- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılBu boy takıntısı bizim erkek tayfasında bile oluyor bazen, o yüzden yadırgamıyorum seni.
Fakat boy kısalığı yüzünden sevilmemek,
sevgili olunmamak gibi şeyler bana çok kaba ve çok saygısız geliyor.
Çok samimiyetsiz geliyor doğrusu.
Bir insanı sırf boyu kısa diye sevmiyorsa birisi: ilgilendiği tek şey cinselliktir diye bir kesinlik var kafamda.
Sırf bu yüzden kısa boyluları değil, kısa boylu sevmem diyenleri sevmiyorum. Aklı uçkurunda olanların hiç bir kimseye faydası olabilemez..00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Güzellik hiçte bunu kafana takma niye diye sorarsan söyleyim bende çok uzun deilim 1.69'um şunu söyliyim arkadaşlarım benim boyuma takılmaz laf bi etmezler
Çünkü anlayışlı arkadaşlarım vardı hep güler geçerdik sana tavsiyem gül bu hayata gülersen herşey güzelleşçek papatya gibi açacaksın
Yani hiç üzelecek birşey değil seninle dostluk kurmak isteyen ilk önce seni anlaması lazım saçma sapan konuşup üzmemesi önemli bu ençok boy muhabbeti zaten böyle biri senden uzak dursun konuşma bile hatayı anlarsa tamam de özür diler bu konu kapanır güzellik
Bilmiyorum yanlış bitşey söylemiyim de not:benim algılama problemim var ve insalara derdimi anlatamadım yıllardır şimdi 20 yaşındayım ve hala sıkıntılı günler beni bekler neyse sana biraz uzun anlattım konuyu açık ve net bi şekilde saçma şeyler de yazmamaya çalıştım umarım kırmamışımdır kırdıysam o cam paraçma olmuştur düzelemez
VESSELAM00 Yorumla
+1 yılHayır, asla kısa boylu bir kızla sevgili olmam. Bu kısa olan kadınlara antipati duymamdan kaynaklı değil.
Benim boy uzunluğum 1,98 cm olduğu için yanıma yakışmaz 1,75 cm altında olan kızlar.
Ama elbette kısa boylu olan sizleri seven erkekler vardır. Çok fazla kafaya takmayın.00 Yorumla
+1 yılYa kadın deliğin minnak olucak harbiden ben 1.45 1.55 bandı dışında kadınlara bakmıyorum tek bkatığım özellik minnak olması çok hoşuma gidiyor ya küçük kadınlar düşünsene minnacıcık kadınla bir sevgilsiin ve güçlü bir erkeksin hele kışın o kadınla uyumak ne sarar be
110 Yorumla- +1 yıl
@surat94 ne yapıyım samdşlks içimdekini olduğu gibi dışarı vuruyom
Soran+1 yılYazmayı bosver soru bile açmış Afahdjsh
- +1 yıl
nxyxjdhxnxjjxhxndjs
- +1 yıl
ben senden once actim
Soran+1 yıl2 saat önce açmışsın, daha dumanı üstünde be
- +1 yıl
kizim ama bugun. bir manita gordum 1.50. boyle cok tatli icim kaldi onda
Soran+1 yılNeyse ki bana denk gelmemişsin. Aklın çikardi
- +1 yıl
kanka ben sadece boya karaktere bakiom istedigin kadar cirkin kiz getir baatimmi. ilgiyi sevgiyi reglde kucakta cikokatayi her turlu guzellesiyor kadinlar
- +1 yıl
bastimmi ilgiyi *
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
123Cevap
+1 yılÇok uzun bir erkeğin yanında komik bir görüntü oluşur ama klasik boy aralığında bu tip ilişkileri sıklıkla görüyoruz.
Erkek kendinden kısa bir kızla çıktığı zaman psikolojik olarak kendini güçlü hissediyor ve onu koruyabilme güdüsüne kapılıyor olabilir.00 Yorumla
+1 yılNormalde yok derim ama hayat beni böyle birine aşık edip "ah noldu geçen böyle böyle diyordun nasilda g*t oldun ama ahhahaha" diyeceği için evet diyorum, büyük konuşmuş olmayayim hhzjshajsk
Bu arada gercekten de kisa boylularin yüz güzelliği diye bir sey var...00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBoyunu ne yapacan öylece kabullenecen takıntı yapmıycan. Üstüne üstlük güzelim diyorsun yaradan boyundan alıp güzelliğine vermiş. Seni beğenecek olan ın boyunla ilgisi olmamalı seninle seks yaparsa boyunla değil o malum bölgelerin devreye girecek e onlarda sende yeterince güzelmiş haline şükret kafana takıp takıntı yapma. Devedede boy var ama her tarafı yamuk yumuk.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı. Seven insan dış görünüşüne önem vermez zaten dış görünüşğne önem veriyorsa sevmiyordur seven insan doğrusuyla yanlışıyla kusuruyla sevmeli dış görünüş fizik ili değil
00 Yorumlaben uzun boylu biri olmama rağmen (1.81) minyon görünüşe sahip kızlardan hoşlandığımdan dolayı, ilişkilerim genelde boyu kısa olan kızlarla oluyordu. eminim benim gibi düşünen çevrende bir çok erkekle karşılaşacaksındır. O yüzden bunu sorun olarak görmekten vazgeç. kendinle barışık ol...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılGüzel olması önemli değil iyi birisi olsun yeteri
sen güzelliğine ön plana çıkarırsan güzelliğin icin kullanılmak icin sevgili olunursun sana diyeyim01 Yorumla- +1 yıl
Dürüst diyorum ama 1.50 boyunda bir kiz vardı ona yazdım arkadas bile olmadı benle benden 40₺ paramı aldı 2 kere ama arkadas da olmadı parama da vermedi borç aldı
Olsa ona sevgili olacaktım 1.50 boy sanırım 155 di
Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. 1.50 çok kısa.
Ben 1.90 boyundayım, 1.50 yanımda cüce gibi durur bide ilerde çocuklarım olursa 1.75lik olup bana küfür etmelerini istemem.00 Yorumla
+1 yılBoyu değil işlevi önemli canım. Göğüslerinin küçük olması dışında negatif bir şey yok onu da yüz güzelliğin ile aşabilirsin :)
00 YorumlaBoy , güzellik boş karakter olsun isterse 1.10 olsun isterse Raşitizm hastası olsun ne fark eder?
Aşk bahane dinlemez.00 YorumlaOlmam benzetmek gibi olmasın nette tanışdığım biri vardı bir buluştuk 1,50 boyu var en iyisi normal arkadaş kalalım dedik.
00 Yorumla
+1 yılBoyun bir önemi yok , güven versin dürüst olsun , karakteri güzel olsun. Gerisinin fazla bir önemi kalmıyor
01 Yorumla- +1 yıl
Sefa Kındır ın yanında bir adam vardı kısa boylu birlikte Vine çekiyorlardı , bak o bile evlendi. Boyun bir önemi yok , önemi olan huyu suyu karakteri düzgün olsun
+1 yıl1.70 erkeği beğenmezsin senin gibi kısa kızlara çok binen olur
06 Yorumla
Soran+1 yılBu tarz yorum yapan çok kişi oldu. Arkadasim ssalak mısınız siz ya, ciddi soruyorum kafasız mısınız acabaa
- +1 yıl
tamam kızma 1.70 bir erkek sana gelse kabul eder misin mesela onu söyle
Soran+1 yılEderim. Zaten daha önce yazdıklarıma bakarsan 190'a komik durur, olmaz demisim
- +1 yıl
190 bakmaz sana zaten 180 bile komik durur
Soran+1 yılBir sürü bir 190 olurdum yazmış. Sendeki kompleks onlarda yoksa demek ki
- +1 yıl
kompleksle alakası yok fındık kadar a. mın olsun 1.35 olsan da bakarlar
Aşk İlişkileri konusunda 546 cevap paylaştı. Sevgili olurdum ama ilerisi olmazdım fark çok biraderim
019 Yorumla
Soran+1 yılSevgili niye olsuyosun fark çoksa
Soran+1 yılKendinle çelisiyosun
Soran+1 yılNe alaka romantizmle söylediğin şey oksimoron diyorum
Soran+1 yılYoo, doğru kullanımı oksimoron. Türkçe konuşuyorum sonuçta. Ayrıca tartisacak baska sey mi kalmadi cidden agsjd
Soran+1 yılBenim gibi şuursuz olman için içmen gerek diyorsun yani hmm
Soran+1 yılEvet, bu mantıkla senin nöronlara değil neuronlara demen gerekiyor değil mi
Soran+1 yılBu muhabbet biraz daha uzarsa kısa devre yapacak gibi gözüyükor 😄
+1 yılGüzelsen sıkıntı olmaz. Türk kızları zaten çok uzun değil
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet. Geneli 160. Ama bu orana göre de biraz kısa kalıyorum. Ama tabii genele bakarsak genelden güzelim
- +1 yıl
Cok yer yandi😂😂
Sezen'in bir sözü var uzun boylu sokakta kısa boylu yatakta belli olur diyor 😂
02 Yorumla
Soran+1 yılDaha önce hiç böyle bir deneyimim olmadı. O yüzden nasıl olurum bilmiyorum
+1 yıl1.50 idealdir boy takıntısı ozguvensizliktir bence. Hic gerek yok ya
04 Yorumla
Soran+1 yılNormalde hiç takılmazdım. En son bir iki kişi bunun esprisini yapınca takmaya başladım. Yoksa kendimi güzel buluyorum gayet
- +1 yıl
Biz insanlar baskariyla dalga geçmek icin yaratılmısız resmen özellikle turk milleti olarak. Gercekten kendi kusurlarimiza biri laf ettiginde kiyameti kopaririz ama başkalarında kusur bile olamayan seylerle kendimize eglencr arariz dalga geceriz. eger yapabilirsen gül gec derim hatta bi tik ötesi seni kucuk girup dalga gecenlerle arkadas olma
Soran+1 yılYakın olduğum, sevdiğim insanlar bu tarz espriler yapınca canım sıkılıyor. Diğer türlüsü zaten zerre umrumda olmaz
- +1 yıl
Yakin olduğun kisiler de olsa cizgini belirle hoslanmadigini belirt bir iki uc mutlaka ise yarayacaktir zaten yine devam ediyorsa yakin arkadaş kavrami icin uygun kisiler değildirler
- Aşk İlişkileri konusunda 459 cevap paylaştı.
+1 yıl150 boyunla 195 boyundaki biriyle sevgili olur muydun? 😂
01 Yorumla
Soran+1 yılOlmazdım heralde
+1 yılSen kısa değil “konsantre” kadınsın. Sek kadınsın. Sevgili olunur tabi ki.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılYani ben kriter olarak 170 den aşağı bakmam. Ama tabi durumlar değişebilir yani. Yaşın kaç acaba?
00 Yorumla beyni varsa kullanıyorsa bisiklete biniyorsa neden olmasın
00 Yorumla
+1 yılolurum ve daha önce senin gibi boy takıntısı olan kızlarla deneyimim de oldu..
00 Yorumla150 çokta küçük değil gayette hoş severim ben minyon kızları
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılHer konuda uyuştuktan sonra boyunun 150 olmasını çok takmam.
00 Yorumla
+1 yılBoyuna takan sana takmasın güzelliginin kıymetini bil sana bu şekilde deger vericek adamı seç
00 Yorumla1.50 kızı arıyor arıyor bulamiyorum nerdesiniz lan siz
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yıl1.71 boyunda olduğum için daha işime gelir evirip çevirmek
00 Yorumla Boy hiç önemli değil. Şkam amaçlı laflara alınmayın siz sadece
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 357 cevap paylaştı. Aramızda 46 cm var hani 20 falan olsa olurdumda 46 cidden komik dururdu
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. 150 cm kız ne ya. Japon askeri gibi. Ben 187 benden 37 cm kısa yanımda çocuk gibi kalır
00 YorumlaSevgi karşılıklı olursa boyunda kilonun da önemi yok
00 YorumlaDediğin gibiysen ben seninle sevgili olurdum. Fizik daha önemli benim için.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 420 cevap paylaştı.
+1 yılBeli falan önemli değil. Karakteri iyi olduktan sonra..
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 768 cevap paylaştı. Çok Güzelsen gerçekten eğer, erkekler için bir sorun olacağını sanmıyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı. Olurdum. Boy herşey demek değil. Tek derdimiz boy olsun.
00 YorumlaBen kendi adıma olmazdım 40 cm fark çok abes kaçardı. Ama 1.70 olsam olurdum.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Sevdikten sonra boyun fiziğin bir önemi yok açıkcası 🙄
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Seviyorsam fiziksel özellikleri umurumda olmaz sende bulursun elbet olduğun gibi seveni
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Önemli olan, anlaşabilmek ve mutlu olmak. Bunun farkına bir varabilsen, her şey silinir gider.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 454 cevap paylaştı. Kendim 1.67 olduğum için 1.50 pek problem değil hatta ideal gibi 😄
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılO işler boyla olmuyor ki eğer bi hoşlanma belirtisi varsa tabi ki olurum…
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKendini beğenmen güzel ama belki de gerçekten güzel değilsindir
14 Yorumla
Soran+1 yılHayır, cidden güzelim. Bunu çevremdeki herkes söylüyor. Defalarca övgü aldım bu konuda
Cevap sahibi+1 yılBoy çok sıkıntı değil o zaman. Önemli olan genel güzellik, uzun olup çirkin ya da şiman olmayı istemezdin değil mi?
Soran+1 yılİstemezdim, hayır
Cevap sahibi+1 yılO zaman sorun yok demektir:) insanların ya da erkekleri bu kadar önemseme
Aşk İlişkileri konusunda 675 cevap paylaştı. Kilo yapısına bakın, boyu boyuna derler; ama onemli olan huyu huyuna derk düşmesidir.
00 YorumlaSoruyu tercih olarak algılıyorum ve 1.70 altında kadınlar kesinlikle istemem. 1.88 birisi olarak bunu istemenin de biraz hakkım olduğunu düşünüyorum ve çok şükür 1.75 şu an ki. Amacım kimseyi yargılamak değil herkesin bir dengi vardır. Selametle.
00 Yorumla
+1 yılBenim de boyum kısa. Ama kendime olan güvenimden eskiden dalga geçilen boyumla şimdi böyle tatlı gözüküyorsun iltifatları geliyor sürekliii. Önemli olan senin bununla barışık olman karşı tarafa da hissettirmemen sorun ettiğini.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl1.90'lık gördüğün an kucağına atlayacağın için hiçbir erkek sana güvenmez. Kusra bakma.
02 Yorumla
Soran+1 yıl190lığın kucağına atlayabilmem için trambolin gerekiyor ya acsndndj
Şaka bir yana enn fazla 175 biriyle sevgili olurdum sanırım. Diğer türlüsü komik durur
Cevap sahibi+1 yılUmarım bulursun.
Gizli Üye(30-35)+1 yıl1.83 ben zor bee boyu boyuna huyu huyuna tatlım takma yine de sen
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl170 boyunda güzel ahlaklı, yakışıklı ve tatlı bir çocuğu kabul ederse olurum tabi :)
00 Yorumla
+1 yılCucelerle muhattap olmam, kendime eziyet etmem, sonra yere bakarken boynum tutulur ben 1.92 yım misal
01 Yorumla
Soran+1 yılKısaca hayır de geç işte, illa ego tatmin edeceksiniz *ak
+1 yılBoy önemli degil boy kavaktada var ne ise yariyor hic birseye önemli olan karakteri ve zekasidir gerisi eften püften bos seyler.
00 Yorumlahmm demek sevgilin olması için sadece görünüşün önemliymiş, bugün de yeni bişey öğrendik çok şükür. (sarkazm)
00 YorumlaGöğüslerin büyük olsaydı belki. 192 boyum var, biraz küçük kalırsın ama o küçüklüğü kalçan ve göğüsünle doldurabilirsin 😁
00 Yorumlaİlla beyler mi bebeyimm
23 Yorumla
Soran+1 yılHeteroyum malesef ki :/
Soran+1 yılTeşekkür ederim canım ❤
+1 yılAsik insan icij dert degildir eminim ama ben kisa olmak hic istemezdim
00 Yorumlaİşlev önemli. Beynini kullanabiliyorsa kadınlığını biliyorsa ahlakı yerindeyse niye olmasın..
00 Yorumla
+1 yılZerre kadar önemli değil boy emin olabilirsin yani bence emin ol boyun çok fark yaratmaz
00 Yorumla
+1 yılLastik alacaksan pirelli
Kadın alacaksan bir elli (1.50)00 YorumlaFiziğiniz mükemmel boyun önemi yok. Gereksiz yere kendinizi üzüyorsunuz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 403 cevap paylaştı. olurdum bence çok uyumluyuz
010 Yorumla
Soran+1 yılUzun duruyorsun, bilemedim şimdi
Soran+1 yılKac?
Soran+1 yılAynen çok normal :D Çok da bir fark yokmus cidden
Soran+1 yıl42 santimcik
Soran+1 yılBen beğeniyorum ya fiziğimi. Orantısı gayet iyi bence. Belimden almıyorum kiloyu
1.90 olmazda 1.75, 1.70 erkek arkadasın olur
04 Yorumla
Soran+1 yıl190 olmasını istemem zaten. Yan yana iyi durmayız
Soran+1 yılAynen
+1 yılEvliyim
12 Yorumla- +1 yıl
❤️
- Devamını Gör (73)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer