😄
Küçükken köye gittiğimizde görürdüm giyenleri ama çok itici gelirdi bana yahu :)))
Giydin mi peki😊
Yok yahu neden giyiyim sevmezdim zaten öyle bir hevesim olmadı hiç 😂😂
😂😂
Çook kçüktüm annem almıştı bende hiç sevmezdim. Yan evin damına fırlatmıştım ashsjj.
Hadiii😄damamı attın😄
Harbi bende küçükken ne hikmetse damda görürdüm bu ayakkabıları pabucu dama atılmış sözü buradan doğdu demekki o zaman
Ahshssjh attım valla kırmızıydı hemde
Kırmızı güzelmiş üzerinde çiçek deseni de varmıydı😐
Yok düzdü sadece kırmızı 😂
Okey😂😂
Köye gezmeye gittiğimde zorla giymemi isterlerdi asla giymedim/ giymem de 😀
Niye ya giyeydin be😄
Peki😐
Köyde giyilecek ayakkabı oysaki suya çamura hatta tezeğe bat çık hiç bir şeycikler olmaz😂😂
😄😄
Stilettoların batar sonra ama bak demedi deme😅
Ciddimisin🤔 ben şaka dediydim
Hey allahım😅😂
Zor olmuyormuydu köyde topuklu ile yürümek peki🤔
Ama engebeli araziler hala var😊
Tecrübe konuşuyor diyorsun😄
Bunun erkek icin olanıda vardı.
Hacı koyde alay konusumu oldunuz bu nedir..
Evet vardı onun resmini aradım bulamadım🤔
Bilmem benim hiç köyüm olmadı köye hiç gitmedim ki😒
Ben giydim. Çok güzeldi. Dönüp arkama bakınca iyi mi ettim diyorum bazen
Vallaha iyi etmişsin ben giymek istediğimde babam kızmıştı🤔😁
Çıplak ayakla giydim çok kötüydü kayiyordun ayakkabının içinde. Çıplak ayakla bileğini bile kirabilirsin. Tehlikeli bir ayakkabıda sivri bir şey batabilir. Köy ayakkabısı ama bence köye hiç uygun değil. Temiz çorapla çok iyi. Hatta atletizmde sporcularimiza giydirsek hızlanır. Köylü kzlari çok iyi koşar bu ayakkabıyla. Ama ben en çok ışıklı ayakkabı giymek isterdim. Hiç olmadı. Şu yaşımda giysem deli derler
Yazın bir de ayağı yakıyor bu ayakkabı köy içinde gezerken giymiyorlar zaten bildiğim kadarıyla çeşmeye ahıra tarlaya tezek karmaya giderken falan giyerlerdi eskiden
Evet doğru.
koydeyken ananem almistii :D
pembe idi ":D
Bundan mı🤔 üstünde çiçek resmi var mıydı😄
Oww süper köylük yerde en iyi ayakkabı suya çamura bat çık bir şeycikler olmaz👍👌😄
Allah seni ya o zamanlardan belliymiş artiz olacağın😅😅
Sanki çok yaşlandında😅
Yirmimi bebeymişin o zamanlar ne gençliği😄
Naapardın dönsen😄
Bu sefer gerçekten assolist olurdun belki😄nigar bülbülses
Biz nasıl gelcez🤔😄
O zaman tanışmazdıkki ünlülere sor olarak gelirdin ksye😅
Ayıpsın ya geliriz tabi😄
Konçerto ne demek bu arada🤔
En ön sıra olacak ama😄
Ortaya bir de yarım baş😋😄
Yok ya ilk defa gördüm :D
Suyun kaldırma kuvvetini bulan herifçioğlu kadar mutlusundur kesin😄
Plajda giydiğimiz terliklerden
Evet şimdi bunun terlikleri var bende banyoya aldım bir tane
Ben yetişmedim bu ayakkabılara
Çok şey kaçırmışın🤔
ninelerin ayakkabısı :)
😊😊
yok o zamanlarda sevmezdim..
Giydim :D
#emre00
Nasıl bir deneyimdi anlat bize😄bana giydirmediler🤔😒
Hmm okey hatırlamıyon😄
Doğal olarak
Hmm epey olmuş
Hatırlamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar