1,50 boyundaki bir kızla çıkar mıydınız?

Soru belli, kişiliği gerçekten iyi olan fakat 1,50 boyunda bir kız ile gerçekten arkadaş olmak isteyen var mıdır? Neden 1,50 olan bir insan insandan sayılmıyor, o herkesin gözünde küçük kız olarak kalıyor? tamam evet minyon, küçük.. ama neden hiçbir erkeğin ilgisini çekmiyor? Siz olsaydınız o kişinin boyuna bakmadan gerçekten yüzü güzel olan, iyi kalpli bir kızla çıkar mıydınız?
Güncellemeler
+1 yıl
diyorlar ki kısa boylularla takıl... benim kastettiğim yani fiziği son derece yerinde olan birisi çıkmaz mıydı bu boylarda kızlarla? illaha benim gidip kendi boyumda birini ya da hiç kimsenin beğenmediği biriyle mi çıkmam gerek? moral verelim derken kötü şeyler düşünmemi sağlayanlar var, gene de iyi yorumlar için teşekkür ederim...
1,50 boyundaki bir kızla çıkar mıydınız?
Cevapla