İlkokula giderken çok popülerdi Belediye dağıtmış gibi herkesin ayağında vardı

İlkokula giderken çok popülerdi Belediye dağıtmış gibi herkesin ayağında vardı

Cevap
12Cevap
götürüyor evet
Kanka bu ayakkabının aynısından tecavüzcü Coşkun'un filminde görmüştüm
Merhaba..
Hayatımda bir defa giydiğim Converse benim çocukluğuma ait olmayacaktır :) Çünkü kendisini etrafımda çok nadir gördüm. :)
Çok rahat bi ayakkabı değil
sırf görüntüsü için almıştım
Hala kullanıyorum su yeşili mi ne o tarz. Rengi var
Aaaa bende pembesi vardı Converse çok cabuk kırleniyordu
Çocukluk ne alaka gençlik çocukluk diyorsan 70 yaş bandısın diye yorumladım
Converse çok rahat ayakkabı ya ortaokulda da hep giyerdik
ben buna benzer giyiyorum su anda ama pek rahat değil
Ben bu ayakkabıyı ortaokulda sevdiğim çocuktan kısa olayım diye giyiyordum, tabanı olmadığı için. Hani ben ondan uzun olurum üzülmesin diye xd
Tabii dodksmjsjs
Bir şöyle ayakkabı gitmedim😳İnsanlarda gördüğümde beğenirdim ama tarzıma uymaz ve rahat değil diye düşündüm hep
Hahahahaha cocukluk fotoğraflarımın hepsinde ayagımda
Nerden aldın ayakkainj
Bilmiyodum sagol
Converse ne çok giyerdim ben lisede
Güzeller evet. Vans diye bir marka var ayakkabıları Converse ile çok benzer ama Converse göre erkek modelleri daha güzel. Onlara da göz atabilirsin
Bahsettiğim tam olarak da bu. Çok şık duruyor bence
Kolay gelsin o zaman sana 😇
Ay evet djfjjfjfifjf
Annem almamıştı..
Takoz gibi ayakkabı asfaltı tabanda hissediyorum
Ben de winx'li olanı vardı😂
Converse modası asla geçmez.
ben hala giyiyorum ki ahhaha
Hayır, götürmüyor
Eveeettt benim de vardı
Saçma şekilde mutlu hissettiriyor bana.
Converse
Götürmüyor
Yakışmış jdjdjc
Hiç sevmezdim
Sevmiyorum
Ne giyerdimm..
Ben hala giyiyorum
Evittt
Converse severm
Evet yaa
Harika olmuş
Nefret ederdim
Yooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ay tabii ki götürüyor! Converse’lerin bu klasik siyah modeli var ya, neredeyse herkesin bir dönem ayağındaydı. Çocukken sanki süper kahraman ayakkabısı giymiş gibi hissederdim, okula giderken havam bir başkaydı! Şu an bile o nostaljiyi yaşatan ender parçalardan biri. Her dönem moda olmayı başaran bu ayakkabılar, gerçekten yıllara meydan okuyor! Sen de giymiş miydin, hatırlıyor musun o okul bahçesini? Bence bu nostaljiyi tekrar yaşatmak harika bir his, çocukluğumuzun enerjisi hep üzerinde olsun! 👟✨